Bekijk originele versie : Nu zijn de jongens aan de beurt
Bron (http://www.seksueelgeweld.nl/mannen.htm)
De cijfers liegen er niet om. Van alle geregistreerde slachtoffers van seksueel misbruik is 33 procent jongen. Dat komt naar schatting neer op negen à tien procent van alle Nederlandse jongens. Onderstaand worden de effecten van seksueel misbruik op jongens besproken en welke signalen zij afgeven.
Dat verklaart gelijk het gedrag van onze Bonobo-vrienden op het forum en in de maatschappij.
Zageventje. :rolleyes:
Hee, een stem uit Dutroux-country.
P.S. laat je Bernhard wel met rust, niet dat we straks lezen dat hij is opgegraven en seksueel is misbruikt.
Necrofilie komt ook hier voor, dus houd jij je maar lekker bezig in Dutroux-country met dat soort praktijken.
_Mercurius_
11-12-2004, 14:26
Verdomme gebeurd mij nu nooit :D
Verdomme gebeurd mij nu nooit :D
Wellicht verdrongen.
P.S. laat je Bernhard wel met rust, niet dat we straks lezen dat hij is opgegraven en seksueel is misbruikt.
Necrofilie komt ook hier voor, dus houd jij je maar lekker bezig in Dutroux-country met dat soort praktijken.
Troost je ventje, je bent niet de enige zieke zwaar geestesgestoorde komediant die hier rondstruint, mocht je nog eens een keer buiten?
Doe je een goede dag aan je lieve ouders die pech hebben met zulk een idioot als jij. ;)
sinaya20
11-12-2004, 16:14
De cijfers liegen er niet om. Van alle geregistreerde slachtoffers van seksueel misbruik is 33 procent jongen. Dat komt naar schatting neer op negen à tien procent van alle Nederlandse jongens. Onderstaand worden de effecten van seksueel misbruik op jongens besproken en welke signalen zij afgeven.
Dat verklaart gelijk het gedrag van onze Bonobo-vrienden op het forum en in de maatschappij.
Euh ik begrijp de context niet van je tekst :confused:
Euh ik begrijp de context niet van je tekst :confused:
Niks van aantrekken, hij is ooit eens misbruikt geworden door zijn nonkel en daar heeft ie wat aan over gehouden zodat ie telkens weer in een rondje blijft draaien.
M.a.w, zijn geestelijke vermogens zijn door dat voorval aangetast in die mate dat ie ter plaatste blijft staan trappelen op hetzelfde onderwerp....hij heeft een geestelijke blokkering.
Daardoor heeft ie wat met verkrachtingen van jonge jongetjes en stoute nonkels.
Maar hij is in behandeling, al boekt hij traag...zeer traag vooruitgang.
Eigenlijk helemaal geen vooruitgang. :D
Saartje20
11-12-2004, 16:28
Troost je ventje, je bent niet de enige zieke zwaar geestesgestoorde komediant die hier rondstruint, mocht je nog eens een keer buiten?
Doe je een goede dag aan je lieve ouders die pech hebben met zulk een idioot als jij. ;)
Een Marokkaanse extreem rechtse racist en een Belgische Vlaams Blokker(nou ja Vlaams belanger). Jullie zijn dus duidelijk aan mekaar gewaagd. Soort zoekt soort, allé nog veel plezier samen!
ciao!
Een Marokkaanse extreem rechtse racist en een Belgische Vlaams Blokker(nou ja Vlaams belanger). Jullie zijn dus duidelijk aan mekaar gewaagd. Soort zoekt soort, allé nog veel plezier samen!
ciao!
Pech dom saartje, ik ben liberaal. :D
Saartje20
11-12-2004, 16:33
Pech dom saartje, ik ben liberaal. :D
Ja liberaal :D aanhanger van Coveliers of de decker zeker :D Dat noem ik geen liberalen.
ciao!
Opzouten dan!Ga je lekker scharen bij je eigen soort, je weet wel, blowende bomenknuffelende hippies die leven in een droomwereld.
Gaat heen en maak jezelf nuttig...ga de afwas doen, koken of stofzuigen.
Zwaargestoord is eerder op jou van toepassing.Het geeft niet, ik kan je wel begrijpen.Een volkje dat bestaat uit restjes dna van Duitsers, Hollanders en Fransen staat onderaan de ladder der evolutie.Van een persoon die zijn wortels heeft in een land dat bekend staat om Dutroux en het standbeeld van een minderjarig jongetje dat al urinerend zijn geslachtsdeel laat zien kan ik veel hebben.
peterjong
12-12-2004, 01:47
Zohoo eindelijk echte idioten hier op het Forum , waar ze helemaal nie thuis horen, ras ziuverraars. Het is een man niet gelukt en jullie al helemaal niet. Eigen belang eerst kunj beter zeggen als land.
aishaqandisha
12-12-2004, 02:46
Bespeur ik hier een obsessie?
Je heb het altijd over hetzelfde.
Ga hulp zoeken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.