Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stoppen met school!!

Pagina's : [1] 2 3

noortje1
19-01-2003, 22:19

ik wil stoppennnnnnnnnnnnnn :kwaad: ik haat school, ik loop achter, haal schandalige cijfers :rolleyes:

Jemal2002
19-01-2003, 22:21
Origineel gepost door noortje1 ik wil stoppennnnnnnnnnnnnn :kwaad: ik haat school, ik loop achter, haal schandalige cijfers :rolleyes: Islam moedig het vergaren van kennis.............. Nooit met school stoppen. KENNIS IS MACHT vergeet dat nooit! Jamal has spoken

al_hamka
19-01-2003, 22:23
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet gaan stoppen meid :verdriet: Ik ben ook al 2x gestopt met een studie en je krijgt er echt een trauma van BELIEVE ME :) Dusuuhhh doe wat meer je best, meer inzet, meer leren en haal die punten binnen :goedzo: Maak wat van je leven :( ** SouSou **

saidaaatje
19-01-2003, 22:28
meid dont give up!!!!!je moet proberen om gewoon verder te gaan....haal je achterstand in..........begin ermee om in ieder geval minder achter internet te gaan zitten want school gaat nog altijd voor(bij mij dan)....

-Reda-
19-01-2003, 22:31

Origineel gepost door noortje1 ik wil stoppennnnnnnnnnnnnn :kwaad: ik haat school, ik loop achter, haal schandalige cijfers :rolleyes: ik wil ook stoppen, maar ik bikkel hem rustig tot het eind van dit jaar...daarna (als ik inshallah geslaagd bem ) lekker 2 maanden naar Indonesië, al die zorgen vergeten...:D wajoow ik kan niet wachten, kom maar op met die examens!

Missy20
19-01-2003, 22:59
Stoppen met school is het stomste wat je kunt doen. Tenzij je al in het bezit bent van een goede HBO-diploma en je wilt stoppen met je vervolg studie aan de Universiteit...is natuurlijk ook stom, maar minder stom dan wanneer je stopt met de middelbare school of iets dergelijks. Wat voor opleiding volg je op dit moment eigenlijk?

delila16
19-01-2003, 23:02
Origineel gepost door noortje1 ik wil stoppennnnnnnnnnnnnn :kwaad: ik haat school, ik loop achter, haal schandalige cijfers :rolleyes: Je kunt beter stoppen ja

Missy20
19-01-2003, 23:02
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO ik wil ook stoppen, maar ik bikkel hem rustig tot het eind van dit jaar...daarna (als ik inshallah geslaagd bem ) lekker 2 maanden naar Indonesië, al die zorgen vergeten...:D wajoow ik kan niet wachten, kom maar op met die examens! Zorg dat je het wel haalt hé!! en trakteer me dan op gebak! :D

noortje1
19-01-2003, 23:30
enigste diploma wat ik op dit moment in bezit heb is een havodiploma :rolleyes:

delila16
19-01-2003, 23:31
Origineel gepost door noortje1 enigste diploma wat ik op dit moment in bezit heb is een havodiploma :rolleyes: :wow: En je wilt dan stoppen met school? Ben nie echt goed bij je koppie vin je nie?

Missy20
19-01-2003, 23:33
Origineel gepost door noortje1 enigste diploma wat ik op dit moment in bezit heb is een havodiploma :rolleyes: Noortje, als ik jou was zou ik heeeel hard gaan studeren nu en zorgen dat je op z'n minst een HBO-diploma haalt en ik wil je niet meer horen zeggen dat je wilt stoppen of iets dergelijks!!!!!!!!!!!!!!

noortje1
19-01-2003, 23:34
Origineel gepost door delila16 :wow: En je wilt dan stoppen met school? Ben nie echt goed bij je koppie vin je nie? hahhaa zegt iedereen mijn paps, mams en hele familie zeggen waaaaaaaaaag het niet :D

noortje1
19-01-2003, 23:35
Origineel gepost door Missy20 Noortje, als ik jou was zou ik heeeel hard gaan studeren nu en zorgen dat je op z'n minst een HBO-diploma haalt en ik wil je niet meer horen zeggen dat je wilt stoppen of iets dergelijks!!!!!!!!!!!!!! oke baas, ik ga dervoor in ieder geval ik probeer het nog 1 maandje :D

Missy20
19-01-2003, 23:39
Origineel gepost door noortje1 oke baas, ik ga dervoor in ieder geval ik probeer het nog 1 maandje :D . Je krijgt echt ruzie met me en hoe :kwaad: je gaat het niet proberen, maar je gaat het gewoon doen...........oh ja ik kan je verzekeren dat wil je echt niet, ruzie met mij.....dus als de donder je best gaan doen. Mocht je iets niet snappen, dan zal ik je altijd proberen te helpen.....oke?

noortje1
19-01-2003, 23:42

Origineel gepost door Missy20 . Je krijgt echt ruzie met me en hoe :kwaad: je gaat het niet proberen, maar je gaat het gewoon doen...........oh ja ik kan je verzekeren dat wil je echt niet, ruzie met mij.....dus als de donder je best gaan doen. Mocht je iets niet snappen, dan zal ik je altijd proberen te helpen.....oke? ik snap niks, heb hulp voor alles nodig :(

Pagina's : [1] 2 3