Bekijk originele versie : HellUp !!!
ok even kort samengevat
ik had afgesproken met iemand al 2 weken lang verheugde me erop...
diegene belde optijd van het word ietsje later omdat dat vaker voor komt...werd ik boos sprong een beetje uit me vel zei hoeft al niet meer etc. en had opgehangen
even later had ik spijt belde terug en zei nou hoelaat dan ?
toen werd diegene boos waar ik het lef vandaan haalde etc.en toen bleek diegene alweer alweer had afsgesproken om met ze werk verder te gaan.
dus kortom alles ging fout ....dag was al verpest...ging niet meer door .
nu hebben we a.s woensdag afsgesproken
maar ik denk echt bij mezelf van waarom moet diegen altijd de dienst uit maken ???omdat het al vaker is gebeurd ???
iedergeval zeg me even wat jij zou doen of wat ik het beste kan doen ?
Waarom zeg je steeds "diegene", waarom zeg je niet gewoon "HIJ"?
Alweer een ander vriendje? :rolleyes:
hidamida
19-01-2003, 17:49
Lekker boeiend!!!
Origineel gepost door Najib26
:lol:
Origineel gepost door Najib26
misskien omdat het een ander vriendinnetje is??:D
marocbella
19-01-2003, 18:09
Ik zou met hem gaan praten en uitleggen dat je geen zin hebt om elke keer te wachten.
De volgende keer als hij daar geen rekening mee houdt, zou ik het na 10 min. zeker voor gezien houden.
Als iemand een keertje te laat kom is het op zich niet erg. Maar elke keer tja...hoe belangrijk ben je dan voor hem?
Jij laat dingen ook zelf toe m.b.t. de dienst uitmaken.
Als hij een dag aangeeft wat voor hem het beste uitkomt kan je ook gewoon NEE zeggen en zelf een dag uitkiezen wat voor jou het beste is.
Kijken hoe hij daar op reageert.
Het is nog steeds geven en nemen in een relatie....als hij daar niet voor openstaat en alles wilt bepalen is het wel iets waar je over na moet denken voordat je dalijk je tijd en energie verspilt.
Marocbella
delila16
19-01-2003, 18:13
Of het nou een vriendje of vriendinnetje is
doesn't matter
als je er niet lekker bij voelt moet je het niet doen
misschien dat dit makkelijker is gezegd dan gedaan
maar er zijn zat andere "vriendjes, vriendinnetjes" op de wereld te vinden
dankjewel mensen....najib alsjeblieft kom een keer met wat zinnigs inplaats van dat geouwehoer van je...ik heb een vriend gehad :roleyes: dus dat geklets van je is nergens voor nodig als je toch al je voordeel klaar heb blijf dan gewoon uit me buurt man !!!!!! aub
tsja nou ik zou het ietsje duidelijker maken...
het is me ex heb hem al 2mnd niet gezien...en we hadden afsgesproken wat ook van zijn kant kwam....ik ben altijd diegene die te laat komt maar ik bel wel altijd netjes...all1 deze keer zouden we allebei echt kunnen al 2 weken van te voren afgesproken omdat hij het altijd heel erg druk heb.....ik was hartstikke zenuwachtig en dan begint hij gewoon echt zo chill te doen net of het de normaalste zaak van de wereld is..het word even wat later das toch dom ik heb het hem ook gezegd dus hij weet het al...na dit voorval van vandaag helemaal...
en tsja nu weet ik gewoon niet of ik moet gaan woensdag snappie
en het terug doen hetzelfde gaan doen spelletjes te spelen schiet ik niks mee op...maak ik het allemaal all1 maar moeilijker...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.