Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saddam Houssein

delila16
19-01-2003, 23:23

Ik heb op het nieuws gezien dat deze man bereid is naar Afrika te vertrekken, ik ben erg blij met dit nieuws, deze man is echt evil Nu nog wachten op het vertrek van bushje

missrifia
20-01-2003, 14:11
Origineel gepost door delila16 Ik heb op het nieuws gezien dat deze man bereid is naar Afrika te vertrekken, ik ben erg blij met dit nieuws, deze man is echt evil Nu nog wachten op het vertrek van bushje salam, Afrika, toch niet noord afrika he :eek: dan ben ik niet meer veilig tijdens de zomer vakantie :( want bush bombardeert alles :kwaad: ma3a salama :zwaai:

delila16
20-01-2003, 17:27
Ik hoop dat het waar is, Sadam is een slechte man die afgezet moet worden... dat betekent niet dat ik vind dat Bush het recht heeft zich hier mee te bemoeien

sol_y_mar
23-01-2003, 09:37
Weet je het is mij opgevallen, alle Irakezen die ik ken en tegenkom, beweren dat Saddam evil is en een moordenaar is. Maar die Irakezen zijn zelf GEEN moslim!!!! Een verband? Ik ben dus in de war, later sprak ik een Irakees die overigens ook geen moslim is...en die zei dat Saddam zo slecht niet was, iedereen kon een opleiding krijgen, hij zelf ook was arts, vanuit Irak. Dus alle Irakezen die ik heb ontmoet zijn uit Irak ontvlucht omdat ze geen moslim willen zijn... Ik ben dus verward, en jullie weten, Bush komt heus niet voor moslims op, maar wel voor die gevluchte Irakezen.....en die Irakezen steunen Bush... Wie kan mij helpen??? Ik ben dus nooit in Irak geweest en heb Saddam nooit ontmoet, dus ik kan er eigenlijk niets over zeggen.... :confused: :confused: :confused:

Zelfkritiek
23-01-2003, 09:43

Origineel gepost door sol_y_mar Ik ben dus nooit in Irak geweest en heb Saddam nooit ontmoet, dus ik kan er eigenlijk niets over zeggen.... :confused: :confused: :confused: Ik ben ook nooit in Irak geweest, ik denk dat er niemand op dit forum rond loopt die daar wel eens is geweest (of je moet er vandaan komen, natuurlijk...). Ik ben wel enige malen in het voormalige Oost-Duitsland geweest toen de muur er nog stond. En dan zie je pas hoe het is om in een land te wonen waar de burgers worden onderdrukt (Stasi) door een ondemocratisch regime...

sol_y_mar
23-01-2003, 09:47
Ik begrijp ook wel dat het verschrikkelijk is, maar de meeste gevluchte Irakezen zijn geen moslim of willen dat niet zijn!!! En dan beweren dat Bush hun held is....daar walg ik van!! Wat denken ze nou dat Bush hen helpt omdat hij ze zielig vindt? Tss hij vindt niemand zielig gaat hem om de Petrol!!! :kwaad:

Zelfkritiek
23-01-2003, 09:56
Origineel gepost door sol_y_mar Ik begrijp ook wel dat het verschrikkelijk is, maar de meeste gevluchte Irakezen zijn geen moslim of willen dat niet zijn!!! En dan beweren dat Bush hun held is....daar walg ik van!! Wat denken ze nou dat Bush hen helpt omdat hij ze zielig vindt? Tss hij vindt niemand zielig gaat hem om de Petrol!!! :kwaad: Ahhh... Daar gaan we weer, de bekende olie dogma's... Het gaat Bush om stabiliteit in de regio. Dat de landen in het MO dankzij deze stabiliteit in staat zijn meer olie te verkopen, is voor zowel het Westen als het MO een goede zaak. Waar denk je dat de rijkdommen in het MO vooral vandaan komen?? Het komt gewoon uit de grond spuiten, notabene. Ze hoeven er niets voor te doen. En verkopen het zwarte goedje maar al te graag aan de rest van de wereld!

sol_y_mar
23-01-2003, 10:02
Ja maar???? De Koeweities en de Saudiers deugen ook niet hoor, slaafjes van de VS...de regeringsleiders dan :kwaad:

leukejongen1974
23-01-2003, 13:59
Origineel gepost door delila16 Ik heb op het nieuws gezien dat deze man bereid is naar Afrika te vertrekken, ik ben erg blij met dit nieuws, deze man is echt evil Nu nog wachten op het vertrek van bushje Alle Arabishe leiders zijn evil, als er 1 in het daglicht komt door SatanAmerika dan wordt iedereen gelijk gehersenspoeld dat zo iemand evil is omdat diegene voor zijn eigen wil en mening opkomt zie Sadam Hoessein. Vind de vieze politiekespelletjes tussen de Arabische dicaturen en Amerika en het westen alleen maar tennadele komen voor het Arabische/Islamitische gemeenschap. Als het westen en Amerika de democratie respecteert dan hadden ze in ALGERIJE moeten ingrijpen en voor de democratie moeten opkomen, maar ze hebben integendeel tegen de ALGERIJNSE leger gezegd wij geven jullie alles als jullie maar die democratische gekozen partij F.I.S. NIET aan de macht laat komen. Allemaal vieze politieke spelletjes van Amerika en het Westen. Thalaw mensen

samira_el
27-04-2003, 11:39
Origineel gepost door sol_y_mar Ik begrijp ook wel dat het verschrikkelijk is, maar de meeste gevluchte Irakezen zijn geen moslim of willen dat niet zijn!!! En dan beweren dat Bush hun held is....daar walg ik van!! Wat denken ze nou dat Bush hen helpt omdat hij ze zielig vindt? Tss hij vindt niemand zielig gaat hem om de Petrol!!! :kwaad: Het wordt tijd dat jij leert.. Dat niemand zijn hand uittrekt om er zelf niet beter van te worden.. Zo zit het leven gewoon in elkaar Wat betreft deze topic: Jammer, dat Saddam niet naar Afrika was gevlucht, dat had dan erg veel leed bespaart