Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jooden willen speelgoed-wereldbol verbieden wegens Pisrael

Pagina's : [1] 2

Dorian
11-12-2004, 14:43

Het Centrum Informatie en Documentatie Israël gaat speelgoedwinkel Bart Smit maandag vragen om een wereldbol uit de schappen te halen. Israël staat niet vermeld op de globe, terwijl Palestina er wel op staat. Directeur Naftaniël van het CIDI stelde zaterdag dat er politiek meer genuanceerde wereldbollen bestaan. "Israël is internationaal erkend. Dat op een kleine wereldbol niet alle landen kunnen worden vermeld, begrijp ik ook wel. Maar Palestina is helemaal een speldenknop", liet hij weten. Naftaniël kondigde aan maandag direct contact met Bart Smit op te nemen. Bron: http://www.rtvnh.nl/nieuws/laatstenieuws.asp#item38958 :D :D :D Hahahaha! Stelletje idiote joodsche neuswezens! Ik ga meteen naar Bart Smit om zo'n bol te kopen!

_Mercurius_
11-12-2004, 14:45
Was het nu echt Bart Smit of Bart de Graaf :rolleyes:

Dorian
11-12-2004, 14:50
Doerian, waarom schrijf jij in dood Nederlands? Ik pleit voor een nationalistische visie op taal, en dus een duidelijke connectie met de literaire traditie. Anti-nationaal is juist het breken met de voorvaderen der taal door spellingshervormingen en verandering van de woordenschat. Wellicht is dat niet "koel" of "vet", maar ik heb nu eenmaal mijn rancunes. De assche van Claes klopt op mijne borst. :D

Bongo
11-12-2004, 14:58
Ik pleit voor een nationalistische visie op taal, en dus een duidelijke connectie met de literaire traditie. Anti-nationaal is juist het breken met de voorvaderen der taal door spellingshervormingen en verandering van de woordenschat. Wellicht is dat niet "koel" of "vet", maar ik heb nu eenmaal mijn rancunes. De assche van Claes klopt op mijne borst. :D en hoever gaat u daar mee terug?

Dorian
11-12-2004, 14:59

Dat de invloed van de jood buitenmatig groot is in het Nederlandsche taalgebied blijkt ook al door de haatcampagne tegen de echte Nederlandsche letterkunde. Domme joodsche vulgariteit en linkse-multikul waanzin van krankzinnigen (Hugo Claus) en jooden (Harry Mulisch) worden gepromoot. Terwijl Helmers, Tollens, Concience, Gezelle, Rodenbach, Hermans worden afgedaan als "verouderd", vreemd aan de nieuwe generatie etc. Het is in de boekhandel al jood wat de klok slaat, terwijl men nu zelfs in de supermarkt geconfronteerd wordt met bizarre nikkergeluiden van pimps-in-the-hood e tutti quanti. Een tijdje geleden zag ik een interview met een Perzisch (Iraansche) intellectueel die hier asielzoeker was en zijn bijzondere waardering uitsprak voor Guido Gezelle. Hij vond Gezelle erg verwant met de dichterlijke Perzische taal en traditie, en dat is ook wel zo. Je moest de linksche interviewster zien gloeien van haat en minachting. Dat iemand, nog wel een asielzoeker, Gezelle mooi vond en belangwekkend voor de huidige generatie. De "fascist" Gezelle nog wel etc. Solshenitzyn is ook weer gaan schrijven volgens de spelling van voor 1917. Het eerste wat de joodsche communisten deden was de taal verkrachten. En zo is de invloed van het judeo-neger-Amerikaansch en de pseudo-intellectuele jooden en joodkiljons in de moderne literatuur een moord op onze taalvaderen.

MELILLENSE
11-12-2004, 15:01
Hm...Israël internationaal erkend, is dat wel zo? Of verwart men politieke erkenning met daadwerkelijke erkenning? Men mag niet vergeten dat Israël een land blijft dat hen in de schoot werd geworpen omdat men niet langer wenste dat er een zogenaamd uitverkoren volk op de dool was doorheen Europa: men moest ze wel ergens parkeren, oorspronkelijk ergens in Afrika, uiteindelijk werd het het Midden-Oosten...ten nadele van de Palestijnen. Gek eigenlijk, een tot zichzelf uitgeroepen uitverkoren volk en toch steeds verwikkeld in probleemsituaties....je kan toch niet blijven beweren dat de schuld bij de anderen liggen. De hand in eigen boezem steken zal wel een spreuk zijn dat niet bestaat in het Hebreeuws, wegens niet religieus verantwoord. MELILLENSE :belgie:

Bongo
11-12-2004, 15:03
Dat de invloed van de jood buitenmatig groot is in het Nederlandsche taalgebied blijkt ook al door de haatcampagne tegen de echte Nederlandsche letterkunde. Domme joodsche vulgariteit en linkse-multikul waanzin van krankzinnigen (Hugo Claus) en jooden (Harry Mulisch) worden gepromoot. Terwijl Helmers, Tollens, Concience, Gezelle, Rodenbach, Hermans worden afgedaan als "verouderd", vreemd aan de nieuwe generatie etc. Het is in de boekhandel al jood wat de klok slaat, terwijl men nu zelfs in de supermarkt geconfronteerd wordt met bizarre nikkergeluiden van pimps-in-the-hood e tutti quanti. Een tijdje geleden zag ik een interview met een Perzisch (Iraansche) intellectueel die hier asielzoeker was en zijn bijzondere waardering uitsprak voor Guido Gezelle. Hij vond Gezelle erg verwant met de dichterlijke Perzische taal en traditie, en dat is ook wel zo. Je moest de linksche interviewster zien gloeien van haat en minachting. Dat iemand, nog wel een asielzoeker, Gezelle mooi vond en belangwekkend voor de huidige generatie. De "fascist" Gezelle nog wel etc. Solshenitzyn is ook weer gaan schrijven volgens de spelling van voor 1917. Het eerste wat de joodsche communisten deden was de taal verkrachten. En zo is de invloed van het judeo-neger-Amerikaansch en de pseudo-intellectuele jooden en joodkiljons in de moderne literatuur een moord op onze taalvaderen. welnee, het zijn de vrijmetselaars die erachter zitten!

Bongo
11-12-2004, 18:31
De fascisten Melillense en Doerian ontmoeten elkaar.... Wat een genoeglijk schouwspel. fascisme verbroedert?

a.damse
11-12-2004, 19:36
De fascisten Melillense en Doerian ontmoeten elkaar.... Wat een genoeglijk schouwspel. Iets hebben de moslims die vijandig ten opzichte van het Westen staan wel degelijk van ons overgenomen. Het eeuwenoude antisemitisme. Racisten!

Amal_Arabia
11-12-2004, 21:43
heb een vraag: ben jij een jood?

Camalia17
11-12-2004, 21:48
DAMN denk dat die Naftaniël egt ff een hobby moet gaan zoeken. kijk je druk maken om wat publicisten schrijven of israel en over wat er over israel gezegd wordt op tv kan ik enigzins begrijpen, maar speelgoed winkels afgaan en dan kijken of Israel of palestina er erop staat is toch wel heeeeeeeeel triestig. het gaat om een f*cking aardbol mensen in een speelgoedwinkel, als dat ding al Uberhaubt gekocht wordt, wie kijkt er dan isn godsnaam naar dat ene kleine stukje en wie merkt het op????????

salimma19
11-12-2004, 23:56
Hm...Israël internationaal erkend, is dat wel zo? Of verwart men politieke erkenning met daadwerkelijke erkenning? Men mag niet vergeten dat Israël een land blijft dat hen in de schoot werd geworpen omdat men niet langer wenste dat er een zogenaamd uitverkoren volk op de dool was doorheen Europa: men moest ze wel ergens parkeren, oorspronkelijk ergens in Afrika, uiteindelijk werd het het Midden-Oosten...ten nadele van de Palestijnen. Gek eigenlijk, een tot zichzelf uitgeroepen uitverkoren volk en toch steeds verwikkeld in probleemsituaties....je kan toch niet blijven beweren dat de schuld bij de anderen liggen. De hand in eigen boezem steken zal wel een spreuk zijn dat niet bestaat in het Hebreeuws, wegens niet religieus verantwoord. MELILLENSE :belgie: Je haalt echt de woorden uit mijn mond :goedzo:

Tim76
12-12-2004, 00:00
Het groene fascisme. Een mooie nieuwe term, die het in de toekomst goed zal doen.

MahdiX
12-12-2004, 01:17
Dat de invloed van de jood buitenmatig groot is in het Nederlandsche taalgebied blijkt ook al door de haatcampagne tegen de echte Nederlandsche letterkunde. Domme joodsche vulgariteit en linkse-multikul waanzin van krankzinnigen (Hugo Claus) en jooden (Harry Mulisch) worden gepromoot. Terwijl Helmers, Tollens, Concience, Gezelle, Rodenbach, Hermans worden afgedaan als "verouderd", vreemd aan de nieuwe generatie etc. Het is in de boekhandel al jood wat de klok slaat, terwijl men nu zelfs in de supermarkt geconfronteerd wordt met bizarre nikkergeluiden van pimps-in-the-hood e tutti quanti. Een tijdje geleden zag ik een interview met een Perzisch (Iraansche) intellectueel die hier asielzoeker was en zijn bijzondere waardering uitsprak voor Guido Gezelle. Hij vond Gezelle erg verwant met de dichterlijke Perzische taal en traditie, en dat is ook wel zo. Je moest de linksche interviewster zien gloeien van haat en minachting. Dat iemand, nog wel een asielzoeker, Gezelle mooi vond en belangwekkend voor de huidige generatie. De "fascist" Gezelle nog wel etc. Solshenitzyn is ook weer gaan schrijven volgens de spelling van voor 1917. Het eerste wat de joodsche communisten deden was de taal verkrachten. En zo is de invloed van het judeo-neger-Amerikaansch en de pseudo-intellectuele jooden en joodkiljons in de moderne literatuur een moord op onze taalvaderen. Zo zei je maar weer, ook zombies hebben een lang leven. Jij hebt zeker tweehonderd jaar onder de grond gelegen. Maar je komt net op de goeie tijd uit je graf, schaar je achter de groene fascisten. Die snappen jou wel!

Pagina's : [1] 2