Bekijk originele versie : hij wil trouwen maar ik niet
hallo allemaal,
mijn vraag is niet zo bijzonder, het gebeurd vaak in onze leeftijd, nou ik ben een meisje van 19 bijna 20 jr. en ik heb nu een relatie met een jongen die gelijk wil trouwen omdat ie helemaal gek op me is alleen het probleem is dat ik niet verliefd ben op hem, hij is een hele lieve jongen met een mooie toekomst heeft eigen huis en bedrijf en komt uit de zelfde stad uit marokko dus het bijna de zelfde cultuur en tradities wij zij allebei in marokko geboren en op gegroeid en ook ook allebei zijn we niet zo lang in Nedreland, we hebben bijna de zelfde iddeeen en we denken vaak aan de toekomst, dus eigelijk is hij heel erg geschikt alleen mijn probleem is ,is dat ik in liefde geloof en ik ben nog niet verliefd op hem en de tweede probleem is, hij vindt me zo aardig en lief en hij heeft het idee dat ik nooit boos op hem zal worden en dat wij nooit problemen zullen krijgen, soms probeer ik hem te uitleggen dat ik ook boos kan worden en kan schreeuwen maar dat gelooft hij niet dus hij ziet als een perfecte mens terweil ik ook een trut kan zijn. eerlijk wil hem eigelijk niet kwijt want hij geeft me het gevoel van veiligheid en dat er iemand bestaat die van me houdt en in staat is om alles te doen om me gelukkig te maken.
maar wat het ergste is, is dat ik mijn moeder en mijn broer heb gesproken en heel eerlijk heb verteld over die jongen en ik heb echt spijt want zij denken dat ik binnen kort tegen zou zeggen dat ik het wil en dat het helemaal goed zal komen en zodra tegen meijn moeder zeg dat hem eerst beter wil leren kennen begint ze te schreewen en zeggen dat hij perfect is en ze noemd me nu al (el bijra) en dat ik nu moet trouwen omdat het echt tijd is....... maar wat moet ik in godsnaam doen , soms wil ik echt trouwen alleen om niet bij mijn familie te zijn, want een perfecte leven met hun heb ik nooit gehad. :(
Miss_Banana
20-01-2003, 15:48
Ik kan je niet zeggen wat je wel moet doen, maar ik kan je zeker een tip geven over wat ik NIET zou doen:
Trouw niet met hem om te 'vluchten' van thuis!!!
Dat heeft namelijk helemaal geen zin voor je. Je kunt beter bij je moeder thuis zitten, dan dat je een heel nieuw leven aangaat met een man waar je eigenlijk niet zeker van bent.
Origineel gepost door KadirIII
S let :D
.
Mocro4eva
20-01-2003, 16:15
Ik sluit me aan bij Miss Banana. :)
Camilla27
20-01-2003, 16:21
je geeft al zelf aan dat hij een goede jonge is met een mooie toekomst...hij heeft een goede baan eigen huis en dat ie verliefd op je is...wat is het probleem? is het probleem dat je niet verliefd op hem bent? dat zie ik niet echt als een probleem hoor...verliefdheid kun je heus wel overslaan..
Als je niks met hem wil dan had je het aan het begin bekend moeten maken. Je geeft hem valse hoop..Je zegt zelf dat je het aan je ouders verteld hebt, dus vind ik het niet gek, dat men zoiets serieus ziet. Je kan niet met een jongen omgaan en dan achteraf zeggen, Hij is toch niet de ware.
En wat Miss banana zegt door te trouwen loop je niet van je problemen weg.
Ik zou je adviseren pas in het huwlijksbootje te stappen, wanneer je pas zeker weet dat je met diegene de rest van je leven wilt doorgaan. Trouwen doe je maar één keer mag ik hopen.
Origineel gepost door Camilla27
je geeft al zelf aan dat hij een goede jonge is met een mooie toekomst...hij heeft een goede baan eigen huis en dat ie verliefd op je is...wat is het probleem? is het probleem dat je niet verliefd op hem bent? dat zie ik niet echt als een probleem hoor...verliefdheid kun je heus wel overslaan..
Een vrouw naar mijn smaak.
mimi_tangaouia
20-01-2003, 17:12
Origineel gepost door Salaama
Als je niks met hem wil dan had je het aan het begin bekend moeten maken. Je geeft hem valse hoop..Je zegt zelf dat je het aan je ouders verteld hebt, dus vind ik het niet gek, dat men zoiets serieus ziet. Je kan niet met een jongen omgaan en dan achteraf zeggen, Hij is toch niet de ware.
En wat Miss banana zegt door te trouwen loop je niet van je problemen weg.
Ik zou je adviseren pas in het huwlijksbootje te stappen, wanneer je pas zeker weet dat je met diegene de rest van je leven wilt doorgaan. Trouwen doe je maar één keer mag ik hopen.
goed gezegd ik sluit me hier bij aan
delila16
20-01-2003, 17:14
Doe in ieder geval niets overhaast
Miss_Banana
20-01-2003, 17:15
Origineel gepost door malaeka
dank je wel miss banana
Geen dank :D
waarom niet trouwen
wollah ja siddi heerlijk even zonder zorgen naast de geene waarvan je houd hewaaaa
maar ja niet trouwen om van huis te vluchten want trouwen is de oplossing daarvoor niet hoor...
=emsoem=
Origineel gepost door Emshoom
:confused: , ik vraag me nog steeds af waarom je destijds die schapen en suiker terugstuurde :confused:
ja dat moest van mij :D
want schapen en suiker das sjowww ouderwets:D
ja ja je moet iets anders verzinnen :d
=emsoem=
Camilla27
20-01-2003, 17:57
Origineel gepost door Emshoom
:confused: , ik vraag me nog steeds af waarom je destijds die schapen en suiker terugstuurde :confused:
ik heb ze nooit aan zien komen :rolleyes: volgens mij zijn ze naar het verkeerde addres gegaan...ik zag wat naar mijn over buren binnen gaan :kwaad:
Camilla27
20-01-2003, 17:59
Origineel gepost door emsoem
ja dat moest van mij :D
want schapen en suiker das sjowww ouderwets:D
ja ja je moet iets anders verzinnen :d
=emsoem=
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.