Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat als je op een goede vriend verliefd bent?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

mimi3000
20-01-2003, 14:41

wat als je op een goede vriend verliefd bent??????

Kimaatje
20-01-2003, 14:42
Laat hem weten hoe je je voelt. Dan heb je gelijk zekerheid en loop je niet de hele tijd met een gevoel van machteloosheid. :) Succes !! :zwaai:

True_angel
20-01-2003, 14:44
Origineel gepost door LalaMosiba Laat hem weten hoe je je voelt. Dan heb je gelijk zekerheid en loop je niet de hele tijd met een gevoel van machteloosheid. :) Succes !! :zwaai: jahh vind ik ook!! succes ;)

mimi3000
20-01-2003, 14:44
jah maar kijk....als je nou eens eerder in die situatie hebt gezeten...en het niet goed afliep.....En hoe weet je of je wel verliefd bent???????? wajamaaaaaaaaaaaaaaa ik ga me haren uit me hoofd trekke!!!!!

Kimaatje
20-01-2003, 14:48

Origineel gepost door mimi3000 jah maar kijk....als je nou eens eerder in die situatie hebt gezeten...en het niet goed afliep.....En hoe weet je of je wel verliefd bent???????? wajamaaaaaaaaaaaaaaa ik ga me haren uit me hoofd trekke!!!!! Je krijgt kriebels als je hem ziet, je voelt je hart in je keel kloppen als je hem belt. Hij ziet er in jouw ogen altijd super uit, alles wat hij zegt komt lief/grappig over. En je denkt heeeeel vaak aan hem. Niets in het leven is zeker, alleen de dood. Dus je weet maar nooit, wat de ene x fout gaat kan de andere x hartstikke goed gaan. :zwaai:

Amanatallah
20-01-2003, 14:48
hulp nodig meissie...........:D:D:D

Hafsat
20-01-2003, 14:49
Gewoon je mond houden en verder fantaseren.................

mimi3000
20-01-2003, 14:50
jah ama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik lag vanacht in mijn bed....en toen kwam ik tot de schokkende ontdekking dat ik.....:Iluvu: op een hele goede vriend.......ayamaaaaaaaaaaaa en ik wil het helemaal nietttttttt en ik durf het ook niet te zegge!!!!!!!!!!

Vin
20-01-2003, 14:53
Origineel gepost door mimi3000 wat als je op een goede vriend verliefd bent?????? F*ck die vriend:kwaad: Ik ben verliefd op een meisje ( een vriendin van mij ) . Wat moet ik doen????

True_angel
20-01-2003, 14:54
Origineel gepost door Vin F*ck die vriend:kwaad: Ik ben verliefd op een meisje ( een vriendin van mij ) . Wat moet ik doen???? zeg het dan gewoon tegen der!!!! en meid zeg het hem gewoon wat heb je te verliezen???????? als het niet wederzijds is is het gewoon een sukkel :d dan verdien je gewoon beter toch

Amanatallah
20-01-2003, 14:55
haha okeej dan lieverd :love: ik moet je ook wat bekennen, ik lag vanacht ook in bed en moest de hele tijd aan je denken, ra ra ra hoe komt dat toch zo?? Nou om te beginnen, je laat me lachen, je geeft met een fijn gevoel en je houd van veeeeeeeeeel eten, just like me :D:D die jongen moet wel gek zijn als hij niks om je geeft (de eerste stap) of niks voor je voelt..... laat hem uithoren door een vriendin van je, kijken of hij misschien gevoelens voor iemand koestert :zwaai: daarna volgt PLAN B :p

loubna_tetuania
20-01-2003, 14:55
Origineel gepost door Vin F*ck die vriend:kwaad: Ik ben verliefd op een meisje ( een vriendin van mij ) . Wat moet ik doen???? Hetzelfde doen als wat we mimi aanraden? Jullie hebben tenslotte hetzelfde probleem??? En mimi, k zou proberen erachter te komen wat hij voor jou voelt...Ya never know.... Loubna

soumaya1
20-01-2003, 14:56
Origineel gepost door mimi3000 wat als je op een goede vriend verliefd bent?????? laat hem weten wat je over hem denkt...misschien is het wel wederszijds...en durft hij niks te zeggen..niet geschoten is altijd mis...dus zeg hem gewoon dat je hem leuk vindt!

True_angel
20-01-2003, 15:01
Origineel gepost door loubna_tetuania Hetzelfde doen als wat we mimi aanraden? Jullie hebben tenslotte hetzelfde probleem??? En mimi, k zou proberen erachter te komen wat hij voor jou voelt...Ya never know.... Loubna erachter komen??? gewoon zeggen!!!! dadelijk is het niet wederwijds en dan heb je al je aandacht en energie er ingestoken en blijkt het niet wederzijds te zijn...... dan maak je het alleen maar moeilijker voor je zelf

loubna_tetuania
20-01-2003, 15:04

Origineel gepost door Rizlane erachter komen??? gewoon zeggen!!!! dadelijk is het niet wederwijds en dan heb je al je aandacht en energie er ingestoken en blijkt het niet wederzijds te zijn...... dan maak je het alleen maar moeilijker voor je zelf Dat kan ook, maar het zou voor mij pijnlijker zijn als ie midden in me face zou zeggen van: Sorry meid, ik voel niks voor je... Hij zou er dan nooit avchter zijn gekomen wat ik voor hem voel... Maar ja, zo zou ik het doen

Pagina's : [1] 2 3 4 5