Bekijk originele versie : Aan de heren: (dames mogen uiteraard ook)
liquiddreams
15-12-2004, 20:35
Ik heb een serieuze vraag... WHAT THE HELL ARE YOU DOING als jullie aan het b effen zijn :moe: Van wat 'likjes' kom ik niet klaar :kwaad: Ik heb hier meer meiden over gesproken en ik ben echt niet de enige.. Ik fake me eigen de tiefus :confused:
Jullie moeten wat meer kracht met de tong zetten en niet continu alleen op die clitoris focussen, daar is het te gevoelig. :ego:
Dit is een serieuze topic en bedoel het niet denegerend ofzo hoor.. maar ff.. :moe:
hahahaha damn right
hahaha ja klopt je moet erin duiken en met bezieling doen!
schatje wat jij wilt
als je wilt
ga ik eerst helemaal naar je enkels en lik vanaf je enkels tot aan je poessie ik laat mijn tong helemaal ove rje benen glijden daarna kom ik in de buurt van je poessie ik ga er rustig om heen zoenen en kleine likjes tussen door dan zuig ik 2 tellen aan de cliet daarna lik ik om de cliet heen naar het gaatje dan ga ik met mijn tong in het gaatje heen en weer dan weer naar de cliet dan laat ik mijn tong weer in haar gaatje lijden totdat ze klaar komt en dan moet jij het zuigen zoooo ze pakt je hoofd stevig vast omdat ze gaat trippen en jij zuigt het gewoon op wat haar nog para maakt
that how you can treate a lady
maar dit is niet voor alle wijfen alleen maar als je een vaste vriendin bent die schoon is en niet van elke gat is gepakt
liquiddreams
15-12-2004, 23:25
schatje wat jij wilt
als je wilt
ga ik eerst helemaal naar je enkels en lik vanaf je enkels tot aan je poessie ik laat mijn tong helemaal ove rje benen glijden daarna kom ik in de buurt van je poessie ik ga er rustig om heen zoenen en kleine likjes tussen door dan zuig ik 2 tellen aan de cliet daarna lik ik om de cliet heen naar het gaatje dan ga ik met mijn tong in het gaatje heen en weer dan weer naar de cliet dan laat ik mijn tong weer in haar gaatje lijden totdat ze klaar komt en dan moet jij het zuigen zoooo ze pakt je hoofd stevig vast omdat ze gaat trippen en jij zuigt het gewoon op wat haar nog para maakt
Tering :schok:
Thats what Im talkin about :wijs:
liquiddreams
15-12-2004, 23:26
hahaha ja klopt je moet erin duiken en met bezieling doen!
:hihi: inderdaad.
Mannen komen 9 van de 10 keer klaar. En veelste snel ook :moe: Dus mogen ze dit best wel goed doen eigenlijk :nijn:
youssefmaghrabi
16-12-2004, 11:33
Ik heb een serieuze vraag... WHAT THE HELL ARE YOU DOING als jullie aan het b effen zijn :moe: Van wat 'likjes' kom ik niet klaar :kwaad: Ik heb hier meer meiden over gesproken en ik ben echt niet de enige.. Ik fake me eigen de tiefus :confused:
Jullie moeten wat meer kracht met de tong zetten en niet continu alleen op die clitoris focussen, daar is het te gevoelig. :ego:
Dit is een serieuze topic en bedoel het niet denegerend ofzo hoor.. maar ff.. :moe:
je bent lager dan een h o er!!!
liquiddreams
16-12-2004, 13:22
je bent lager dan een h o er!!!
Go suck on something :moe:
youssefmaghrabi
16-12-2004, 13:26
Go suck on something :moe:
Ga maar zelfmoord plegen als ik jou was, je leven is niets waard, geloof me!
wat doe je op aarde, het leven is is jou niet waard en de dood ook niet.
dieren zijn veel beter dan jou!
Ik heb medelijden met je ouders niet met jou.
als jij mijn dochter was dan had ik je allang levend begraven!
liquiddreams
16-12-2004, 13:30
Ga maar zelfmoord plegen als ik jou was, je leven is niets waard, geloof me!
wat doe je op aarde, het leven is is jou niet waard en de dood ook niet.
dieren zijn veel beter dan jou!
Ik heb medelijden met je ouders niet met jou.
als jij mijn dochter was dan had ik je allang levend begraven!
Ja maar jij bent mijn vader niet he ;)
Hypocriet mannetje, jij bent nog maagd wou je zeggen? :moe:
Nou tja.. kan eigenlijk best wel.. kan me niet voorstellen dat er een meisje is die met jou sex zou willen hebben. Als je nu wilt OPTIEVEN uit deze topic.. :zwaai:
youssefmaghrabi
16-12-2004, 13:33
Ja maar jij bent mijn vader niet he ;)
Hypocriet mannetje, jij bent nog maagd wou je zeggen? :moe:
Nou tja.. kan eigenlijk best wel.. kan me niet voorstellen dat er een meisje is die met jou sex zou willen hebben. Als je nu wilt OPTIEVEN uit deze topic.. :zwaai:
een varken blijft een varken!
ik zou liever die vieze bek van je dichthouden, als je een klein beetje respect hebt voor jezelf! maar blijkbaar heb je dat niet zo te zien.
liquiddreams
16-12-2004, 13:43
een varken blijft een varken!
ik zou liever die vieze bek van je dichthouden, als je een klein beetje respect hebt voor jezelf! maar blijkbaar heb je dat niet zo te zien.
Inderdaad, een varken blijft een varken..
youssefmaghrabi
16-12-2004, 13:51
Inderdaad, een varken blijft een varken..
Iwa ik vind het knap dat je het nog toegeeft a varken!
maar in iedergeval sorry voor mijn reacties. het gaat me eigenlijk niets aan, maar ik wou je alleen maar advies geven en blijkbaar intresseert jou dat niet.
beslamma en incha-allah kom je ooit toch op de goede weg.
liquiddreams
16-12-2004, 14:02
Iwa ik vind het knap dat je het nog toegeeft a varken!
maar in iedergeval sorry voor mijn reacties. het gaat me eigenlijk niets aan, maar ik wou je alleen maar advies geven en blijkbaar intresseert jou dat niet.
beslamma en incha-allah kom je ooit toch op de goede weg.
Ik ben liever een varken dan dat ik ook maar iets op jou zou lijken. Jij geeft mij geen advies, je valt me gelijk aan door me uit te schelden voor iets dat lager is dan een h oer?! Noem je dat advies geven??? Niet dat het me wat boeit ofzo, talibanistische schijnheil. Dagggg
youssefmaghrabi
16-12-2004, 14:04
Ik ben liever een varken dan dat ik ook maar iets op jou zou lijken. Jij geeft mij geen advies, je valt me gelijk aan door me uit te schelden voor iets dat lager is dan een h oer?! Noem je dat advies geven??? Niet dat het me wat boeit ofzo, talibanistische schijnheil. Dagggg
Had je dan geluisterd als ik je advies gaf op een hele nette manier?
ik dacht het niet. de meeste mensen luisteren wel als ze worden angevallen op een klote manier!
liquiddreams
16-12-2004, 14:07
Had je dan geluisterd als ik je advies gaf op een hele nette manier?
ik dacht het niet. de meeste mensen luisteren wel als ze worden angevallen op een klote manier!
Nee, dat is echt onrespectvol. Je kent me niet eens.
Mag ik jou 1 advies geven?
Het is maar internet, waarom neem je het zo ontzettend serieus?!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.