Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een goede school voor je kinderen

Pagina's : [1] 2 3 4

klonbyz
14-12-2004, 12:59

Gaat je kind straks naar een witte of een zwarte school?Gaat je kind straks naar een islmitische school of niet? Een ding weet ik wel, stuur je kind niet naar de Christelijke Scholengemeenschap (CSG) in Beilen. Bron: (http://www.dvhn.nl/Index) beilen - Een docent op de Christelijke Scholengemeenschap (CSG) in Beilen is door het schoolbestuur ontslag aangezegd. Hij heeft volgens directeur G.J. Dijkstra bekend toenadering te hebben gezocht tot een tweedejaars leerlinge. Dat gebeurde via een e-mail. "De leerlinge heeft daarop contact met ons opgenomen", zegt Dijkstra. Docent en leerlinge zouden eerder met elkaar hebben gechat. De leraar, die begin deze maand meteen na het bekend worden op non-actief is gesteld, had een volledige baan en gaf Duits, Engels en Frans. Dijkstra wil uit privacyoverwegingen de identiteit van de man niet bekendmaken. Ook over de inhoud van de e-mail doet hij geen mededelingen. Duidelijk Wel laat de directeur weten dat de e-mail niets aan duidelijkheid te wensen over laat. Dat vond volgens hem ook de jurist van de school. De directie heeft de docent geadviseerd om juridische bijstand te zoeken. Dijkstra weet niet of de leraar zijn ontslag gaat aanvechten. Het is onduidelijk of de docent verliefd op de leerlinge was. Dijkstra, die samen met zijn plaatsvervanger een gesprek met de leerkracht heeft gehad, wil geen uitspraak doen waarom de docent toenadering tot de leerlinge heeft gezocht. De man gaf al zo'n vijf jaar les op de scholengemeenschap. Op school is volgens de directeur geschokt gereageerd. Verboden relatie Een relatie tussen een docent en een scholiere. Iedereen weet dat zoiets niet kan en mag. Toch blijkt het in de praktijk nog geregeld voor te komen. Eerder dit jaar is een 27-jarige gymleraar van het Drenthe College in Emmen ontslagen nadat hij een relatie aanging met een minderjarige scholiere. En in Meppel stuurde de schoolleiding van Stad en Esch een docent naar huis na 'ongewenst gedrag' met een leerlinge.

Camalia17
14-12-2004, 13:16
Ik heb het dus zo gehad met dat gezeik over scholen hé, als ik later kinderen krijg zorg ik ervoor dat ze privéles krijgen thuis of op een speciaal instituut. In 1x van die onzin af!

Immanuel
14-12-2004, 13:20
Hallo klonbyz, Dat probleem van die minderjarigheid kunnen we heel eenvoudig oplossen. Laten we, naar Pakistaans (islamitisch) voorbeeld de huwbare leeftijd van meisjes terugbrengen naar negen jaar. Lopen we meteen een beetje in de pas met een groot islamitisch land. Ook biedt dat de mogelijkheid tot afschaffing van de leerplicht voor meisjes, vooropgesteld natuurlijk dat er voldoende op die jonge leeftijd zullen trouwen. Groet, Immanuel

klonbyz
14-12-2004, 13:51
Hallo klonbyz, .Dat probleem van die minderjarigheid kunnen we heel eenvoudig oplossen. Laten we, naar Pakistaans (islamitisch) voorbeeld de huwbare leeftijd van meisjes terugbrengen naar negen jaar. Lopen we meteen een beetje in de pas met een groot islamitisch land. Ook biedt dat de mogelijkheid tot afschaffing van de leerplicht voor meisjes, vooropgesteld natuurlijk dat er voldoende op die jonge leeftijd zullen .trouwen. Groet, Immanuel Hallo Immanuel, Ik zie dat jij zoals het een echte Hollander betaamt, zoekt naar een oplossing om pedofilie te legaliseren.Ik moet jou helaas teleurstellen, ik kan niet meegaan in jouw mening en visie betreffende dit onderwerp.Pedofilie vind ik walgelijk en zal het nooit en te nimmer kunnen goedkeuren. Mischien moet jij het eens proberen op het forum van Martijn, daar zal je meer mensen vinden die jouw ideeen delen dan hier. Groet, K

KING_ZITA
15-12-2004, 19:03

Hallo Immanuel, Ik zie dat jij zoals het een echte Hollander betaamt, zoekt naar een oplossing om pedofilie te legaliseren.Ik moet jou helaas teleurstellen, ik kan niet meegaan in jouw mening en visie betreffende dit onderwerp.Pedofilie vind ik walgelijk en zal het nooit en te nimmer kunnen goedkeuren. Mischien moet jij het eens proberen op het forum van Martijn, daar zal je meer mensen vinden die jouw ideeen delen dan hier. Groet, K Dr. Klonbyz, Gebeurt het vaak dat u Nederlanders moet doorverwijzen naar stichting Martijn? Kunt u een percentage noemen? Zita.

A_K_A
15-12-2004, 19:11
Waar blijft een A.H. Ali als je die nodig hebt? Wie weet kunnen we da'lijk een nieuwe film verwachten genaamd 'Amour Fou'...

klonbyz
15-12-2004, 19:30
Dr. Klonbyz, Gebeurt het vaak dat u Nederlanders moet doorverwijzen naar stichting Martijn? Kunt u een percentage noemen? Zita. Koning Zita, Het komt best vaak voor, laat ik zeggen dat het dagelijks een paar keer gebeurt. Net na de moord op van Gogh bijvoorbeeld, had ik geen tijd om te posten omdat ik druk bezig was vragen via PM van Hollanders te beantwoorden, en hen door te verwijzen naar Martijn. Je weet zelf denk ik wel hoe druk het hier toen was, en zie nu......om maar een indicatie te geven. K p.s. ik heb gister nog een bekende van jou doorverwezen, deze meneer was namelijk bezig om jongeren lolly's aan te bieden op dit forum.

Immanuel
16-12-2004, 00:15
Hallo Immanuel, Ik zie dat jij zoals het een echte Hollander betaamt, zoekt naar een oplossing om pedofilie te legaliseren.Ik moet jou helaas teleurstellen, ik kan niet meegaan in jouw mening en visie betreffende dit onderwerp.Pedofilie vind ik walgelijk en zal het nooit en te nimmer kunnen goedkeuren. Mischien moet jij het eens proberen op het forum van Martijn, daar zal je meer mensen vinden die jouw ideeen delen dan hier. Groet, KHallo klonbyz, Dank voor je waardering. Jammer dat het niet door kan gaan. Het leek me juist zo'n goede stap in de richting, lopen we weer een beetje in de pas. Verrassend dat je daar zo tegen bent want je weet toch dat pedofielen in Nederland bijna een meerderheid vormen. Ik heb net even gekeken op het forum van Martijn en ook dat lijkt me niet echt wat. Wat stel je, eventueel na overleg met Zita voor als oplossing? Groet, Immanuel

Greebo
16-12-2004, 01:34
Klonbyz, was dit een serieuze poging een discussie aan te gaan over witte/zwarte scholen? Of een verkapte "alle nederlanders zijn pedofielen"? Zeg het even, dan weet ik, in het laatste geval, meteen dat ik niet meer naar deze thread hoef te kijken. In het geval van de eerste optie: ik heb geen kinderen, maar ik zou ze het liefst naar een zoveel mogelijk gemengde school sturen. Maar geen christelijke, die onzin bespaar ik ze liever.

atropos
16-12-2004, 09:25
pedoseksualiteit is een ernstig probleem, dat door internet oncontroleerbaar dreigt te worden. het komt voor in alle lagen en groepen van de bevolking, wereldwijd. er wordt veel gedaan aan opsporing en preventie en er is steeds meer internationale samenwerking om de arm der wet te kunnen verlengen. iedereen heeft afschuw van de praktijken van pedoseksuelen: in strafinrichtingen wil niemand met ze omgaan. pedoseksuelen zijn mensen met een ernstige persoonlijkheidsstoornis...over het algemeen kennen ze geen berouw, zijn sterk recidief en uitsluitend gericht op de eigen behoeftes. deze mensen horen niet in de samenleving voor wie ze een bedreiging vormen, maar moeten daarvan worden weggehouden. pedoseksualiteit is een gruwelijke misdaad tegen weerloze schepsels die voor hun leven getekend zijn door wat ze mee hebben gemaakt. ik vind het ongepast en stuitend dat een stel snotjongens hier meent een slaatje uit te slaan in hun - zeer kinderachtige - spelletje 'hollandertje pesten'. als je persoonlijke grieven hebt tegen wie dan ook, kom met steekhoudende argumenten. jullie vinden jezelf natuurlijk reuzekerels, maar in werkelijkheid zijn jullie een stelletje op drift geraakte pubers. als jullie uitgegiecheld zijn, kunnen we misschien eens serieus praten over hoe het probleem van kindermisbruik aan te pakken. gegroet.

KING_ZITA
16-12-2004, 11:51
Koning Zita, Het komt best vaak voor, laat ik zeggen dat het dagelijks een paar keer gebeurt. Net na de moord op van Gogh bijvoorbeeld, had ik geen tijd om te posten omdat ik druk bezig was vragen via PM van Hollanders te beantwoorden, en hen door te verwijzen naar Martijn. Je weet zelf denk ik wel hoe druk het hier toen was, en zie nu......om maar een indicatie te geven. K p.s. ik heb gister nog een bekende van jou doorverwezen, deze meneer was namelijk bezig om jongeren lolly's aan te bieden op dit forum. Dr. Klonbyz, Hartelijk dank mij af te helpen van die kinderlokker. Ik vind het trouwens een vreemde zaak dat sommige Nederlanders hun kinderen Martijn noemen. Is dat omdat ze van hun kinderen houden? Kan de dokter zijn licht van inzicht hier eens op schijnen? Overigens adviseer ik Immanuel zichzelf van kant te maken voor uw informatie, mocht u van plan zijn geweest met mij te overleggen naar aanleiding van zijn suggestie. Zita.

Ouidath
16-12-2004, 11:55
Mijn kind gaat naar een school in een Islamitsch land.

Heiba
16-12-2004, 12:08
Lolita (een ware begrip in de pedofiliewereld) heb ik nog niet voorbij zien "posten". :hihi: Barca Ja! Heb je dat ook gezien Barca! :eek: Erg!!! Zo vreselijk was dat... Mijn man was helemaal woest, en hij bedacht zich van alles wat hij met zo iemand zou doen indien wij een kind hadden en zo een walgelijke vent aan ons kind zou zitten... Zal het je besparen. Overigens als ik kinderen zou hebben, dan denk ik dat ik mijn kinderen bij voorkeur naar een school zou willen sturen waar heel veel verschillende soorten kinderen op zouden zitten. Of ik zou mijn kind naar een witte school sturen. Bewust. Ik vind het zaak dat alle kinderen van verschillende achtergronden met elkaar leren omgaan. Met een christelijke school heb ik geen moeite. Ik heb zelf op een Christelijke school gezeten.

Raihana
16-12-2004, 12:15
Ja! Heb je dat ook gezien Barca! :eek: Erg!!! Zo vreselijk was dat... Mijn man was helemaal woest, en hij bedacht zich van alles wat hij met zo iemand zou doen indien wij een kind hadden en zo een walgelijke vent aan ons kind zou zitten... Zal het je besparen. Overigens als ik kinderen zou hebben, dan denk ik dat ik mijn kinderen bij voorkeur naar een school zou willen sturen waar heel veel verschillende soorten kinderen op zouden zitten. Of ik zou mijn kind naar een witte school sturen. Bewust. Ik vind het zaak dat alle kinderen van verschillende achtergronden met elkaar leren omgaan. Met een christelijke school heb ik geen moeite. Ik heb zelf op een Christelijke school gezeten. Ja hoor een witte school, dat zal helpen Heiba? :rolleyes:

Ouidath
16-12-2004, 12:17

Ja hoor een witte school, dat zal helpen Heiba? :rolleyes: Saudie Arabie dat helpt.

Pagina's : [1] 2 3 4