Bekijk originele versie : kids
Guadaloupe
19-01-2003, 20:52
Vandaag zat ik op me werk even in de YES te bladeren en las ik een klein artikel waarin stond dat vruchtbaarste tijd is in de leeftijd van 19 t/m 26......vanaf dan neemt het af........en in de leeftijd tussen 35 en 39 is het wel 2 keer zo klein!
goh, dit baart mij zorgen aangezien ik al 20 (bijna 21) en nog steeds walloe in me leven heb.....terwijl ik zooooooooooo graag kids wil hebben
inshaAllah..............We kijken wel wat Lmoekteb is ;)
:zwaai:
Origineel gepost door Guadaloupe
Vandaag zat ik op me werk even in de YES te bladeren en las ik een klein artikel waarin stond dat vruchtbaarste tijd is in de leeftijd van 19 t/m 26......vanaf dan neemt het af........en in de leeftijd tussen 35 en 39 is het wel 2 keer zo klein!
goh, dit baart mij zorgen aangezien ik al 20 (bijna 21) en nog steeds walloe in me leven heb.....terwijl ik zooooooooooo graag kids wil hebben
inshaAllah..............We kijken wel wat Lmoekteb is ;)
:zwaai:
typisch vrouwen die zich druk gaan maken :rolleyes:
SweetRose
19-01-2003, 20:55
Alles is Lmektoub...don't worry...be happy..:boogie:
ik zie er ook naar uit eigenlijk om zo'n kleine sproet in mijn armpjes te hebben...hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :D
Guadaloupe
19-01-2003, 20:58
ik maak me alleen zorgen op dit moment omdat ik het pas heb gelezen....strax heb ik weer andere dingen aan me hoofd :p
Amanatallah
19-01-2003, 21:00
Luiers verschonen, voeden, in badje doen, voeden, schone luiers, voeden, voeden :D:D
Insha allah krijg je gauw wat je hartje begeert :)
Origineel gepost door Guadaloupe
ik maak me alleen zorgen op dit moment omdat ik het pas heb gelezen....strax heb ik weer andere dingen aan me hoofd :p
komt wel goed
toch? :rolleyes:
Guadaloupe
19-01-2003, 21:01
Origineel gepost door zin 'n midar
Alles is Lmektoub...don't worry...be happy..:boogie:
ik zie er ook naar uit eigenlijk om zo'n kleine sproet in mijn armpjes te hebben...hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :D
me 2..... :Iluvu: :D
SweetRose
19-01-2003, 21:01
Maar denk eraan...Andere dingen zijn maar voor even...maar KIDS VOOR ALTIJD...!! ;)
Guadaloupe
19-01-2003, 21:02
Origineel gepost door NA3 NA3
komt wel goed
toch? :rolleyes:
inshaAllah
Rabbi Kbir ;)
coolteacher
19-01-2003, 21:14
Als het komt dan komt het inshallah, anders kan je altijd nog het onderwijs in en elke dag genieten van die kleine etters.
groetjes coolteacher
Guadaloupe
19-01-2003, 21:18
Origineel gepost door coolteacher
Als het komt dan komt het inshallah, anders kan je altijd nog het onderwijs in en elke dag genieten van die kleine etters.
groetjes coolteacher
hahahah, kijk hoe lief ik kinderen ook vind he.....sjo graag hoef ik andermans kinderen niet :D
trouwens vandaag zat ik in de tram....en jullie kennen vast wel dat gevoel wanneer je aangekeken/gestaard wordt....in ieder geval, toen ik me omdraaide zag ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeel lief meisje(jaar of 10/11) kijken.....ging ze lachen...dat vond ik zoooo lief en nog een mooi hoofddoek had ze op...ma ja.... :zwaai:
coolteacher
19-01-2003, 21:24
oke daar geef ik je ook wel gelijk in, andermans kinderen zijn leuk, maar als je ze zelf hebt zijn ze natuurlijk leuker.
maar ja het was een optie...........
Guadaloupe
19-01-2003, 21:33
Origineel gepost door coolteacher
oke daar geef ik je ook wel gelijk in, andermans kinderen zijn leuk, maar als je ze zelf hebt zijn ze natuurlijk leuker.
maar ja het was een optie...........
ja, lief van je :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.