Bekijk originele versie : Serieuze Vraag Over Islam
AngeliNora
19-01-2003, 21:35
Weten jullie misschien of er een website is waar ik de vertaling en transcriptie van de Qoraan kan vinden?????
Alvast Bedankt,
Nora
Nee maar bij de boekhandel Donner kun je de Nederlandse vertaling van de Koraan kopen.
je kan bij islaam.com een vertaling opvragen en inderdaad bij deboekhandel kan je een vertaalde koran krijgen een koran met transliteratie wordt volgens mij wat moeilijker je hebt ze volgens mij alleen van zjouz 'ama
Veel succes!
ma'salam
alhoceima
20-01-2003, 15:28
ga is naar islam.pagina.nl
AngeliNora
20-01-2003, 15:40
Dank jullie wel.Ik heb geen transcripite gevonden maar wel de vertaling.Ik koop het wel....
Liefs N
http://web.wanadoo.be/islam/koran/index_du.htm
Dit zijn de vertalingen van onze heilige Koran, alle 114 hoofdstukken. Greetz Karima
Ismael21
17-02-2003, 21:50
http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/transliteration/
Miss_Crazy
17-02-2003, 22:00
bij vele boekhandelen vind je qoraan's met nederlandse vertaling dat is het enige waarmee ik je kan helpen
beslama :zwaai:
riffiegirl
14-03-2003, 23:41
je kan ook naar www.walidin.com gaan
groetjes
[QUOTE]Origineel gepost door sanny
Je kunt ook even de moeite nemen om naar de bieb te fietsen [/QUO
als iemand een vraag stelt over de islam,is het niet goed om zo een antwoord te geven,ze doet toch al moeite om het te op deze manier te vragen,wat maakt het nou uit voor jou?en mischien is ze allang naar de bibliotheek geweest,maar hadden ze niets??
allahoe 3alm!!!
jij kunt ook de moeite nemen om te proberen een goed antwoord op haar vraag te geven,allah zal je ervoor belonen(allahoe3alm)
ma3salama ;) :zwaai:
AngeliNora
15-03-2003, 19:05
Thanks Absa....goeie antwoord.Maar ik ga niet op die droge antwoorden in.Ik heb al genoeg informatie verzameld.En bedankt voor de reacties waar ik wel wat aan had.
AngeliNora
15-03-2003, 19:32
Oke thanx Lovertje,ben je niet op msn?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.