Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gevoel!!!!!!

rossi
19-01-2003, 20:39

ALS JE GETROUWD BENT EN JE KOMT JE EX TEGEN. WAT VOOR GEVOEL KRIJG JE.

Miss_Banana
19-01-2003, 20:41
Origineel gepost door rossi ALS JE GETROUWD BENT EN JE KOMT JE EX TEGEN. WAT VOOR GEVOEL KRIJG JE. Als het goed is trouw je uit liefde en is je vrouw/man alles voor je. Als het goed is is iemand je ex, omdat er iets niet goed was in de relatie. Gevoelens vergaan. Conclusie: het doet je niets. Mocht dat wel zo zijn dan zou ik twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. :D

SweetRose
19-01-2003, 20:43
Als je getrouwd bent en je hebt geen ex is het logisch dat je die ni gaat tegenkomen...want hij bestaat niet...:maf2: das nu eens mijn droom..om clean het huwelijk in te treden...:D

camjo
19-01-2003, 20:48
Origineel gepost door rossi ALS JE GETROUWD BENT EN JE KOMT JE EX TEGEN. WAT VOOR GEVOEL KRIJG JE. Natuurlijk weet alleen diegene die met de ex heeft samengewoond hoe deze zich zal voelen.. Maar het is altijd moeilijk op dat moment..omdat je gevoelings op dat moment gaan werken..

NA3_NA3
19-01-2003, 20:51

het zal toch wel apart zijn of raar gevoel zijn, ook al voel je niets meer voor diegene

rossi
19-01-2003, 21:02
Origineel gepost door Mohammed Justice Natuurlijk weet alleen diegene die met de ex heeft samengewoond hoe deze zich zal voelen.. Maar het is altijd moeilijk op dat moment..omdat je gevoelings op dat moment gaan werken.. IK HEB HET TOCH OOK OVER JE EX!!!!!! DUS ALS JE GEEN EX HEB HOEF JE OOK NIET TE REAGEREN.

camjo
19-01-2003, 21:05
Origineel gepost door rossi IK HEB HET TOCH OOK OVER JE EX!!!!!! DUS ALS JE GEEN EX HEB HOEF JE OOK NIET TE REAGEREN. Je hebt gelijk..sorry

rossi
19-01-2003, 21:18
MEER REACTIES GRAAG!!!!!!!!

JETLI
19-01-2003, 21:19
Voordat ik mijn mening erover geef. Mogen alleen mensen reageren die het meegemaakt hebben of mag je ook je ideen over schrijven??? Groetjes, JETLI

rossi
19-01-2003, 21:23
Origineel gepost door JETLI Voordat ik mijn mening erover geef. Mogen alleen mensen reageren die het meegemaakt hebben of mag je ook je ideen over schrijven??? Groetjes, JETLI JE MAG ZEKER JE IDEEN OVER SCHRIJVEN. VAN HARTE WELKOM.

JETLI
19-01-2003, 21:29
Ik denk dat je met een ex hele intieme dingen heb gedeeld die je met jan alleman niet deelt...dus als je hem of haar weer tegenkomt ondanks dat je een gelukkig relatie zal hebben...het altijd wel effe slikken is...het doet gewoon iets met je. En helemaal een ex waar je moeilijk overheen bent gekomen. Die zal altijd wel indruk op je maken ook al ben je 10 jaar gelukkig getrouwd!! Dus ja ...soms is het beter om ver van je exen te gaan wonen.

rossi
19-01-2003, 22:09
Origineel gepost door JETLI Ik denk dat je met een ex hele intieme dingen heb gedeeld die je met jan alleman niet deelt...dus als je hem of haar weer tegenkomt ondanks dat je een gelukkig relatie zal hebben...het altijd wel effe slikken is...het doet gewoon iets met je. En helemaal een ex waar je moeilijk overheen bent gekomen. Die zal altijd wel indruk op je maken ook al ben je 10 jaar gelukkig getrouwd!! Dus ja ...soms is het beter om ver van je exen te gaan wonen. ik denk wel dat je gelijk heb. Er zijn altijd wel leuke momenten geweest. En die komen eerder inzicht dat de slechte momenten.