Bekijk originele versie : Jodenstreek!!!
Twee Israëlische arbiters 6 maanden gevangenisstraf
13/12/2004 17:16
Meir Amsili en Uri Biton zijn door de rechtbank in Tel Aviv veroordeeld tot zes maanden gevangenisstraf. De twee Israëlische scheidsrechters werden schuldig bevonden aan het manipuleren van uitslagen van door hun geleide wedstrijden in ruil voor geld.
Beide arbiters zouden in totaal ieder zo'n 1500 euro hebben ontvangen om duels in de tweede divisie en het bekertoernooi te beïnvloeden. 'Met hun acties hebben ze het imago en puurheid van de sport bezoedeld en ze hebben de fans in de maling genomen', oordeelde de rechter.
Het onderzoek naar omkoping begon in 2002. De verdachten werden beschuldigd van omkoping, illegale weddenschappen en het uitdelen van onterechte strafschoppen en gele en rode kaarten.
Meir Amsili en Uri Biton zijn door de rechtbank in Tel Aviv veroordeeld tot zes maanden gevangenisstraf. De twee Israëlische scheidsrechters werden schuldig bevonden aan het manipuleren van uitslagen van door hun geleide wedstrijden in ruil voor geld.
Beide arbiters zouden in totaal ieder zo'n 1500 euro hebben ontvangen om duels in de tweede divisie en het bekertoernooi te beïnvloeden. 'Met hun acties hebben ze het imago en puurheid van de sport bezoedeld en ze hebben de fans in de maling genomen', oordeelde de rechter.
Het onderzoek naar omkoping begon in 2002. De verdachten werden beschuldigd van omkoping, illegale weddenschappen en het uitdelen van onterechte strafschoppen en gele en rode kaarten.
Typisch zo'n semitische actie, waren het geen marokkanen? :maf:
Natuurlijk... voor sommige mensen hebben de joden met alles wat te maken..
sure...
ook Arafat was een jood.. dat verklaart zijn corruptie...
bedankt voor de opheldering...
:hihi:
Ze zijn echt dom hier.
Ik begin zelfs te twijfelen aan het feit of ze "christenhoeren" kunnen beroven/verkrachten.
Zijn ze daar wel slim :rolleyes: genoeg voor?.
Maar ja, dat is dan wel een feit, iets waar ze trots op blijken te zijn. :maf:
Corruptie is een joodse zaak?
Komt u wel eens in het Middenoosten?
Kent u de partijkas van Fatah en de portemonee van Arafat?
Arafat is een zionistisch complot!
Arafat is voor mij een held.
Arafat is een zionistisch complot!
Arafat is voor mij een held zoals bin laden en de rest van de martelaars.
Arafat is voor mij een held zoals bin laden en de rest van de martelaars.
Ja, het is goed met je. Wat ik schreef was een grap, maar ik wil ook wel serieus worden hoor. Arafat was een smerige corrupte zakkenvuller. Hij heeft zijn volk bedrogen, en niet zuinig ook. Geen goed woord over voor die man. Ik kan een heel eind meegaan met praatjes over de Palestijnen enzo, en dat ze een eigen land moeten hebben. Maar deze man, het is echt te erg. Tfoe, zo zeg je dat toch?
(ik heb trouwens ook geen goed woord over voor Sharon, hij is ook een hond)
Als corruptie een Jodenstreek is dan wonen er in Marokko zeker heel veel Joden.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=394285
israelische sportlieden zijn altijd al onbetrouwbaar geweest...gelukkig dat tijdens de os in munchen in 72 een groep rechtschapen moslims daar op sportieve wijze een en ander heeft rechtgezet...http://www.sport.nl/boek.php3?artid=225
...en gelukkig dat corruptie en omkoperijen NERGENS anders voorkomen dan in het verdorven israerl.
KohiNoor
14-12-2004, 08:42
Arafat is voor mij een held zoals bin laden en de rest van de martelaars.Welke martelaars? Toch niet die gore ouwe sheik Yassine he? :confused:
ps: Arafat was corrupt en bin laden vermoord mensen, net zoals Bush of is Bush ook je held?
Ja, het is goed met je. Wat ik schreef was een grap, maar ik wil ook wel serieus worden hoor. Arafat was een smerige corrupte zakkenvuller. Hij heeft zijn volk bedrogen, en niet zuinig ook. Geen goed woord over voor die man. Ik kan een heel eind meegaan met praatjes over de Palestijnen enzo, en dat ze een eigen land moeten hebben. Maar deze man, het is echt te erg. Tfoe, zo zeg je dat toch?
(ik heb trouwens ook geen goed woord over voor Sharon, hij is ook een hond)Same here ;)
abuturab
14-12-2004, 09:59
Welke martelaars? Toch niet die gore ouwe sheik Yassine he? :confused:
ps: Arafat was corrupt en bin laden vermoord mensen, net zoals Bush of is Bush ook je held?Same here ;)
Zijn volk had wel het vertrouwen in hem, en was tevreden over hem kijk alleen maar naar zijn uitvaart honderdduizenden mensen wachtte hem op
en houd je mond over sheikh Ahmed Yassin Ra7imahoe allah want die heeft gestreden tot z'n dood (moge allah hem belonen met Jannaat al Firdous)als leider van hamas vond ik hem de MAN die palestina nooooit zou vergeten zelfs toen hij half dood was geliquedeerd door een APPACHE
ja hoor, APPACHE VS HALF BLIND, DOOF EN VERLAMD persoon
rarara wie wint er?
Zijn volk had wel het vertrouwen in hem, en was tevreden over hem kijk alleen maar naar zijn uitvaart honderdduizenden mensen wachtte hem op
en houd je mond over sheikh Ahmed Yassin Ra7imahoe allah want die heeft gestreden tot z'n dood (moge allah hem belonen met Jannaat al Firdous)als leider van hamas vond ik hem de MAN die palestina nooooit zou vergeten zelfs toen hij half dood was geliquedeerd door een APPACHE
rarara wie wint er?
winnen...in een oorlog zijn alleen maar verliezers.
jij hoeft niemand te vertellen dat hij zijn mond moet houden...dat mag alleen een rechter.
Als corruptie een Jodenstreek is dan wonen er in Marokko zeker heel veel Joden.
Dat klopt, your point being...?
KohiNoor
14-12-2004, 17:48
rarara wie wint er?Nou nou wat heeft die ouwe knol gestreden, kindertjes opblazen dat kon hij wel! Nee, ik heb geen medelijden met hem. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik Sharon wel goed vind, hetzelfde laken een pak ;)
crescendo
14-12-2004, 17:55
rarara wie wint er?
Sinds Israel enkele van de kopstukken van Hamas geliquideerd heeft, is het met deze terreurbeweging min of meer gebeurd.
Uiteindelijk waren deze gasten wel verantwoordelijk voor het brainwashen van jonge mensen om Joodse vrouwen en kinderen op te blazen, terwijl de heren zelf buiten schot blijven.
Sinds de aanslag in 1972 op de Joodse sporters in München volgt de Israelische regering de volgende gedragslijn: iedere rode, bruine of groene fascist die Joodse burgers ombrengt of daar toe aanzet, zal dit vroeg of laat met de dood bekopen. Dus ook jouw halfblinde held.
De moordenaars van '72 zijn de een na de ander door de mossad om zeep geholpen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.