Bekijk originele versie : Gedumpt........
Je denkt de perfecte relatie te hebben, je gaat een tijdje met elkaar..1 jaar... 2 jaar....3 jaar.... en opeens uit het niets wordt je GEDUMPT(you never saw it coming) je hartje is gebroken....als je om een reden vraagt, krijg je te horen dat die je meer als zus ziet dan als geliefde, ...wat doe je dan...neem je wraak??? krop je alles op?? laat je het erbij zitten?? of heb je zoiets van ga er super uitzien en sjans me kapotttt.
ben benieuwd naar jullie reacties dames en heren
kussie
sammie.
ik dump altijd!!!!! tot dat ik haar tegen kom ( me vrouwtje) dan laat ik haar never nooit meer gaan maar tot die tijd dumpen we.. ;)
chillbabe
12-12-2004, 22:01
wreed is mij gelukkig niet overkomen want het lijkt me echt erg als iemand je zomaar in de steek laat uit het nix, toch hoor je het vaak van meiden maar niet alleen meiden hebben gebroken hartjes maar ook jongens worden gedumpt
Suikerlipjuh
12-12-2004, 22:49
wreed is mij gelukkig niet overkomen want het lijkt me echt erg als iemand je zomaar in de steek laat uit het nix, toch hoor je het vaak van meiden maar niet alleen meiden hebben gebroken hartjes maar ook jongens worden gedumpt
Daar heb je zeker gelijk in..
Het is gewoon zo dat meiden makkelijk en sneller praten over hun gevoelens dan jongens, maar dat hoeft niet te zeggen dat wij alleen met dat gevoel lopen!
ik ben in vrede met mn exen uit elkaar gegaan.
chillbabe
12-12-2004, 23:24
ik ben in vrede met mn exen uit elkaar gegaan.
super hoor je niet vaak
victoriasecret
13-12-2004, 22:42
zoiets zal mij hoop ik niet overkomen, ik dump en niet andersom!!!
xxx
mizzapart
13-12-2004, 23:12
ja kijk als het niet gaat ..... dan niet toch .... dan wordt ik wel weer gevonden ..... lekker sjansen LEVEN
salicana
14-12-2004, 01:26
ja is echt FLIPPEN lijkt me dat, maar wat moet je doen je kan iemand niet van je laten houden als die niet meer wil, ik zou hem zeker los laten al is het moeilijk **** HEM land vol ik zeg dit nu wel heel makkelijk maar dat komt door dat ik dat niet mee heb gemaakt gelukkig maar ......
Amarillus
14-12-2004, 02:09
wraaaaaaaaaaaaaak wraaaaaaaaaaaaaaaak wraaaaaaaaaaaaaaaak :boos: nee hoor ik laat gewoon het verleden achter me zitten en vol met verlangen naar de toekomst kijken :D
female_additude
14-12-2004, 22:55
Je denkt de perfecte relatie te hebben, je gaat een tijdje met elkaar..1 jaar... 2 jaar....3 jaar.... en opeens uit het niets wordt je GEDUMPT(you never saw it coming) je hartje is gebroken....als je om een reden vraagt, krijg je te horen dat die je meer als zus ziet dan als geliefde, ...wat doe je dan...neem je wraak??? krop je alles op?? laat je het erbij zitten?? of heb je zoiets van ga er super uitzien en sjans me kapotttt.
ben benieuwd naar jullie reacties dames en heren
kussie
sammie
hem op de een of andere manier terug zien te krijgen...en dan ga ik hem de nacht van zijn leven bezorgen en ervoor zorgen dat hij helemaal gek op me wordt zoals in het begin....en dan ga ik ook tot het uiterste....
en dan......dan dump ik hem .. :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.