Bekijk originele versie : Spijt
Ik vraag me af waarom mensen soms dingen verzinnen of doen omdat het op dat moment gewoon goed lijkt, maar een paar minuten later heb je er zo'n spijt van en weet je niet wat je moet doen om het zeg maar te vergeten, of je durft niet tegen die persoon zeggen dat je hebt gelogen of dingen hebt verdraaid omdat je bang bent dat hij/zij je dan nooit meer wil zien of dat ze slecht over je gaan praten.. en tevens durf je het niet toe te geven omdat je zelf niet eens weet waarom je zoiets hebt verzonnen of verteld of hebt gedaan..
dit geld overigens ook voor mezelf hoor... ik word GILAAAAAA in mijn KELAPA!!
wat moet ik doen mang?!.
ik zou zeggen proberen de waarheid te zeggen
Vertel de waarheid.. Ken ook iemand met precies dezelfde probleem..
Ze is ook Indo wat een toeval hehe.. maar ze loog ook altijd omdat ze bang was om de waarheid te vertellen, dat mensen dat niet goed zouden vinden.. vertel gewoon meteen de waarheid.. dit zei ik ook tegen haar.. maar helaas.. het wil niet helpen...
Ik hoop dat jij er wel wat van leer... Liegen is echt SLECHt!!!
Babycake,
Eerlijkheid duurt het langst en dat weet je....
Liefs van Catela
**** it, als je niks meer met de persoon te maken hebt.. hoef je het niet te zeggen, ik denk namelijk niet dat je voor niks iets verzint. Daar moet een goede reden voor zijn en als je achteraf spijt hebt, kun je het gewoon laten zoals het is.. die spijt gaat ook wel weer over.. dat is echt zo.
Je kan het ook eerlijk vertellen.. met alle gevolgen van dien..
Raak je die persoon kwijt als je de waarheid vertelt?
Origineel gepost door BaByCaKe
weet je .. ik HAAT liegen echt he... echt ik lieg nooit, en nu heb ik dus 1 keer gelogen.. en het voelt alsof er een steen op mijn hart ligt.. thanxx RaZer.. u r sweet (THATS NO LIE ;) )
het is goed dat je nu spijt heb.. vertel die persoon gewoon de waarheid.. ookal is het laat.. het is nog altijd beter dan nooit!!
_MaJesTeiT_
19-01-2003, 14:58
Ook als het iets SUPER SUPER SUPER ergs is en je gewoon weet dat je hierdoor best wel een dik probleem met die gene kan krijgen?
Dan ga je naar die persoon toe en vertelt de hele waarheid van
a tot z......geloof me hoe moelijk het ook is.......en vertelt verder, dat je hem/haar bijvoorbeeld niet kwijt wilt en dat je zelfs niet eens weet waarom je zo hebt gedaan op die manier.......
Je kan het beter tegen die persoon zelf vertellen, dan dat hij of zij het van iemand anders krijgt te horen, dan is het helemaal erg voor diegene.....als je het moeilijk vindt om het te vertellen....dan schrijf je degene een brief.....je zet je gevoelens op papier en vertelt de ware reden waarom je het gedaan hebt......
Wat ik geleerd heb over leugens is het volgende: leugens komen altijd boven water, vroeg of laat....oook al denken we dat niet....
wees eerlijk, beste voor de ander, maar ook voor jezelf....
Betekent diegene alles voor je, dan de vraag aan jou, wil je degene kwijt.....als het antwoord nee is: dan moet jij aan jezelf vragen
of het niet tijd wordt om eerlijk tegenover de ander te zijn,
want tenslotte moet je hem/haar toch onder ogen spreken.......
Sterkte meid en maak je niet gek door teveel denken......neem een goede beslissing, voordat je spijt krijgt en wees zuinig op
hetgene wat je hebt........... ;)
Liefs van mij
Origineel gepost door Catela
Raak je die persoon kwijt als je de waarheid vertelt?
Zo denk ik ook.... dat zou erg zijn denk ik.. dus ik had niks verteld
Je bent een GILA MONYET.. als je door blijft liegen ;)
Apa Gila Monyet.. Kue Monyet Besar!! ahaiieeeeeeee
Wow wo... rustig meer kan ik niet hoor.. alleen dat hoorde ik vaak.. vandaar dat ik wist at het betekende.. :)
besar = groot!!
Aha... En Kue is jij..??
Babycake,
bepaalde leugens komen nooit boven water.. Dat is 1 ding waar ik sterk in geloof. Als je bang bent dat je degene kwijt raakt dan doe je het lekker niet maar ja als een slecht gevoel blijft houden dan kan je het doen.
Of een beetje waarheid mag ook dan kijk je naar de reactie als het meevalt kan je alles vertellen anders doe je de helft.
Zijn maar tips maar soms moet je wel oneerlijk zijn, zo is het leven ook. Nou voordat ik de Marokkaanse gemeenschap over me heen krijg van nee eerlijk zijn blablablabla. ZO denk IK erover!!
Heel mooi Babycake,
Jij moet er achter staan!!
Als je er niet mee kan leven dan doe je het!
Veel succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.