Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je Hebt Als Prijs Gewonnen..............

Pagina's : [1] 2 3

MocroChick
20-01-2003, 14:50

je hebt meegedaan aan een quiz......je hebt gewonnen :hoera:als prijs heb je gewonnen dat je mag uitkiezen met welke celebrity jij een hele dag wilt doorbrengen :eek: dus ben ik nu nieuwsgierig naar wie JIJ zou kiezen...................... kom op vertel gewoon :p ........................

mimi3000
20-01-2003, 14:51
Nederlandse celebirty???? Winston Gerstanowizch(of hoe je het ook schrijft) en amerikaanse oewwwwwwwww VIN DIESEL!!!!!!!!!!!!!!

Hafsat
20-01-2003, 14:52
Origineel gepost door mimi3000 Nederlandse celebirty???? Winston Gerstanowizch(of hoe je het ook schrijft) en amerikaanse oewwwwwwwww VIN DIESEL!!!!!!!!!!!!!! VIN DIESEL! You got that right!

soumaya1
20-01-2003, 14:52
Origineel gepost door MocroChick je hebt meegedaan aan een quiz......je hebt gewonnen :hoera:als prijs heb je gewonnen dat je mag uitkiezen met welke celebrity jij een hele dag wilt doorbrengen :eek: dus ben ik nu nieuwsgierig naar wie JIJ zou kiezen...................... kom op vertel gewoon :p ........................ enrique iglasias!!!!! :verliefd: :Iluvu:

Kimaatje
20-01-2003, 14:57

Vinnieeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! :rolleyes: :verliefd:

Hafsat
20-01-2003, 14:58
Origineel gepost door Zonnestraaltje Wie is Vin Diesel :confused: VIN DIESEL heeft in XXX gespeeld en heeft ook gespeeld in The fast and the furious. Erg stoer :o ...

RaZer
20-01-2003, 15:01
gaat het bij jullie keuze alleen om het uiterlijk of lijkt dat maar zo.. Jullie zullen wel hele goede discussies met hun kunnen voeren :rolleyes:.. Dan luister je in plaats van wat ze zeggen alleen naar hun "mooie" stem.. Waarom noemen jullie geen namen waar je die dag wat van kan leren..? Nou ik zou me keuze daarop baseren... Wie ik dan zou kiezen... dat zien we dan wel :zwaai:

Hafsat
20-01-2003, 15:04
Origineel gepost door RaZer gaat het bij jullie keuze alleen om het uiterlijk of lijkt dat maar zo.. Jullie zullen wel hele goede discussies met hun kunnen voeren :rolleyes:.. Dan luister je in plaats van wat ze zeggen alleen naar hun "mooie" stem.. Waarom noemen jullie geen namen waar je die dag wat van kan leren..? Nou ik zou me keuze daarop baseren... Wie ik dan zou kiezen... dat zien we dan wel :zwaai: Het oog wil toch ook wat......... :rolleyes:

RaZer
20-01-2003, 15:06
Origineel gepost door Hafsat Het oog wil toch ook wat......... :rolleyes: je bedoelt de duivel wil ook wat :rolleyes:

Miss_Banana
20-01-2003, 15:11
MOOTJE VI!!! :D

SweetRose
20-01-2003, 15:13
Sinterklaas...:D dan krijg ik heel de dag cadeautjes en speculaas :melig: :rolleyes: :maf2: :D

RaZer
20-01-2003, 15:17
Origineel gepost door zin 'n midar Sinterklaas...:D dan krijg ik heel de dag cadeautjes en speculaas :melig: :rolleyes: :maf2: :D ;) geloof het zelf.. je valt gewoon op oudere mannen met een baard :D

Hafsat
20-01-2003, 15:17
Origineel gepost door RaZer je bedoelt de duivel wil ook wat :rolleyes: Was maar een geintje hoor..... ;) Maar je hoeft toch niet altijd duscussies te houden? Tuurlijk een goed gesprek is interessant, maar niet voortdurend!

SweetRose
20-01-2003, 15:21
Origineel gepost door RaZer ;) geloof het zelf.. je valt gewoon op oudere mannen met een baard :D Euhm..moest ik op oudere mannen vallen...dan was ik al verliefd geworden op jou....:p :maf2:

RaZer
20-01-2003, 15:24

Origineel gepost door Hafsat Was maar een geintje hoor..... ;) Maar je hoeft toch niet altijd duscussies te houden? Tuurlijk een goed gesprek is interessant, maar niet voortdurend! nee niet discussie.. was verkeerde voorbeeld sorry.. maar gewoon een leerzaam gesprek... Die gasten die de rest allemaal kiezen.. wat kan je daarvan leren? Ze zijn nu al zo arrogant als de tering... als je daar aankom denken ze van.. aha weer een hopeloos meisje die gek op me is.. En natuurlijk ga je het niet de hele dag discussies houden.. dus zal er genoeg tijd zijn om het gezellig te maken.. Krijg je een kans om een bekend iemand te ontmoeten kies je voor iemand waarvan die gast denk.. ow dat is een van de duizenden dames die me leuk vinden :cool:

Pagina's : [1] 2 3