Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is jou grootste vrees…Betreft jou bruiloft…????

Pagina's : [1] 2

Rair&lovely
13-12-2004, 01:28

A salaam alikoem Ik heb een vraagje voor jullie aanstaande bruidjes. Wat is het ergste wat jou kan overkomen op jou grote dag… De mijne Dat het saai word :maf: En dat mijn man afhaakt…En denkt “Doe toch maar niet” :( Nu jullie vrees… Alikoem salaam

ik_en_jij
20-12-2004, 17:52
lieve schat... aan zulke dingen moet je niet denken. als je dat doet maak je het voor jezelf niet makkelijker. je moet denken alles gaat goed niks gaat mis.. insahallah, als allah wil dat je trouwd zal er niks mis gaan niks tussen komen.

mazhar
20-12-2004, 18:03
mijn grootste vrees is dat ik ze ni zelf ga kunnen organiseren en dat ik het ga moeten doen, op e stoemme voeze acheterlijke typische marokaanse manier , met ziana ofzo IK HAAT ZIANA DAS LELIJK LELIJK LELIJK ik wil gewoon mensen uitnodigen, me mooi maken eten en dan zoals alle dagen van't jaar om 24h gaan slapen

Sarahdien
20-12-2004, 20:07
dat het met het organiseren niet lukt. dat je bepaalde dingen overlaat aan je vrienden, familie of dergelijke en dat het mislukt of dat je het anders zou willen. dat de dingen niet gaan zoals je wilt. dat je gaat struikelen wanneer alle ogen op je zijn gericht. dat je tijdens het dansen op de grond valt. dat je door je enkel gaan met die hoge hakken. dat er op de laatste moment van alles wordt gewijzigt! genoeg om er op te noemen :D heb vertrouwen in onze god Allah swt en alles komt insahallah goed.

Classy.Lady
20-12-2004, 20:42

Dat iemand je bruiloft gaat verpesten.. En echt, ik sta op, pak de sluier van mijn bruidsjurk en wurg die persoon ermee , waarna ik doodkalm weer ga zitten en met een big smile mijn feest afmaak hoe scheel mensen me ook niet aan gaan kijken..:hihi:

Classy.Lady
20-12-2004, 20:52
dat het met het organiseren niet lukt. dat je bepaalde dingen overlaat aan je vrienden, familie of dergelijke en dat het mislukt of dat je het anders zou willen. dat de dingen niet gaan zoals je wilt. dat je gaat struikelen wanneer alle ogen op je zijn gericht. dat je tijdens het dansen op de grond valt. dat je door je enkel gaan met die hoge hakken. dat er op de laatste moment van alles wordt gewijzigt! genoeg om er op te noemen :D heb vertrouwen in onze god Allah swt en alles komt insahallah goed. :hihi: De top 10 nachtmerie van elke bruidje

Letizia1987
20-12-2004, 22:26
haha inderdaad :stout:

Rair&lovely
21-12-2004, 01:06
lieve schat... aan zulke dingen moet je niet denken. als je dat doet maak je het voor jezelf niet makkelijker. je moet denken alles gaat goed niks gaat mis.. insahallah, als allah wil dat je trouwd zal er niks mis gaan niks tussen komen. N3am daar heb je gelijk in.... :)

Rair&lovely
21-12-2004, 01:06
dat het met het organiseren niet lukt. dat je bepaalde dingen overlaat aan je vrienden, familie of dergelijke en dat het mislukt of dat je het anders zou willen. dat de dingen niet gaan zoals je wilt. dat je gaat struikelen wanneer alle ogen op je zijn gericht. dat je tijdens het dansen op de grond valt. dat je door je enkel gaan met die hoge hakken. dat er op de laatste moment van alles wordt gewijzigt! genoeg om er op te noemen :D heb vertrouwen in onze god Allah swt en alles komt insahallah goed.Dramaaaaaaaaaaaaaaaa :maf: Allah sterrr

Rair&lovely
21-12-2004, 01:07
Dat iemand je bruiloft gaat verpesten.. En echt, ik sta op, pak de sluier van mijn bruidsjurk en wurg die persoon ermee , waarna ik doodkalm weer ga zitten en met een big smile mijn feest afmaak hoe scheel mensen me ook niet aan gaan kijken..:hihi: Wallahilaa :hihi:

livies
21-12-2004, 11:20
wat ik soms droom is dat ik me niet goed heb georganiseerd,dat ik de ziyana ben vergeten en dat ik niet mooi ben op mijn feest en dat iedereen op je feest aan elkaar roddelt kijk ze ziet er wel zielig uit ze is zelfs niet mooi gemaakt en oover het eten dat het te wienig is of niet mooi is opgeserveerd reden meer dat die mensen blijven roddelen gewoon alles loopt mis 1 groote drama inschallah ik heb vertrouwen in god dat hij alles wel goed laat komen.

SweetRose
21-12-2004, 13:00
Tis niet echt een vrees, maar eerder angst voor wat er NA den trouw gaat komen..en ook het feit van safi...ni meer bij je ouders wonen enzo...daar maak k me meer zorge over dan den trouw zelf. :(

miss_burberry
21-12-2004, 16:27
Ik heb vaak van die nachtmerries gehad.. :verdriet: -Dat een de neggafa, catering, band ofzo auto pech krijgt en niet (op tijd)komt.. -Dat de band, neggafa, catering per ongeluk je feest voor op een andere datum heeft genoteerd en dus op jouw dag al naar een ander feest moet en je de dag zelf er pas achterkomt.. (is echt gebeurd bij me neef :maf: ) -Dat de mensen die de bruidstaart binnen brengen om hem op de tafel te plaatsen, ermee omvallen.. -Dat ik de zaal binnenloop en struikel.. En veel meer... Maar gair inscha'allah..

snoopie
21-12-2004, 16:41
maykoen 3ier elgair inschaalah.

Mouny
21-12-2004, 17:31

Dat ik iets over me bruidsjurk laat vallen.. dat de kinderen de zaal verbouwen.. dat er weinig gasten komen opdraven.. dat de negafa je ipv mooi maakt alleen maar lelijk maakt.. enz enz enz oef ik wil er niet eens aan denken... wat betreft die bruidsjurk.. ik ga niets eten of drinken.. wat betreft de kinderen ik heb n aparte zaal voor ze afgehuurd so they better stay there.. en wat betreft de negafa.. me zus komt me controleren voordat ik de zaal inga... als het niet mooi is .. begin ik gewoon weer opnieuw.. alleen maak ik mezelf op ipv haar het werk te laten doen.. el moehiem.. nie aan denken.. en allah je kemel bel gayr

Pagina's : [1] 2