Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help ik ben verliefd op een Nederlander!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

camillia81
19-01-2003, 15:51

Hoi jongens en meisjes! Ik weet niet of deze discussie is geweest aangezien ik nieuw ben... Ik heb al een tijdje een relatie met een Nederlander maar weet niet meer wat ik moet doen? Ik hou ontzettend veel van deze jongen. maar ook van mijn ouders... zelf weet ik dat ze het nooit zullen accepteren heeft iemand zoiets meegemaakt want ik weet echt niet wat ik moet doen... liefs camillia

camillia81
19-01-2003, 15:59
Ja dat zei ik ook maar als je van iemand houd! :Iluvu:

samiratjee
19-01-2003, 15:59
Zeker dumpen....

cambou
19-01-2003, 16:03
volg je hart ik heb jaren een relatie gehad met een nederlandse uiteindelijk onbewust ben ik terecht gekomen bij een lieve marokkaanse

anoniem_girl
19-01-2003, 16:04

als hij ook zoveel van je houdt als jij van hem kan hij toch moslim worden en dan zijn alle problemen opgelost toch?

marocbella
19-01-2003, 16:06
De vraag is in hoeverre is de relatie die je nu hebt serieus??? Is er sprake van oprechte wederzijdse liefde? Heb je het gevoel dat je je leven met deze man wilt delen?? Is die jongen bereidt om zich aan te passen aan jouw levensstijl? Aan die van je ouders??? Als het antwoord ja is zou ik het voorzichtig proberen aan te kaarten bij je ouders. Zie wel in dat het een lange weg is en dat er de nodige ruzies over zullen komen. Stel dat ze jou voor het blok zetten je ouders of die jongen...wat doe je dan????? Er zijn een aantal meisjes in mijn omgeving die hetzelfde probleem als jou hadden. Sommige hebben het lef gehad en zijn getrouwd,waarbij de ouders het toch moesten accepteren. Bij sommige meisjes is het helaas niet goed afgelopen en hebben ze geen contact meer met hun ouders!!! De keus is aan jou. Veel sterkte gewenst!!!! Marocbella

Najib26
19-01-2003, 16:14
Origineel gepost door camillia81 Hoi jongens en meisjes! Ik weet niet of deze discussie is geweest aangezien ik nieuw ben... Ik heb al een tijdje een relatie met een Nederlander maar weet niet meer wat ik moet doen? Ik hou ontzettend veel van deze jongen. maar ook van mijn ouders... zelf weet ik dat ze het nooit zullen accepteren heeft iemand zoiets meegemaakt want ik weet echt niet wat ik moet doen... liefs camillia Een relatie is sowieso haram. En nu dus ook nog eens met een Kuffar. Meid, wees bang voor de dag des oordeels! Sommigen zeggen hier wel: hij moet moslim worden als hij van je houdt. Maar dat is volgens alleen maar schijn, hij moet het zelf willen en niet voor een ander doen.

Najib26
19-01-2003, 16:16
De keus: de islam of die jongen.

camillia81
19-01-2003, 16:18
Mijn ouders zullen het NOOIT accepteren dat hebben ze heel duidelijk gemaakt.. ik wil zeker mijn leven delen met hem maar mijn ouders hebben me op deze wereld gezet. En daarom kan ik het ze nooit maken om er met een nederlander vandoor te gaan... Toch? :confused:

camillia81
19-01-2003, 16:23
Ik weet ook dat het haram is... ik bid ook 5 keer per dag het me nu eenmaal overkomen, heb in het begin een grote fout gemaakt.

SweetRose
19-01-2003, 16:26
Daarom zeg ik altijd... Geen relatie = Geen problemen...

marocbella
19-01-2003, 16:27
Heb je geen broer of zus (een ander familielid kan ook) met wie je kan praten die evt. achter je staan? Een keuze maken in deze is echt bijna onmogelijk. Je ouders zijn heel belangrijk,maar probeer toch (als je het heel graag wilt) iemand te vinden in de familie die je kan helpen om je ouders evt. te overtuigen. Hij kan zich bekeren tot de islam als hij het wil. Dat is natuurlijk al een stap. Marocbella

anoniem_girl
19-01-2003, 16:28
Origineel gepost door zin 'n midar Daarom zeg ik altijd... Geen relatie = Geen problemen... Precies ;)

SweetRose
19-01-2003, 16:35
Origineel gepost door anoniem_girl Precies ;) Is toch waar hé...is ten eerste HARAM.. en van de mensen die ik ken die een relatie hebben, zitten altijd met vragen, zorgen, blablabla... en ik die geen relatie wil hebben...kan zich bangelijk goe relaxen zonder met vragen te zitten over ohhh waar zit hij nu toch..Of wanneer belt ie me enzo...:rolleyes: ....dus ik leef in rehna :bril:

Mocro4eva
19-01-2003, 16:36

Origineel gepost door zin 'n midar Daarom zeg ik altijd... Geen relatie = Geen problemen... :goedzo: kort maar krachtig! Ik wil niet hard overkomen maar ik sluit me aan bij zin 'n midar. Ik geef je een advies en dat is dat je je ouders niet moet laten vallen voor iemand anders. :) En zoals najib26 al zei je vriend moet uit zichzelf en voor de juiste redenen voor de Islam kiezen en niet om jou een plezier te doen. (Ik ga er van uit dat hij geen moslim is.) In ieder geval veel succes! :)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7