Bekijk originele versie : Groen Links
Op wie gaan jullie stemmen? Ik stem op Groenlinks:
* Geen oorlog tegen Irak, ongeacht of Saddam zich aan de resolutie houdt. De PvdA laten dit afhangen van de resultaten van de Veiligheidsraad, ik ben tegen oorlog, want er vallen alleen burgerslachtoffers, niet Saddam. Kijk maar naar Afghanistan, wie moest de klappen incasseren Binladen of de gewone onschuldige burgers??En dan zeggen ze de burgers zijn bevrijd van de Taliban............
* Kleinere inkomensverschillen, ziektekostenpremie afhankelijk van inkomen. Meer geld voor de armen
* Beter openbaar vervoer, treinen......
* Beter leefomgeving: groene energie, natuur enzo
* Erg sociaal partij: opkomen voor de minderheden.
Bij Femke heb ik het gevoel dat het uit haar hart komt, zij heeft altijd dezelfde standpunten. Zij laat zich niet beinvloeden door peilingen, Pim Fortuin enzo. En haar partij ook niet. Van de ander partijen heb ik dat gevoel niet: ze zeggen wat de meeste graag willen horen, om aan zetels te komen. Neem de Pvda eerst zegt Bos : de zwaarste sanctie voor iemand die een inburgeringscursus niet /niet goed volgt, is een financiele sanctie, een paar dagen later zegt ie: de zwaarste sanctie is terug naar land van herkomst. Groenlinks houdt zich aan haar eerst standpunt: financiele sanctie......en zo zijn er nog meer te noemen.
Over de Sp hoor ik niet veel over het milieu, maar voor de rest verdient deze partij wel een plus. Andere partijen zijn niet noemenswaardig.
Volgens mij is Groen Links de enige met drie Marokkaanse leden, of heb ik het mis?? I don't know. Al kan ik nog niet stemmen omdat ik daar de leeftijd nog niet voor bereikt heb en ook geen Nederlands nationaliteit heb. Ik vind de Sp en Groen Links goeie partijen en dat puur omdat ze links zijn en hun ideeen mij bevallen. Beslamaaaaa
Karima
00karima00
22-01-2003, 21:48
ik kan nog nie stemmen maaaaaaaaaaaaaaaar me ouders hebben ook op groenlinks gestemd!!!!!!!!!!!!
:zwaai:
Origineel gepost door 00karima00
ik kan nog nie stemmen maaaaaaaaaaaaaaaar me ouders hebben ook op groenlinks gestemd!!!!!!!!!!!!
:zwaai:
Ik zou ook Groenlings stemmen, maar ben van gedachte veranderd, dus is het PVDA geworden
00karima00
22-01-2003, 22:11
de leider van pvda is joooooooooooooooods gaat er een lampje branden???
pvda is wel goed maar ik ga nie op joden stemmen sollyyyyyy
:traan1::traan1::traan1::traan1:
Origineel gepost door Salaama
Ik zou ook Groenlings stemmen, maar ben van gedachte veranderd, dus is het PVDA geworden
Mag ik vragen wat jouw van gedachten heeft veranderd..
Als ik mocht stemmen zou ik op groenlinks stemmen..
el_moechoe
22-01-2003, 22:18
Het is wel de partij die de allochtonen het recht hebben gegeven om te stemmen :)
en wat is er mis met het feit dat hij jood is? brengt dat verandering in de partijprgramma van de PvdA ofzo.. denk je dat we in een dictatuur leven dat hij dan mag beslissen wat ie wilt als ie premier wordt.. kijk je niet naar het beleid dat hij voert in Amsterdam.. Cohen heb ik liever als premier dan die Balkenende met zijn normen en waarden discussie en zijn circulatieantwoorden!
el_moechoe
22-01-2003, 22:19
Groenlinks (Naima Azough) :)
MIzz_faRaHA
22-01-2003, 22:34
Groenlinks (farah karimi) hahah
Origineel gepost door mtalsi
Mag ik vragen wat jouw van gedachten heeft veranderd..
Als ik mocht stemmen zou ik op groenlinks stemmen..
Ja, ik zou ook om jou reden stemmen, Ik ben ook zeker tegen oorlog. Maar het gaat om het geheel.
Ik kan je eigenlijk niet echt uitleggen waarom ik voor de PVDA gekozen heb. Ik heb de politiek de afgelopen dagen niet echt gevolgt,,Stom eigenlijk, maar ja. Ik dacht het zal wel goed zijn, Als heel mijn familie er voor gekozen heeft, ik dan ook.
dulce_lamia
23-01-2003, 14:27
Pffff wat een argumenten! Je gaat toch niet op een partij stemmen omdat er een marokkaan in zit of niet omdat er een jood in zit.... Kies pas als je alle agenda's en standpunten van de partijen hebt gelezen, anders weet je niet eens wat je stemt...
Pvda wil ook 1000 junkies gratis heroine geven, wie komt er in aanmerking? Degene die het meeste inbreken en stelen en voor de meeste overlast zorgen.... Met andere woorden als je slecht bent dan word je beloond. Goed idee he!!!????
By the way: in de lpf zit ook een buitenlander een turkse of marokkaanse als ik het niet verkeerd heb...
[QUOTE]Origineel gepost door dulce_lamia
Pffff wat een argumenten! Je gaat toch niet op een partij stemmen omdat er een marokkaan in zit of niet omdat er een jood in zit.... Kies pas als je alle agenda's en standpunten van de partijen hebt gelezen, anders weet je niet eens wat je stemt...
Pvda wil ook 1000 junkies gratis heroine geven, wie komt er in aanmerking? Degene die het meeste inbreken en stelen en voor de meeste overlast zorgen.... Met andere woorden als je slecht bent dan word je beloond. Goed idee he!!!????
By the way: in de lpf zit ook een buitenlander een turkse of marokkaanse als ik het niet verkeerd heb... [/QUOTE
]
Is dat belonen , iemand heroine verstrekken???!? Daar denk ik toch anders over, en het wordt niet verstrekt aan inbrekers, dieven. Het wordt verstrekt aan zwaar heroine verslaafde die continu voor overlast zorgen, omdat ze moeten stelen om hun heroine behoeft te bevredigen. Het wordt alleen verstrekt aan mensen die zwaar verslaafd zijn, waarvan de kans dat ze stoppen bijna nihil is. In Amsterdam zijn ze een proef gestart en criminaliteit is sterk afgenomen.
En inderdaad je moet stemmen op een patij, om de standpunten , niet of er een Marokkan of jood inzit. Ik kan wel begrijpen dat men dat doet, omdat een Marokkaan en Marokkaan begrijpt............
Groetjes,
Tarik
Kom zeg Karima.....afkomst, religie of kleur heeft niks met de partij te maken, dat is gewoon onzin. Dus omdat hij Joods zou zijn, kun je niet op hem stemmen.
Ik ben ook voor Groen Links, want Femke Halsema komt, net zoals Tarik dat zo mooi heeft gezegd, op voor minderheden en wat ik zeer belangrijk vind is dat ze tegen de oorlog van Irak is.
Ze blijft bij d'r standpunten inderdaad, en dat vind ik ook belangrijk.
Wat ik ook goed vind, is dat ze niet alleen naar de slechte dingen van het land kijkt, maar ook naar de goede dingen.
Hadden we maar zo'n beleid, maar het is toch CDA en PvdA geworden, hoewel ik ook wel tevreden ben met Wouter Bos hoor.
Liever PvdA dan VVD en LPF...
Doeii
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.