Bekijk originele versie : Drie wijze woorden
Drie Wijze Woorden
Heel, heel lang geleden dongen eens twee Egyptische kamelendrijvers naar de hand van de dochter van de sjeik van Abbudzjabbu. De sjeik, die geen van beide mannen zag zitten als toekomstige echtgenoot voor zijn dochter, bedacht een slim plan: een wedstrijd zou bepalen wie van hen met zijn dochter mocht trouwen. En aldus organiseerde de sjeik een kamelenrace. Beide kamelendrijvers moesten per kameel reizen van Cairo naar Abbudzjabbu en degene wiens kameel als laatste in Abbudzjabbu zou aankomen, mocht met de sjeiksdochter in het huwelijksbootje stappen.
De twee kamelendrijvers, die beseften dat dit wel eens heel erg lang kon gaan duren, besloten ten einde raad de Wijze van hun dorp te raadplegen. Daar aangekomen legden zij de situatie uit, waarop de Wijze van het Dorp zijn wichelroede omhoog stak en 3 wijze woorden sprak. Opgelucht verlieten de twee kamelendrijvers zijn hut: ze waren klaar voor de strijd!
De Vraag: Welke 3 wijze woorden sprak de Wijze van het dorp?
Bey :zwaai:
Origineel gepost door KadirII
Trouw een ander?
Laat elkaar winnen?
HAhaha, nee is helaas fout.
bey :zwaai:
wafa_armani
19-01-2003, 15:23
dood de vader :D
Origineel gepost door wafa_armani
dood de vader :D
HAhahah, nope
wafa_armani
19-01-2003, 15:27
blijf stil staan.....
Origineel gepost door Alimah
Drie Wijze Woorden
Heel, heel lang geleden dongen eens twee Egyptische kamelendrijvers naar de hand van de dochter van de sjeik van Abbudzjabbu. De sjeik, die geen van beide mannen zag zitten als toekomstige echtgenoot voor zijn dochter, bedacht een slim plan: een wedstrijd zou bepalen wie van hen met zijn dochter mocht trouwen. En aldus organiseerde de sjeik een kamelenrace. Beide kamelendrijvers moesten per kameel reizen van Cairo naar Abbudzjabbu en degene wiens kameel als laatste in Abbudzjabbu zou aankomen, mocht met de sjeiksdochter in het huwelijksbootje stappen.
De twee kamelendrijvers, die beseften dat dit wel eens heel erg lang kon gaan duren, besloten ten einde raad de Wijze van hun dorp te raadplegen. Daar aangekomen legden zij de situatie uit, waarop de Wijze van het Dorp zijn wichelroede omhoog stak en 3 wijze woorden sprak. Opgelucht verlieten de twee kamelendrijvers zijn hut: ze waren klaar voor de strijd!
De Vraag: Welke 3 wijze woorden sprak de Wijze van het dorp?
Ik weet dat je af en toe wat topics kopieert van het andere site maarre deze had ik al hier geplaatst.
-Y-
Origineel gepost door Asri
Ik weet dat je af en toe wat topics kopieert van het andere site maarre deze had ik al hier geplaatst.
-Y-
Topic's van andere site??? Sorry maar ik wist niet dat je deze hier al had geplaatst, ik heb deze gekregen via mail......
bey :zwaai:
Ziennarif
19-01-2003, 20:07
niet roezie maken sjiege voer die antwoord!!!!!!!
ikkkkkkke wachte al hele tijd :zwaai:
Origineel gepost door Bob_Mocrolay
deze kende ik al :D
Neem elkanders kameel
thalla :zwaai:
Hij is goed hoor.. was er echt nooit op gekomen.. :D
Juf_Nora
19-01-2003, 20:31
reis met elkaar
ferozkalloe34
19-01-2003, 23:44
kom levend terug
Mensen het antwoord is al gegeven :D
-Y-
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.