:Iluvu:
Wat als een marokkaans meisje altijd kapsones heeft maar jou toch graag wilt terwijl andere jongens zeggen dat ze een **** is en dat ze al ontmaagd is wat doe je dan in die situatie zeg het me eens!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nou die jongen heeft haar 2 maanden genegeerd terwijl zij ook wist dat hij haar wilde . Enkele geruchten klopte een jongen had haar misbruikt en haar achtergelaten met een gebroken hart en verloren eer. Dat echter moeilijk te herstellen is. Tot op een dag wij toevallig bij de bushalte stonden en wij de enige twee waren die daar stonden dus we begonnen spontaan te praten net alsof we elkaar jaren kenden . Van het een en ander spraken we af en we hielden van elkaar maar iedereen wist zelfs mijn beste vrienden die zeiden dat ze een vieze **** was en andere verhalen maar toch bleef ik met haar. Haar ouders hadden haar afgesloten tot dat de dag kwam dat ik naar de huis van de ouders ben gegaan en samen met mij ouders om haar hand ben gaan vragen waardoor ik de eer van de familie en mijn liefde tot de top van van oneindigheid heb gebracht maar het is dat je het weet dat liefde geen grenzen kent.
ADONIS.
NadorPrins
20-01-2003, 10:20
salaam aradonis!!
wat jij hebt gedaan is goed wallah!! die praatjes daarom heen van andere telt niet!!
misschien of zoals nu duidelijk is was ze dus gewoon ook voor JOU bestemd!! je hebt veel goeds aangerichts zoals herstel van eer en familie verband!!...moge allah je daarvoor bedanken!!
missalhoeceima
20-01-2003, 11:40
leuk hoor wallah
Sanae_23_
20-01-2003, 11:45
Mijn complimenten jongen..
Laat de anderen denken en zeggen wat ze willen maar een ding is zeker je hebt heel veel goeds bij Allah gedaan alleen nog een ding niet te veel erover praten,, zand eover en mondje dicht,,,
Jij bent Ouald eness,, Tbarkallah ehlik :goedzo:
Groetjes San
Miss_Banana
20-01-2003, 11:47
Origineel gepost door ARADONIS
:Iluvu:
Wat als een marokkaans meisje altijd kapsones heeft maar jou toch graag wilt terwijl andere jongens zeggen dat ze een **** is en dat ze al ontmaagd is wat doe je dan in die situatie zeg het me eens!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nou die jongen heeft haar 2 maanden genegeerd terwijl zij ook wist dat hij haar wilde . Enkele geruchten klopte een jongen had haar misbruikt en haar achtergelaten met een gebroken hart en verloren eer. Dat echter moeilijk te herstellen is. Tot op een dag wij toevallig bij de bushalte stonden en wij de enige twee waren die daar stonden dus we begonnen spontaan te praten net alsof we elkaar jaren kenden . Van het een en ander spraken we af en we hielden van elkaar maar iedereen wist zelfs mijn beste vrienden die zeiden dat ze een vieze **** was en andere verhalen maar toch bleef ik met haar. Haar ouders hadden haar afgesloten tot dat de dag kwam dat ik naar de huis van de ouders ben gegaan en samen met mij ouders om haar hand ben gaan vragen waardoor ik de eer van de familie en mijn liefde tot de top van van oneindigheid heb gebracht maar het is dat je het weet dat liefde geen grenzen kent.
ADONIS
Zo zie je maar dat ondanks je vrienden 'het beste met je voor hebben', dat ze het niet altijd bij het juiste einde hebben.
Ik wens je heel veel geluk en liefde toe, insha allah! :D
missquemado
20-01-2003, 11:54
ik vind dat je goed hebt gehandeld in deze situatie, sterkte liefs miss quemado
Ik vindt natuurlijk ook dat je het goed hebt gedaan, waren er maar meer mannen zoals jij. En wens je al het geluk van de wereld
kickboxgirl
20-01-2003, 12:00
ik heb alleen 1woord voor je RESPECT BROTHER
beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.