Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er ook......???

Pagina's : [1] 2

LZN
19-01-2003, 21:08

Salaam allemaal ;) Wie heeft er ook een telefoon abonoment?? (of hoe je dat ook schrijft?) :confused: Maar heb net een abonoment van BEN en heb 300minuten gratis bellen per maand en betaal 35euro, geen aansluitingskosten telefoon gratis nokia 8310 is wel voordelig toch?? Liefs Hoceima-Lady :zwaai:.

Guadaloupe
19-01-2003, 21:24
ik heb ook zo'n abonnement maar dan 150 min per maand en ik had een tweejarig contract afgesloten.....met als extra 'na die 24 maanden mag je 6 maanden lang GRATIS bellen....:D nog half jaartje w8en :D

noortje1
19-01-2003, 21:30
voor je het weet wordt je blut.. :D :cool:

Guadaloupe
19-01-2003, 21:36
hahah, dat wil niet zeggen dat ik onbeperkt mag bellen he maar die 150 minuten zijn voor de rekening van BEN :D en je moet het maar gewoon bijhouden op je toestel....dan moet je je grens gewoon niet overschrijden...want wat echt kl ote is van BEN dat ze je 1 keer herinnering opsturen en dan gelijk paar dagen later een aanmaning met 15 euro administratiekosten......

Death
19-01-2003, 21:38

Origineel gepost door HoceimaLadyz Salaam allemaal ;) Wie heeft er ook een telefoon abonoment?? (of hoe je dat ook schrijft?) :confused: Maar heb net een abonoment van BEN en heb 300minuten gratis bellen per maand en betaal 35euro, geen aansluitingskosten telefoon gratis nokia 8310 is wel voordelig toch?? Liefs Hoceima-Lady :zwaai: die heb ik ook percies hetzelfde maar ik ben op de helftt van de maand met 20 beluren

noenoes
19-01-2003, 21:45
Origineel gepost door HoceimaLadyz Salaam allemaal ;) Wie heeft er ook een telefoon abonoment?? (of hoe je dat ook schrijft?) :confused: Maar heb net een abonoment van BEN en heb 300minuten gratis bellen per maand en betaal 35euro, geen aansluitingskosten telefoon gratis nokia 8310 is wel voordelig toch?? Liefs Hoceima-Lady :zwaai: ik heb ook precies net als jou Ben met 300 minuten, alleen niet met nokia 8310, maar samsung T800 :) maar die 300 minuten maak ik wel binnen 2 dagen op :(

al_hamka
19-01-2003, 22:07
Ik heb een Telfort 360 abonnement voor 20 euro per maand :D Via www.lynk.nl afgesloten :) Heel voordelig :goedzo: ** SouSou **

-Reda-
19-01-2003, 22:09
Origineel gepost door HoceimaLadyz abonoment?? (of hoe je dat ook schrijft?) :confused: ABONNEMENT :D

SamiaGirl
19-01-2003, 22:12
Heb geen abbonement,na een paar vette rekeningen heb ik het er wel van geleerd. Maar ik lees dat je BEN abonnement hebt.Dat is geen goede zaak.Ik geef je een tip controleer of je alle nummers kent die je hebt gebeld en of alles wel kan kloppen kwa gesprekken. In ieder geval veel belplezier Boussa Sam

Nefertete
05-02-2003, 14:59
geen abbo voor mij.. uh uuh... geen goed plan, ik heb een zelfbeheersing van 0,0.... geprobeerd ook, toen heb ik t geweten met de rekening :D

emsoem
05-02-2003, 15:01
nou nou mijn zus heeft er eentje van ben 500 gratis bel minuten en 15 of 20 euro per maand:D =emsoem=

Noesajbah
05-02-2003, 15:10
Origineel gepost door noenoes ik heb ook precies net als jou Ben met 300 minuten, alleen niet met nokia 8310, maar samsung T800 :) maar die 300 minuten maak ik wel binnen 2 dagen op :( Damn je lijkt mijn broertje wel!! Iwa hij was jarig en hij wilde heel graag een 8310, dus heb ik die voor hem gekocht met 180 min gratis bellen per maand. Nou, nou ik krijg rekeningen!!! Ja ,je raad het al, ik moet zijn abonnement betalen. Vind ik niet erg, want hij is het wel waard, maar ik vraag me af, waarom mensen zoveel te zeuren hebben.Ikzelf heb geen abonnement, maar als ik beltegoed koop, dan doe ik er heel lang over!! Evene kijken, ik had 3 maanden geleden van mijn vader beltegeod gekregen en heb nog steeds beltegoed. Maar hij??En zijn abonnement is bijna over, en wil hij dus voor zijn verjaardig weer de een nieuwe toestel, maar daar zit ik over te twijfelen. Noesje :zwaai:

noenoes
06-02-2003, 13:53
Origineel gepost door Noesajbah Damn je lijkt mijn broertje wel!! Iwa hij was jarig en hij wilde heel graag een 8310, dus heb ik die voor hem gekocht met 180 min gratis bellen per maand. Nou, nou ik krijg rekeningen!!! Ja ,je raad het al, ik moet zijn abonnement betalen. Vind ik niet erg, want hij is het wel waard, maar ik vraag me af, waarom mensen zoveel te zeuren hebben.Ikzelf heb geen abonnement, maar als ik beltegoed koop, dan doe ik er heel lang over!! Evene kijken, ik had 3 maanden geleden van mijn vader beltegeod gekregen en heb nog steeds beltegoed. Maar hij??En zijn abonnement is bijna over, en wil hij dus voor zijn verjaardig weer de een nieuwe toestel, maar daar zit ik over te twijfelen. Noesje :zwaai: jij bent te lief voor je broertje :) was ik maar ook een broertje van jou :p :zwaai:

Noesajbah
06-02-2003, 14:04
Origineel gepost door noenoes jij bent te lief voor je broertje :) was ik maar ook een broertje van jou :p :zwaai: Dat klopt dat zeggen ze allemaal, maar das niet alleen maar voor mijn broertje, de rest van het gezin ook, als ze wat willen hebben, dan vragen ze mij altijd en ik kan geen nee zeggen! En mijn broertje van 18, hmm die kan er wel wat van, hij wil nou die samsung T800, heeft hij laatst gezegd!Maar hij wil ook een auto, dus hij mocht van mij kiezen, of die samsung of ik betaal de helft van zijn auto! Dus ik hoor het nog. Soms ben ik te aardig voor ze, maar ik heb sowiets van je leeft 1 keer dus leef goed en geld moet je ook uitgeven. Noesje :zwaai:

Pagina's : [1] 2