Bekijk originele versie : Joods.nl discrimineert, wie weet waar en hoe je dit kunt melden?
abdoel6666
19-01-2003, 21:15
Zoals vele van jullie weten is joods.nl een zionistische joodse website. Anders denkende worden direct gebannen al doe je geen rascistische uitspraken. Verder wordt je met een islamitische naam niet toe gelaten.
Het wordt tijd dat deze gevaarlijke organisatie aan wordt gepakt. Zij verspreiden enkelt haat en leugens.
Hier blijkt maar weer dat er in nederland met twee maten wordt gemeten, als een islamitische/marokkaanse site de zelfde criteria zou toepassen zouden alle kranten er bol van staan. En had nova al direct een aanleiding voor een reportage.
Moderator
19-01-2003, 21:48
Origineel gepost door abdoel6666
Zoals vele van jullie weten is joods.nl een zionistische joodse website. Anders denkende worden direct gebannen al doe je geen rascistische uitspraken. Verder wordt je met een islamitische naam niet toe gelaten.
Het wordt tijd dat deze gevaarlijke organisatie aan wordt gepakt. Zij verspreiden enkelt haat en leugens.
Hier blijkt maar weer dat er in nederland met twee maten wordt gemeten, als een islamitische/marokkaanse site de zelfde criteria zou toepassen zouden alle kranten er bol van staan. En had nova al direct een aanleiding voor een reportage.
Salaam,
Zie volgende link;
http://www.meldpunt.nl/index.php3?link=melding
Ma3a salama,
Moderator
Origineel gepost door AceChilla Q
Dat heet hypocriet.
Zelf de een van de grootste racist op dit forum en dan anderen racisime verwijten.
Als jij vind dat alle joden vergast moeten worden heb je wat mij betreft weinig recht van spreken.
Wazzup :cool:
Maar het is niet aan jou dus maak jezelf eens nuttig en ga melding maken van het 'grote onrecht' dat jou hier ten dele valt.. :rolleyes:
-xxx-Rachida
19-01-2003, 22:20
En de Moderator van marokko.nl heeft helemaal geen recht van spreken.
De haat en het racisme overheerst alle topics hier.
jullie geloofden toch in het zelfopgelosent vermogen van internetsites.
Dus dat racisten door andere forumleden wel zouden worden aangepakt?
Volgens mij zijn hier te veel racisten want iedereen kan roepen wat hij wil.
Ik zie jou niets anders doen....dus ook jij maakt er gewillig gebruik van....
Continue...next
-xxx-Rachida
19-01-2003, 22:32
Wat bedoel je?
Wil je zeggen dat ik gewoon van alles roep of dat ik meehelp bij het zelfoplosend vermogen van deze website.
in dat laatste geval vind ik dat een compliment, maar kijk eens neutraal naar de topics hier. Het gaat grotendeels over jodenhaat en haat jegens Amerika en het westen.
En ik zie weing mensen die daar tegenin gaat maar ik zie er genoeg die racistische uitspraken doen.
En dan gaan zeiken hoe racistisch joods.nl wel niet is.
Hypocrisie ten top
hmmm...je spreekt je zelf wel tegen....je zegt dat hier iedereen loopt te zeiken en zegt wat ie maar wil....en als ik jou erop attendeer dat dit ook bij jou het geval is, vind je het een compliment......:confused:
En wat betreft joden haat enz....die weinig mensen die er tegen in gaan bewijst toch alleen dat het de goede kant opgaat....bijdeweg....jouw reacties kan ik ook niet echt vlijend en positief noemen.....
Wat bedoel je?
Wil je zeggen dat ik gewoon van alles roep of dat ik meehelp bij het zelfoplosend vermogen van deze website.
in dat laatste geval vind ik dat een compliment, maar kijk eens neutraal naar de topics hier. Het gaat grotendeels over jodenhaat en haat jegens Amerika en het westen.
En ik zie weing mensen die daar tegenin gaat maar ik zie er genoeg die racistische uitspraken doen.
En dan gaan zeiken hoe racistisch joods.nl wel niet is.
Hypocrisie ten top
Hey joods prikkertje, als jij uitspraken tegen het amerikaanse beleid als rascistisch ervaart verklaart dat jouw probleem.
-xxx-Rachida
19-01-2003, 22:44
De goede kant.
Dus jij denkt dat meer HAAT de wereld beter zal maken.
Maar blijf bij het onderwerp, het is toch hypocriet van Abdoel 6666
om anderen van racisme te beschuldigen. Hij is zelf een grote racist.
En de moderator gaat aanwijzen waar je racisme kunt melden terwijl onder zijn ogen de grootste racisten te vinden zijn war hij niets aan doet?
Waazup :cool:
Dat is wat jij suggereerd.....not me....
Zou de Moderator er wat aan doen....was jij hier niet meer... :rolleyes:
Bij Joods.nl kun je je niet eens aanmelden met (in hun ogen) Islamitisch naam....of met een email adres dat Islamitisch "klink"....
-xxx-Rachida
19-01-2003, 23:07
Ik ben geen racist.
Laat maar een racistische uitspraak van mij zien.
Ik heb inderdaad kritiek op sommige moslims met middeleeuwse denkbeelden. Dit is echter geen racisme, dat is democratie en vrije meningsuiting.
Heb je mij zien typen dat jij een rasict ben???....ik scheld niemand uit....jij vult het zelf in.....
kritiek is goed....maaruuuhhh...dan wil ik ook positieve kritiek horen (want bestaan er ook)
-xxx-Rachida
19-01-2003, 23:20
Origineel gepost door -xxx-Rachida
Heb je mij zien typen dat jij een rasict ben???....ik scheld niemand uit....jij vult het zelf in.....
kritiek is goed....maaruuuhhh...dan wil ik ook positieve kritiek horen (want die bestaan er ook)
Op dit forum zijn net zo goed discriminerende uitspraken te vinden.
Kijk eerst eens naar jezelf voor je met je vinger naar anderen gaat wijzen.
vrijheid van meningsuiting weet je nog?
ik geef toe dat hier wel discrimenerende uitspraken te lezen zijn maar
de uitspraken die hier op dit forum worden gedaan aangaande vs, israel en palestina zijn niets vergelijken met de uitspraken op het joodse forum.. jaaa ik kan het wel weten want ik kom daar af en toe en wat ik daar toch allemaal lees daar gaan mijn haartjes recht van overeind, echt een koude sfeer hangt daar.. brrr
ik vermoed dat jij daar wel een vaste bezoeker bent... het zou me overigens niets verbazen.
Origineel gepost door rechtsekaaskop
kijk maar eens op ogrish.com.
daar zie je hoe zo n lieve moslim een officier zijn hoofd er levend afsnijdt. op video . de held.
lekkere figuren hoor!!!!
ps sprookjes bestaan niet . ook sinterklaas niet.. WAKE UP!!!
MOSLIM BROEDERS EN ZUSTER!!
Deze zionist hierboven is iets vergeten te vermelden! Op diezelfde site kun je zien waartoe de zionistische bezettingssoldaten in staat zijn! Ik waarschuw jullie, emoties kunnen snel de overhand krijgen... Kijk en huiver. (Israel.asf)
abdoel6666
20-01-2003, 17:01
En de Moderator van marokko.nl heeft helemaal geen recht van spreken.
De haat en het racisme overheerst alle topics hier.
jullie geloofden toch in het zelfopgelosent vermogen van internetsites.
Dus dat racisten door andere forumleden wel zouden worden aangepakt?
Volgens mij zijn hier te veel racisten want iedereen kan roepen wat hij wil.
Het probleem daar meneertje is dat je er onder een moslim naam niet binnen komt, je wordt gebannen als je kritiek uit op de israelische bezetting etc. om maar te zwijgen over de ideeen die zij er op na houden en hun taal gebruik!!!
abdoel6666
20-01-2003, 17:08
Origineel gepost door armie
Vertel eens wat jij onder een gevaarlijke organisatie verstaat
Joods.nl?
Dien een klacht in als je jezelf belachelijk wil maken.
Niemand zal je tegen houden.
Doe nou niet als of je neus bloed!!!
Je weet donders goed van voor rascistische organisatie joods.nl is, anders denkende worden gebannen, en als je een islamitische naam/(email) hebt kom je niet eens binnen.
Wat bedoel je?
Het gaat grotendeels over jodenhaat en haat jegens Amerika en het westen.
'deuh',
is dat niet logisch dan?
zie je dan geen verband tussen deze gefrustreerden en de haat die ze koesteren?
het amerikaanse imperialisme zal uiteindelijk ten koste gaan van hun eigen volk!
de joodse superioriteit tegenover de 'anderen' zal ook enkel ten koste van hun eigen volk gaan!
hoe hoger je van de toren blaastn
des te lelijker de val zal zijn!
vervloekt zijn zij die denken het uitverkoren volk te zijn!
p.s.: ik zal niet diep ingaan over de jodenhaat en tralalala
daar de situatie meer dan duidelijk is,
men weet wie de boosdoener is en wie het slachtoffer daarvan is,
meer dient niet aangetoond te worden
Origineel gepost door bezoeker99182
aaaah,
is het MDI een zionistische organisatie soms ?
weet je zo zeker dat iemand die een klacht wil indienen
tegen joods.nl zichzelf bij voorbaat belachelijk maakt ?
ga allemaal maar eens zoeken naar het woord 'beest'
op joods.nl. Zo praten ze daar over palestijnen.
he meneertje armie... lees eens goed wat bezoeker99182 heeft geschreven en dan zul je zien wat voor soort uitspraken ze daar op joods.nl rond spuien. je hoort mij niet zeggen dat joden beesten zijn maar joden mogen kennelijk wel zeggen dat palestijnen beesten zijn?
ik heb daar een keer rond geneusd op dat forum.. en je moest eens lezen wat voor misselijk makende opmerkingen ze daar maken over arabieren.
als ik met vergelijkende uitspraken moet komen dan denk ik niet dat vandaag klaar zal zijn met schrijven.
ik heb liever dat mensen van dit forum daar persoonlijk eeen kijkje moeten nemen en dat ze dan zullen ze zien en lezen wat daar allemaal geschreven wordt en dan mag iedereen zelf beoordelen of ze het nou wel of niet discrimerend vinden.... ik ben een vredelievend iemand.. maar wat ik daar toch allemaal heb gelezen..tjonge jonge daar krijg je toch wel grote oren van hoor
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.