Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen in Maroc

Pagina's : [1] 2

anissa.kan
12-12-2004, 14:50

Salam allemaal, Mijn zus gaat in maroco trouwen (Nador). Zijn er negafa´s uit Nederland die ook in Maroc willen werken tijdends de zomervakantie van 2005 of kennen jullie iemand omgeving Nador die erg goed is met sissie jurken. Het is namelijk erg moeilijk om in Maroc een goed negafa te vinden meestal hebben ze erg goedkoop kleding en make-up ziet er ook niet uit. Dus alle typs zijn welkom.

aziza20
12-12-2004, 19:10
Nou meid...dat wilde ik ook weten..Maar dan wil ik dan weten over Fes....of er wel degelijk leuke neggaffa's zijn en wel leuke bedankjes... wasalaam

miss_burberry
12-12-2004, 22:05
Nou meid...dat wilde ik ook weten..Maar dan wil ik dan weten over Fes....of er wel degelijk leuke neggafa's zijn en wel leuke bedankjes... wasalaam In fes is er een hele goede negafa, genaamd Rajae Dehbi.. Ik heb geen adres of telnr. van haar.. Maar als je fam. hebt in fes.. Of iemand daar vraagt naar haar.. Dan vind je haar zo.. Ze is heel bekend, en 1 van de beste.. En verder heb ik daar weleens hele leuke bedankjes gezien.. In het oude centrum van fes.. Daar is een hele straat waar ze allerlei artikelen verkopen voor koekjes en bedankjes etc.. Succes.. :)

minous21
12-12-2004, 23:48
Hallo dames, In Fes/ Taza/ Meknes/ Casa/ Rabat heb je erg goede neggafa's!! Veel beter als hier, vrouwen die echt hun vak kennen, ze komen in Marokko met 9 vrouwen enzo...... De neggafa die miss_Burberry net noemde is 1 van de beste in Marokko :). Bedankjes, gaan eens naar Casablanca. Derb Omar....een hele wijk met alleen bruidsartikelen en marokkaanse jurken, je zult je ogen uit kijken. Liefs Minousje

miss_burberry
12-12-2004, 23:51

Hallo dames, In Fes/ Taza/ Meknes/ Casa/ Rabat heb je erg goede neggafa's!! Veel beter als hier, vrouwen die echt hun vak kennen, ze komen in Marokko met 9 vrouwen enzo...... De neggafa die miss_Burberry net noemde is 1 van de beste in Marokko :). Bedankjes, gaan eens naar Casablanca. Derb Omar....een hele wijk met alleen bruidsartikelen en marokkaanse jurken, je zult je ogen uit kijken. Liefs Minousje Minousaaaaaaaaaaaa.. Alles goed :D Je hebt helemaal gelijk.. :) Maar ja, smaken verschillen.. Wat wij mooi vinden vind een ander weer nix.. ;) En verder ken ik Fes niet zo goed qua bruidssuikers etc.. Meknes heb je ook niet veel.. Maar idd, Casa moet zeker wel wat te vinden zijn.. :)

minous21
13-12-2004, 00:09
Minousaaaaaaaaaaaa.. Alles goed :D Je hebt helemaal gelijk.. :) Maar ja, smaken verschillen.. Wat wij mooi vinden vind een ander weer nix.. ;) En verder ken ik Fes niet zo goed qua bruidssuikers etc.. Meknes heb je ook niet veel.. Maar idd, Casa moet zeker wel wat te vinden zijn.. :) Hoi lieverd! het gaat goed!! El hamdoellilah. We zijn druk bezig met ons nieuwe huis :o ;) En hoe is het met jouw? Ik ga morgen trouwjurken kijken..... :o Wat betreft smaak, die zijn erg verschillend, heeft denk ik ook te maken met waar je vandaan komt in Marokko........ ;) Slaap lekker!! Liefs Minousje

miss_burberry
13-12-2004, 00:13
Hoi lieverd! het gaat goed!! El hamdoellilah. We zijn druk bezig met ons nieuwe huis :o ;) En hoe is het met jouw? Ik ga morgen trouwjurken kijken..... :o Wat betreft smaak, die zijn erg verschillend, heeft denk ik ook te maken met waar je vandaan komt in Marokko........ ;) Slaap lekker!! Liefs Minousje Al hamdoelah... Veel plezier morgen.. :o Vergeet niet voor mouwloos/strapless te kijken.. Zal je mooi staan :) Jij ook.. Slaap lekker :D

aziza20
13-12-2004, 10:41
Aaah wat lief van jullie Damens....dat geeft me alleen maar Hoop :D Djazaka Allahoe Gairan....... :zwaai:

Fabuleux
13-12-2004, 13:07
Salam allemaal, Mijn zus gaat in maroco trouwen (Nador). Zijn er neggafa´s uit Nederland die ook in Maroc willen werken tijdends de zomervakantie van 2005 of kennen jullie iemand omgeving Nador die erg goed is met sissie jurken. Het is namelijk erg moeilijk om in Maroc een goed neggafa te vinden meestal hebben ze erg goedkoop kleding en make-up ziet er ook niet uit. Dus alle typs zijn welkom. Hoi, Mijn zus is ook in Nador getrouwd en ze heeft een negaffa die gewoon daar woont, maar ze is wel arabisch. Hoe dan ook, haar naam is Fatima en ze is redelijk bekend daar, ik kom haar ook op veel bruiloften tegen. Mijn zus en ik zijn erg te spreken over haar, van alle negaffa's die wij hebben gezien in Marokko sprong zij er echt uit. Ze is heel goed in make up, ik vond mijn zus er dan ook uitzien als een plaatje, tevens is ze heel goed met kapsels enzo maar het allerbelangrijkste vonden we haar kleding. Ze heeft altijd de nieuwste van de nieuwste lebsat, echt mooi. Je kan bij haar kiezen uit hele moderne gewaden en uit traditionle. Verder is er eentje in het centrum van Nador, ik weet haar naam niet, maar het is een heel team, ze hebben vlakbij de Kisaria ( straat met alle goudwinkeltjes) een grote kapperszaak, die overigens heel mooi is ingericht, het is best exclusief, als je er naar vraagt weten mensen wel wie je bedoelt, hoe dan ook, als je bij hun komt heb je ook heel veel keus qua kleding, alleen was ik niet zo te spreken over hun make up, mijn buurmeisje in Marokko, had hun ingehuurd en de kleding en de sieraden waren top, maar haar make up was bar slecht. Groet, N.

anissa.kan
13-12-2004, 21:35
Hallo meiden bednkt voor de reactie´s maar hoe en wat de telefoonnummer van de negafa in Fes en wie heeft er voorbeelden van.

sweetroosje
13-12-2004, 21:52
Hoi, Mijn zus is ook in Nador getrouwd en ze heeft een neggafa die gewoon daar woont, maar ze is wel arabisch. Hoe dan ook, haar naam is Fatima en ze is redelijk bekend daar, ik kom haar ook op veel bruiloften tegen. Mijn zus en ik zijn erg te spreken over haar, van alle neggafa's die wij hebben gezien in Marokko sprong zij er echt uit. Ze is heel goed in make up, ik vond mijn zus er dan ook uitzien als een plaatje, tevens is ze heel goed met kapsels enzo maar het allerbelangrijkste vonden we haar kleding. Ze heeft altijd de nieuwste van de nieuwste lebsat, echt mooi. Je kan bij haar kiezen uit hele moderne gewaden en uit traditionle. Verder is er eentje in het centrum van Nador, ik weet haar naam niet, maar het is een heel team, ze hebben vlakbij de Kisaria ( straat met alle goudwinkeltjes) een grote kapperszaak, die overigens heel mooi is ingericht, het is best exclusief, als je er naar vraagt weten mensen wel wie je bedoelt, hoe dan ook, als je bij hun komt heb je ook heel veel keus qua kleding, alleen was ik niet zo te spreken over hun make up, mijn buurmeisje in Marokko, had hun ingehuurd en de kleding en de sieraden waren top, maar haar make up was bar slecht. Groet, N. wat betreft zalen dan in marocco?? hoe duur zijn die daar (of in alhoceima) ...

anissa.kan
13-12-2004, 21:59
Hoi meid In Nador tegen rond de 1000,00 is op zich wel te doen. Hangt af waar dat je woont.

sweetroosje
14-12-2004, 15:43
Hoi meid In Nador tegen rond de 1000,00 is op zich wel te doen. Hangt af waar dat je woont. aha is dat met stoelen en tafels ofzo..of kaal ??

nayouaa
14-12-2004, 20:49
Salam allemaal, Mijn zus gaat in maroco trouwen (Nador). Zijn er neggafa´s uit Nederland die ook in Maroc willen werken tijdends de zomervakantie van 2005 of kennen jullie iemand omgeving Nador die erg goed is met sissie jurken. Het is namelijk erg moeilijk om in Maroc een goed neggafa te vinden meestal hebben ze erg goedkoop kleding en make-up ziet er ook niet uit. Dus alle typs zijn welkom. salaam ik geef je echt gelijk het is m oeilijk om daar een goede negaffa te vinden mijn nicht isafgelopen zomer in nador getrouwd.Ze had van iemand gehoord dat er een negaffa daar is die goed is.wat bleek bulshit ik zat met mijn nicht in de kamer toen ze haar op zat te maken make up was helemaal niet moooi make up spullen waren heel slordig en zag er ook vies uit en een kleding soort(wit)was echt vies er zaten bruine vlekken op echt nie normaal zoiets mijjn nicht meskiena had echt spijt maar alhamdoelilah was de rest van de bruiloft TOP!! -xxx-Najoua

ano2006
08-06-2007, 11:30

Salaam zusters, Ik vroeg me ook af wat nou gemiddeld het trouwen in Marokko (Agadir) kost. Volgens mij is dat veel goedkoper daar dan hier in Nederland.... Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Pagina's : [1] 2