Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goor!

Pagina's : [1] 2

Enna_84
12-12-2004, 14:27

Mijn vriendin bijt nagels en dat vind ik echt zooo goor, wie kent een goed middel dat helpt...het is ook nog eens zwaar lelijk..ze verpest haar handen! Zijn trouwens veel mensen die dit doen, `deze mensen`waarom doen jullie dit hoe komen jullie aan deze slechte gewoonte?

lainae
12-12-2004, 14:53
Ik deed het ook..Maar doe het nu niet meer.. Ben gewoon gestopt daarmee..Vraag me niet hoe:confused: Ze zeggen dat het in de familie zit..

maroksurimale
12-12-2004, 15:02
Ik deed het ook..Maar doe het nu niet meer.. Ben gewoon gestopt daarmee..Vraag me niet hoe:confused: Ze zeggen dat het in de familie zit.. ik deed het ook haha,dat komt door als iets je dwarszit :nerd: :rolleyes:

Omaima0
12-12-2004, 15:08
Ja mijn vriendin ook! Bah wat vind ik dat toch vies,!! Zij heeft er ook nog niks op gevonden!

Enna_84
12-12-2004, 15:11

Ik sla haar ook op haar vingers als ze dat in mijn buurt doet....majah het helpt niet!

Omaima0
12-12-2004, 15:18
haha me 2 of shi heetspul op dr nagels smeren ...?

Enna_84
12-12-2004, 15:26
ja die met dat rode doosje.....helpt niet heel vaak gedaan en omdat wij moslims veel met handen eten, kan je niet meer eten.

Jihane..
13-12-2004, 22:41
Sinds kort ben ik er ook mee gestopt. Mijn moeder heeft mij hierbij geholpen. Telkens wanneer ze me bezig zag met mijn nagels, dan gaf ze me een tik op mijn hand. En dit ging steeds door totdat ik het was afgeleerd. :D

anisaleila
14-12-2004, 11:03
Salaam, Jaa ik heb ook een nichtje die dat doet, echt vreselijk, ze heeft echt een heel stuk van haar nagels afgekauwd. Die nagels zien er ook heel smerig uit, rafelig en superkort, je ziet die vlees eronder. Ik probeer haar er vanaf te helpen, idd door wat jullie al zeiden af en toe haar handen weg te trekken ofzo. Misschien ga ik die nagelak voor dr kopen, goed idee ;) Ma3a essalama

Mocro_diamond
15-12-2004, 15:06
Ik bijt ook nagels en het is echt superlelijk maar ik weet echt niet hoe ik mezelf er vanaf kan helpen, ik doe het volgens mij al zooooooooo lang ik kan het mij niet herrineren dat ik het niet deed, maar het is voor een vrouw echt lelijk!!!! ...al die nagellakjes helpen niet bij mij....weet hier iemand sterker spul ofzowiets....????

HabibiMasria
15-12-2004, 15:19
Gelnagels of acrylnagels erop zetten. Die zijn zo hard dat ze ze niet kan afbijten. En de echte nagel kan doorgroeien!

maroclady112
15-12-2004, 17:51
Gelnagels of acrylnagels erop zetten. Die zijn zo hard dat ze ze niet kan afbijten. En de echte nagel kan doorgroeien! Je echte nagel groeit dan toch niet door????

alhoceimagek
15-12-2004, 19:40
Ik doe dat ook:(... Ik vind het zwaar irritant van me zelf... Het is sow lelijk he en ik hep 3ad dikke worstenvingers... Ieg bah ik walg er gwn als k er na check:stoned:... Ik hep alles geprobeerd van nagelak na zalfjes... Van vieze smaken na bittere smaken... Het lukt gwn niet:(... Wie kent er een goeie manier om het af te leren;)... Ik hep geprobeerd zomaar niet te bijten... Omdat ze al lelijk zijn maar dat lukt echt niet mensen... Oef wat haat ik mezelf:kwaad:... #Laters.

Miss_Kimmetjuh
15-12-2004, 20:14
Mijn vriendin bijt nagels en dat vind ik echt zooo goor, wie kent een goed middel dat helpt...het is ook nog eens zwaar lelijk..ze verpest haar handen! Zijn trouwens veel mensen die dit doen, `deze mensen`waarom doen jullie dit hoe komen jullie aan deze slechte gewoonte? bij de drogist kan je een potje halen..afterbeit ofzo heet ut..(ik weet niet zeker) dat is een soort van nagel lak..het glimt niet je ziet het ook niet als het erop zit..alleen wanneer jou vriendin dan haar vinger in dr mond doet..krijgt ze een hele vieze smaak in dr mond..het helpt egt gewoon 1 x per dag ff op je nagels smeren..en je leert het vanzelf af..en ga zeker geen nepnagels ofzo zetten wat sommige doen want dat verpest je nagels egt he-le-maaal !! succes xxjes

Miss_Kimmetjuh
15-12-2004, 20:16

Gelnagels of acrylnagels erop zetten. Die zijn zo hard dat ze ze niet kan afbijten. En de echte nagel kan doorgroeien! mijn moeder zet die nagels dus..dan ga je met je hand in zo een lamp blabla..allemaal hartstikke leuk ALLEEN..het verpest je nagels wanneer de nagels eraf zijn..worden je nagels lelijk en krijg je er deuken in !! geloof me want ik had ut ook !

Pagina's : [1] 2