Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Misbruiking/seksueel

Pagina's : [1] 2

zoefzoef
19-01-2003, 16:27

bla bla

Moeslimma87
19-01-2003, 20:23
Ja, ik ken zelf iemand die seksueel misbruikt is. Ze is naar mij gekomen om erover te praten met behulp van vele tranen. Ze vroeg om raad, maar als ze wat zei zouden er huwelijken kapot gaan en zou er een grote fitna zijn in de familie. Dus ik raadde haar aan om te zwijgen en om uit de buurt van die persoon te blijven, maar ik hoop dat ik de juiste raad heb gegeven. Ik wou het eerst gaan vragen aan iemand die veel van de islam afweet maar thet zou te gevaarlijk zijn. Ik hoop incha'allah dat ik het juiste heb gedaan. Moge Allah alle moslims helpen die in nood zijn, amien Salaam oe alykoem

louchke
19-01-2003, 22:29
salaam iedereen ben een marokaans meisje van 18 ik zit zelf met dat probleem ik ben zelf misbruikt geweest door mn stiefvader het is een lang verhaal en ik heb het nooit aan iemand durven vertellen ik heb het altijd voor mezelf gehouden en nooit aan mn moeder verteld. ergens had ik schik dat je me niet zou geloven omdat ze wist dat ik hem hate en mss dacht ze dat ik het verzon maar hamdoulillah ze is er nu van gescheiden en ik ben er vanaf. ik durf het niet te vertellen omdat ik een marokaanse ben en het is anders dan iemand anders het is een geheim dat mezelf vanbinnen kapot maakt maar ik kan nie anders dan het voor mezelf te houden alle thallaw fraskoum en het enige wat ik kan zeggen is weer je tegen alles en iedereen die je iets wil aandoen!!! beslama xxx

Aichake
25-04-2003, 10:46
over zulke dingen moet je met iemand praten het is slecht als je alles in uw hart propt je kunt psychis problemen krijgen.

lea
25-04-2003, 13:51

Dat klopt. Je zal toch een vertrouwenspersoon moeten nemen. Wie zit er nu mee? Jij toch! Hij slaapt er geen minuut minder om en jij bent de rest van je leven veroordeeld. Begin eerst maar eens een deskundig vertrouwenspersoon in de arm te nemen (uit of gelieerd aan de Marokkaanse cultuur) en bepaal van daaruit je vervolgstappen. Laat niet altijd mannen de winnaar zijn door hun pervers en berouwloze gedrag.

lailatje
25-04-2003, 14:00
ik snap louchke aan de ene kant wel ik zou het ook niet aan mijn moeder kunnen vertellen als mij zo iets was overkomen maar je moet toch naar een vertrouwingspersoon ofzo zo zit jij er alleen mee je moet hart leeg maken!!!!!! veel succes

SweetRose
25-04-2003, 19:46
:schok: kzou op het ogenblik zelf (laista) een hartaanval krijgen........ Laista....!!!!

SweetRose
25-04-2003, 19:56
Ben je dan geen maagd meer ofzo? Ksnap da ni...echt ni :jammer: wat ga je dan doen als ge trouwt indien je geen maagd meer bent? het beste was dat je het op het moment zelf bent gaan zeggen tegen jou ouders..als je het nu verteld..geloven ze jou ni meer misschien?!!!! Sterkte meisje....:goedzo:

louchke
25-04-2003, 19:56
hey meid ik vrees er eerlijk gezegd voor dat je ouders er zo indd achter gana komen ik hoop voor jou van niet als je wilt kan je er met me over praten want ik weet dat je het tegen niemand kunt zeggen maar mss wel tege iemand die het zelf heeft meegemaakt veel succes al voor volgende week thallej xxxxxx

louchke
25-04-2003, 20:01
nee ik ben elhamdoulilah nog maagd want ik was nog jong snap je mara toch moest het toch geweest zijn dat ik ontmaagd was zou ik het nog niet durven zeggen

Makeen
25-04-2003, 21:51
Origineel gepost door DuTSKe Ben je dan geen maagd meer ofzo? Ksnap da ni...echt ni :jammer: wat ga je dan doen als ge trouwt indien je geen maagd meer bent? het beste was dat je het op het moment zelf bent gaan zeggen tegen jou ouders..als je het nu verteld..geloven ze jou ni meer misschien?!!!! Sterkte meisje....:goedzo: Echt sommige mensen, ze is verkracht en mishandeld en komen mensen weer praten over hun maagdelijkheid als of dat eht allerbelangrijkste is??? Wat dachtje van haar mentale gesteldheid? komt dat niet eerst? Sommige mensen :zweep: :boos:

GangstaLovin
25-04-2003, 23:18
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ....wie gaat er nu zeueren over maagdelijkheid tegen een meisje dat is sexueel misbruikt. Zijn jullie nou helemaal gek geworden!!! Woellah sommige mensen zijn gewoon echt ......hatelijk!

Makeen
25-04-2003, 23:54
Origineel gepost door GangstaLovin Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ....wie gaat er nu zeueren over maagdelijkheid tegen een meisje dat is sexueel misbruikt. Zijn jullie nou helemaal gek geworden!!! Woellah sommige mensen zijn gewoon echt ......hatelijk! Het is gewoon walgelijk!!!!!!!!!!

Makeen
26-04-2003, 13:26
Voor informatie lees: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=76960

louchke
26-04-2003, 18:43

bedankt allemaal ben echt blij dat ik zo'n reactie's krijg want het doet echt deugd. MAKEEN bedankt voor die info nu weet ik er meer over en indd je moet niet niet over de maagdelijk heid beginne terwijl iemand andere probleme in zenne kop heeft ik zit minder me maagedelijk heid in mene kop omdat ik voor het leven getekend ben want zoiets vergeet je niet als je dat meegemaakt hebt xxxx

Pagina's : [1] 2