Bekijk originele versie : terug naar marokko?
chadia_b
20-01-2003, 18:35
wil je ooit terug naar marokko? als je terug wilt wanneer zou je terug willen en als je niet terug wilt waarom niet?
groetjes chadia
ja inshallah wel, ik wil niet op mijn 60e nog steeds horen ***marokkanen dit en dat, jullie moeten aanpassen enzo. Nee rot op dan ben ik allang pleite
Hey, ik weet het niet hoor, ik heb er eigenlijk twee meningen over:
1) Het is toch ons land van oorsprong, we kunnen niet altijd hier blijven,..
2) We zijn ondertussen ontzettend vervreemd van de gebruiken, tradities, gewoonten enzo, dat we gewoon heel erg uit de boot daar vallen. Wanneer we teruggaan, zullen we volgens mij niet geaccepteerd worden, waardoor 'klassen' gaan onstaan.
Zo, dit was mijn mening.
xxx
noortje1
20-01-2003, 18:52
weet niet..
zie wel, mekteb :)
Corleone
20-01-2003, 18:52
als ik geld heb ben ik weg lekker in marokko op mijn luie krent in de zon zitten
samiratjee
20-01-2003, 19:11
Ik blijf hier als is het om de Nederlanders te irriteren die ons weg willen hebben...:stout:
noortje1
20-01-2003, 19:12
Origineel gepost door samiratjee
Ik blijf hier als is het om de Nederlanders te irriteren die ons weg willen hebben...:stout:
woahahhaa :D
chadia_b
20-01-2003, 20:13
ik weet het ook niet. Het is wel zo dat wanneer je terug wil naar marokko moet je wel iets in marokko hebben waar je van kan gaan leven!! dus voorlopig blijf ik gewoon zitten waar ik zit.
DESPERADA
20-01-2003, 22:24
We kunnen ook zoals eerder is gezegd hier blijven (alleen al om ze te irriteren ;) ) MassaaL Trouwen, veel kiDs nemen.... Voordat je het weet hebben we onze eigen Marokko HieR.... Aangezien Nederland aan het vergrijzen is, doordat Nederlanders in aantal minderen, kan komen doordat ze geen kinderen meer nemen, of door het veel in aantal toegenomen homo huwelijken.....
C_OUJDIA
21-01-2003, 02:23
Misschien in de toekomst insha'allah
Andalousia
21-01-2003, 12:02
Ik zou graag willen teruggaan, een heel mooi villaatje of mooie riad in Marrakech in de winter, en in de zomer een verlaten strandhuisje. Zie ik zitten.
INSHALLAH!!!!!!
anoniem_girl
21-01-2003, 19:28
Ik zou wel willen, maar ik weet niet of ik het zou uithouden...
Origineel gepost door anoniem_girl
Ik zou wel willen, maar ik weet niet of ik het zou uithouden...
Meskiena :( :D (I know what you mean)
NaimaBoukari
21-01-2003, 20:48
salaam allemaal, ik zou nu niet terug willen misschien later maar nu echt niet vakantie is wel genoeg
chadia_b
21-01-2003, 21:10
daar ben ik het helemaal met je mee eens naima!
wat er later zal gebeuren zien we dan wel insha allah!
groetjes chadia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.