Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zijn wij niet goed genoeg

26herder26
19-01-2003, 15:24

wij mannen hebben de vrouwen weggejjaagd richting negers turken en antilianen zijn we zo erg dat onze eigen vrouwen gewoon met jan alle man behalve een marokaan het bed in duiken hoe klomt dat toch :zwaai: :zwaai: :zwaai:

SweetRose
19-01-2003, 15:27
ik ken geen negers, turken of antilianen..:D ik ben een braaaaf meisje...:engel: ik heb ook geen contacten met jongens... ik ben een braaf lief meisje :D maar wel helaas voor de marokkaanse meiden die ni zoals mij zijn :verdriet: maar ja :maf2:

Chaimae
19-01-2003, 15:28
Origineel gepost door 26herder26 wij mannen hebben de vrouwen weggejjaagd richting negers turken en antilianen zijn we zo erg dat onze eigen vrouwen gewoon met jan alle man behalve een marokaan het bed in duiken hoe klomt dat toch :zwaai: :zwaai: :zwaai: Je hoort in de Islam met niemand in het bed te duiken voor het huwelijk. Dus of het nu met een neger, antiliaan of marokaan is. Het blijft verkeerd. PS: "wij" zijn niet jullie vrouwen/bezit. Iedereen doet waar hij zin in heeft.

Liloesh
19-01-2003, 15:28
Origineel gepost door zin 'n midar ik ken geen negers, turken of antilianen..:D ik ben een braaaaf meisje...:engel: ik heb ook geen contacten met jongens... ik ben een braaf lief meisje :D maar wel helaas voor de marokkaanse meiden die ni zoals mij zijn :verdriet: maar ja :maf2: welcome to my club :D

Chaimae
19-01-2003, 15:29

Origineel gepost door zin 'n midar ik ken geen negers, turken of antilianen..:D ik ben een braaaaf meisje...:engel: ik heb ook geen contacten met jongens... ik ben een braaf lief meisje :D maar wel helaas voor de marokkaanse meiden die ni zoals mij zijn :verdriet: maar ja :maf2: :goedzo: :Iluvu:

SweetRose
19-01-2003, 15:30
Origineel gepost door suggerbabe welcome to my club :D hehe thxxxx :p kben blij dat er nog meiden zijn net als ik... En CHAIMAE..thx..ik ben er ook heerlijk trots op :o hehe :D maar gij ook hoor meid :goedzo:

SweetRose
19-01-2003, 15:34
Origineel gepost door Mal-Moh Ewa, veel Marokkanen behandelen onze vrouwen respectloos, en dat zijn die meisjes natuurlijk beu, en dan zijn dit de gevolgen :jammer: :jammer: Al mag mijn man of wie dan ook mij slagen...respecloos behandelen ofzelfs doodslaan ( :rolleyes: ) dan nog ga ik NIET naar iemand van het ander ras...en meiden die dat wel doen..die zijn gewoon beïnvloedbaar en denken ni aan de gevolgen en aan de toekomst....

anoniem_girl
19-01-2003, 15:40
Origineel gepost door zin 'n midar Al mag mijn man of wie dan ook mij slagen...respecloos behandelen ofzelfs doodslaan ( :rolleyes: ) dan nog ga ik NIET naar iemand van het ander ras...en meiden die dat wel doen..die zijn gewoon beïnvloedbaar en denken ni aan de gevolgen en aan de toekomst.... is dit niet een beetje rasistish en ook een beetje dom? het maakt toch niet uit als hij maar moslim is vind ik

SweetRose
19-01-2003, 15:41
Origineel gepost door KadirII Bekrompen, echt bekrompen... Een ander ras?? Ik dacht dat WIJ Moslims allemaal ÉÉN waren... En, inderdaad jah, Mal-Moh, ze behandelen de vrouwen niet goed, en dan gaan ze naar iemand toe, die hun wel goed behandelen... ik heb het verkeerd verwoord..Ik had het eerder over sumariërs, antilianen enzo...was ni op turkishboys bedoeld :o

SweetRose
19-01-2003, 15:43
Origineel gepost door anoniem_girl is dit niet een beetje rasistish en ook een beetje dom? het maakt toch niet uit als hij maar moslim is vind ik iwaa ja..dat bedoelde ik oook...maar ik heb het verkeerd verwoord :( ik bedoelde zo van niet-moslims...en ik denk...dat sumariërs en antilianen geen moslims zijn? ofwel? pff ik weet het niet..ik ken die soort niet want ik heb er nog nooit één gezien..hier woont geen één neger waar ik woon :ego: dus....is echt ni rasistisch bedoeld hoor..

Hamida
19-01-2003, 15:49
Ik vind dat iedereen zelf weten wat hij/zij wil doen Ik zou zelf nooit met iemand het in duiken ongeacht het ras Maar........ in de koran staat dat je moet trouwen met een moslim, en alleen een moslim dus je doet eigenlijk niets verkeerd als je iets met een turk hebt je doet pas iets verkeerd wanneer je met iemand naar bed toe gaat voor het huwelijk dat is pas haram Er wordt hier gezegd dat de vrouwen niet goed worden behandeld dan doe er wat aan en behandel ze met respect bousa

anoniem_girl
19-01-2003, 15:52
Origineel gepost door Hamida Ik vind dat iedereen zelf weten wat hij/zij wil doen Ik zou zelf nooit met iemand het in duiken ongeacht het ras Maar........ in de koran staat dat je moet trouwen met een moslim, en alleen een moslim dus je doet eigenlijk niets verkeerd als je iets met een turk hebt je doet pas iets verkeerd wanneer je met iemand naar bed toe gaat voor het huwelijk dat is pas haram Er wordt hier gezegd dat de vrouwen niet goed worden behandeld dan doe er wat aan en behandel ze met respect bousa dit is pas gesproken go girl!!!! :D