Bekijk originele versie : geen seks
hoi yasmina
is het normaal als ik van mijn vader geen seks mag hebben?
hij verbiedt mij om te gaan met een bloedmooi nederlands mokkel, maar ze is zo ge*l.............
kus wail.
Nou Wail,
Als jij een zonde wil begaan moet je het zeker doen en niet naar Allah swt 's woorden luisteren
HabibiMasria
15-12-2004, 12:51
Zoals jullie jongens vaak over seks praten dan denk ik van, waar zijn jullie in Godsnaam mee bezig.
Allah/God heeft dit gegeven tussen man en vrouw als zij als partners door het leven willen gaan. het is iets heilig en dat verdoezelen jullie om er zo asociaal en bespottelijk over te praten. Het is zeker voor moslim als christenen haram om er zo over te praten. En je bent geen haar beter als een sharmoet(ta) als jij je inlaat met dit soort dingen!
socialedienst
15-12-2004, 13:19
schiet je pa neer...
en naai dat wijf gewoon
:moe:
Agadir2004
15-12-2004, 16:01
Nou Wail,
Als jij een zonde wil begaan moet je het zeker doen en niet naar Allah swt 's woorden luisteren
ga helemaal met je mee....
LaMorena
15-12-2004, 21:57
Ga er ff lekker op in, deze vraag is toch dom!
hoi yasmina
is het normaal als ik van mijn vader geen seks mag hebben?
Doodnormaal.. :moe:
Gewoon ****** die ****.
Je vader volgt je toch niet dag en nacht?
O wee je gebeente als het over een van mijn nichtjes gaat....
Gewoon ****** die ****.
Je vader volgt je toch niet dag en nacht?
O wee je gebeente als het over een van mijn nichtjes gaat....
Om het feit dat jij hem adviseert dat hij gewoon kan doen wat hij moet doen, is er natuurlijk altijd een kans dat er familie leden tussen kunnen zitten..
Ik zou daarom zulk advies nooit geven..
Kama toedinoe toedan..
:o ach dat meisje zal je uiteindelijk toch dumpen. de meeste marokaanse jongens worden door nederlandse meisjes gebruikt, als het meisje merkt dat het geld op is dumpt je ze als een vuilniszak in de prullebak. :D :D :D :D
hewa safi, je gaat me toch neit zeggen dat je bang bent voro je vader :hihi:
heb schrik voor Allah swt, dombo, het is haram, dus broek dicht en pas openen met je huwelijksnacht
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.