Bekijk originele versie : De mooiste dag van je leven.....
De mooiste dag van je leven is volgens mij nog steeds een huwelijk.....En dan vind ik dat je daar toch iets moois van moet maken...Je weet wel wat ik bedoel he :D Alles moet eens op een speciale manier gebeuren en dan vergeet je deze momenten nooit want deze draag je voortaan heel je leven mee....Just to know ;)
Twee harten worden één
vanaf nu nooit meer alleen
Origineel gepost door Marocca
De mooiste dag van je leven is volgens mij nog steeds een huwelijk.....En dan vind ik dat je daar toch iets moois van moet maken...Je weet wel wat ik bedoel he :D Alles moet eens op een speciale manier gebeuren en dan vergeet je deze momenten nooit want deze draag je voortaan heel je leven mee....Just to know ;)
Twee harten worden één
vanaf nu nooit meer alleen
You go girl.
maar ik denk eerder dat mijn mooiste dag van mijn leven de geboortedag van mijn eerste kind (inshallah) zal zijn.
Amanatallah
20-01-2003, 18:24
De mooiste dag zal zijn wanneer al je zondes zullen worden vergegeven.
Amanatallah
20-01-2003, 18:25
Origineel gepost door piraat
You go girl.
maar ik denk eerder dat mijn mooiste dag van mijn leven de geboortedag van mijn eerste kind (inshallah) zal zijn.
ff een vraag tussen door, schilderswijk? :D
You go girl.
:goedzo:Heb je gelijk in,de geboorte van een kind is erg speciaal...Geboren uit de liefde van 2 personen......Prachtig gewoon :Iluvu:
Amanatallah
20-01-2003, 18:26
hoeft niet perse, er zijn ook op deze aarde faces waarop je zondes worden vergeven.
Corleone
20-01-2003, 18:26
mijn mooiste dag zou mijn dood worden
Origineel gepost door Amanatallah
ff een vraag tussen door, schilderswijk? :D
ja, dat staat overal gepost. Maar hoe kom je daar nu ineens op?
Origineel gepost door KadirIII
Jah, ik kan niet wachten op onze trouwdag:Iluvu:
Zeker...:goedzo:
:D
Damn,nog zo lang wachten:verdriet:
SweetRose
20-01-2003, 18:28
Origineel gepost door Corleone
Kijk je ernaar uit ofsho?
Origineel gepost door Corleone
WAT??????? :(
Amanatallah
20-01-2003, 18:30
ja, dat staat overal gepost. Maar hoe kom je daar nu ineens op?
omdat ik dat mis :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Corleone
20-01-2003, 18:30
Nee maar dan zal ik Inchallah in djena komen :D en ik kijk er niet naar uit want wil nog lang blijven leven
ik wist wel dat je iets van schilderswijk in je hebt, maar ze is je nog lang niet vergeten hoor
Origineel gepost door Amanatallah
De mooiste dag zal zijn wanneer al je zondes zullen worden vergegeven.
is inderdaad ook waar... ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.