Bekijk originele versie : Hoe voelt sex aan?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Zinagirl21
15-12-2004, 19:33
:maf2:
:hihi:
liquiddreams
15-12-2004, 20:43
Sex is heel intiem en zeker als je het hebt met iemand waar je gevoelens voor hebt. Dan is het like heaven, je verkeert in een andere demensie.. Echt ik raak in extase, het is alsof de wereld even stil staat als hij in me komt.
Als je niet verliefd bent, gaat het denk ik alleen om het klaarkomen ofzo.. of echt de lust.
het voelt aan alsof je begint high te worden en als je komt voelt het alsof je wordt bevrijd van iets groots je hoofd tintelt je bent in een ander demensie heerlijkgewoon
Zinagirl21
16-12-2004, 12:54
het voelt aan alsof je begint high te worden en als je komt voelt het alsof je wordt bevrijd van iets groots je hoofd tintelt je bent in een ander demensie heerlijkgewoon
Waha high worden.. Je slikt gewoon te veel xtc :D
sex...is hartstikke vies...en goor..........
het voelt alsof je na 10 jaat tbs bent vrijgekomen
Sex is heel intiem en zeker als je het hebt met iemand waar je gevoelens voor hebt. Dan is het like heaven, je verkeert in een andere demensie.. Echt ik raak in extase, het is alsof de wereld even stil staat als hij in me komt.
Als je niet verliefd bent, gaat het denk ik alleen om het klaarkomen ofzo.. of echt de lust.
wat is er mis met lust ? :D
Athletic_Sonic
16-12-2004, 15:55
Zo mooi beschreven :eek: :o
Ik moet nog ff een paar jaartjes wachten :nijn:
Morocaan
16-12-2004, 16:37
warm en glibberig
sex...is hartstikke vies...en goor..........
heb je ervaring dan?
female_additude
16-12-2004, 20:10
voordat je klaarkomt doet het pijn en je wil iets heel snel en heel hard...beetje raar gevoel ik kan het niet beschrijven....je buik voelt raar en je benen en armen tintelen..je gaat met je nagels in de rug van die jongen boren en hem proberen te bijten...
en als je klaarkomt dan ga je schreewen...als je kracht hebt tenminste want het maakt iets in je los...en je gaat kronkelen onder die jongen ...en je gaat naar adem happen...en je omhelsd die jongen en gaat hem kussen omdat hij je die goddelijke gevoel heeft gegeven...
en ja even besef je niet waar je bent ...hoe laat het is...wat en en hoe en wat....extase ja...
maar dit is maar een deel van dat gevoel...
voordat je klaarkomt doet het pijn en je wil iets heel snel en heel hard...beetje raar gevoel ik kan het niet beschrijven....je buik voelt raar en je benen en armen tintelen..je gaat met je nagels in de rug van die jongen boren en hem proberen te bijten...
en als je klaarkomt dan ga je schreewen...als je kracht hebt tenminste want het maakt iets in je los...en je gaat kronkelen onder die jongen ...en je gaat naar adem happen...en je omhelsd die jongen en gaat hem kussen omdat hij je die goddelijke gevoel heeft gegeven...
en ja even besef je niet waar je bent ...hoe laat het is...wat en en hoe en wat....extase ja...
maar dit is maar een deel van dat gevoel...
:gaaaaaaaaaaaap:
female_additude
16-12-2004, 20:31
:gaaaaaaaaaaaap:
ja kan ik het helpen dat jij het doet zonder gevoel... :(
ja kan ik het helpen dat jij het doet zonder gevoel... :(
ik doe het met veeeeeeeel gevoel
alleen ik krijg slaap als ik het LEES. Ik moet het DOEN
female_additude
16-12-2004, 20:39
ik doe het met veeeeeeeel gevoel
alleen ik krijg slaap als ik het LEES. Ik moet het DOEN
oh dan omschrijf ik het niet op een goede manier...ja kan ik het helpen zoiets is zo moeilijk te omschrijven....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.