Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ow neeeeeeee

LZN
19-01-2003, 18:06

die afschuwelijke vriendin van mijn moeder is er weer.. Ik kan haar NIET uitstaan, haar kop staat me NIET aan.. en ik zit in mijn pyama boven, als ik zo beneden kom gaat ze zeker weer tegen me aanpraten, ik heb daar GEEN zin in.. en ze noemt me de HELE tijd MELISSA, terwijl ik duidelijk heb gezegd (al een paar keer) het is LISA.. ow ik word nu al misselijk aan de gedachte dat ze zodirect hier soato ayam mee eet!.

delila16
19-01-2003, 18:10
Ik snap je probleempje... maar de wereld draait nog steeds door :rolleyes:

delila16
19-01-2003, 18:16
Origineel gepost door BaByCaKe Ow ding dong! de vraag is; hoe kom ik van dat mens af! Je komt NIET van haar af maar lieverdje daar ga je toch niet dood aan :confused:

Kifaya
19-01-2003, 18:17
Origineel gepost door Emshoom wel, negeer haar gewoon en blijf boven zitten....Melissa :D dit is grappig bedoeld :rolleyes: BabyCake en ik liggen dubbel NOT!!!

RaZer
19-01-2003, 18:20

Origineel gepost door Kifaya dit is grappig bedoeld :rolleyes: BabyCake en ik liggen dubbel NOT!!! :rolleyes: ik lig wel dubbel

delila16
19-01-2003, 18:35
Origineel gepost door BaByCaKe girl; kom asjeblief een keer bij me langs als zij er is.. dan praten we verder! Geloof me, ik heb de ergste mensen ooit gekend en ja hoe met ik het zeggen: "spreken is zilver en zwijgen is goud" Maar ja..het zit in onze genen altijd maar te praten, in dat geval, doe gewoon droog tegen haar dan krijgt ze het wel door