Bekijk originele versie : De geilheid van islamitiese mannetjes noopt tot het dragen van een hoofddoek
Zoals gesteld in de topic.
De islam zoals wij die kennen in Nederland wordt gedragen door islamitiese BOERTJES.
Misschien moet er ruimte(lees een reservaat) vrijgemaakt worden voor de islamitiese boertjes, alwaar zij hun huisdieren, voor een redelijke entree prijs tentoonstellen.
Tegen een aantrekke;ijk bedrag kan men dan de moslima in vol ornaat aanschouwen. (denk aan de hijaab, burka, of wat dies meer zij) :maf:
Tegen extra betaling krijgt zij ook slaag, geheel volgens de koran. :D
Chatefemqemamu
15-12-2004, 02:30
Zoals gesteld in de topic.
De islam zoals wij die kennen in Nederland wordt gedragen door islamitiese BOERTJES.
Misschien moet er ruimte(lees een reservaat) vrijgemaakt worden voor de islamitiese boertjes, alwaar zij hun huisdieren, voor een redelijke entree prijs tentoonstellen.
Tegen een aantrekke;ijk bedrag kan men dan de moslima in vol ornaat aanschouwen. (denk aan de hijaab, burka, of wat dies meer zij) :maf:
Tegen extra betaling krijgt zij ook slaag, geheel volgens de koran. :D
wat vreemd dat iemand voor wie een inrichting niet zo'n heel gek idee lijtk over reservaten begint :nerd:
FAITHLESS
15-12-2004, 02:31
De geilheid van islamitiese mannetjes noopt tot het dragen van een hoofddoek
Heb jij een natte droom gehad of ontwaak je net uit je winterslaap ?
( 11 )
wat vreemd dat iemand voor wie een inrichting niet zo'n heel gek idee lijtk over reservaten begint :nerd:
U bent 1 vrouw dus ik kan uw domme reactie niet kwalijk nemen.
Het gaat over een reservaat voor vrouwen, en dat is mannen praat. :D
Heb jij een natte droom gehad of ontwaak je net uit je winterslaap ?
( 11 )
Nee, nee dat zou tegen mijn geloof in gaan. Ook voor u geldt: u is slechts 1 vrouw,
en deze topic gaat over mannen praat. :ego:
Chatefemqemamu
15-12-2004, 02:36
U bent 1 vrouw dus ik kan uw domme reactie niet kwalijk nemen.
Het gaat over een reservaat voor vrouwen, en dat is mannen praat. :D
ach mannenpraat... welja, leef je compensatiedrang maar uit kiddo :D
ach mannenpraat... welja, leef je compensatiedrang maar uit kiddo :D
Wil jij je toon wleens matigen?
Ik ben 1 gelovig man en ben heel creatief in het aanbrengen voor oplossingen voor vrouwen :ego:
Chatefemqemamu
15-12-2004, 02:41
Wil jij je toon wleens matigen?
Ik ben 1 gelovig man en ben heel creatief in het aanbrengen voor oplossingen voor vrouwen :ego:
you make the world a better place!! :nerd:
Ben je weer aan het luisteren naar die stemmen in je hoofd :kwaad:
Ik dacht dat je vandaag je medicijnen had ingenomen, maar die psychose is vrij snel zo te zien.
Ik zal maar gauw je pilletjes innemen, want anders moet ik de psychiater bellen.
Je wil hem toch niet uit zijn slaap halen, dat zou vervelend zijn.
Dus schiet op, voordat ik je laat opnemen :kwaad:
FAITHLESS
15-12-2004, 02:42
Nee, nee dat zou tegen mijn geloof in gaan. Ook voor u geldt: u is slechts 1 vrouwen deze topic gaat over mannen praat.
Natuurlijk , ik ben een vrouw .
Lezen is ook een kunst .
( 11 )
Ben je weer aan het luisteren naar die stemmen in je hoofd :kwaad:
Ik dacht dat je vandaag je medicijnen had ingenomen, maar die psychose is vrij snel zo te zien.
Ik zal maar gauw je pilletjes innemen, want anders moet ik de psychiater bellen.
Je wil hem toch niet uit zijn slaap halen, dat zou vervelend zijn.
Dus schiet op, voordat ik je laat opnemen :kwaad:
Tegen wie klets je nu? :D
Natuurlijk , ik ben een vrouw .
Lezen is ook een kunst .
( 11 )
Lezen voor vrouwen is fout dat maakt ze slim. Ik hou van domme vrouwen en ik ben 1 man.
:ego:
Tegen wie klets je nu? :D
Dat zou ik aan jou moeten vragen, wie ben jij nu van de meerdere persoonlijkheden, Schizofreen :maf:
Ga je medicijnen innemen, dan komt alles goed ;)
Dat zou ik aan jou moeten vragen, wie ben jij nu van de meerdere persoonlijkheden, Schizofreen :maf:
Ga je medicijnen innemen, dan komt alles goed ;)
Ik gebruik geen medicijnen, ik ben 1 man. Ik vind dat jij een burka moet dragen.
Waarom draag jij geen Burka?
Chatefemqemamu
15-12-2004, 02:54
Ik gebruik geen medicijnen, ik ben 1 man. Ik vind dat jij een burka moet dragen.
Waarom draag jij geen Burka?
je hebt helemaal gelijk, kom laten we allemaal nog 'n extra doek erbij doen, zo'n moeite is het niet :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.