Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Damn.....Ik heb zin in Maroc.....

Pagina's : [1] 2

Marocca
19-01-2003, 13:41

Misschien raar om het van mij te horen maar ik wil naar Marokko... :D Als ik het thuis zeg,zeggen ze altijd;"wat krijg jij nu??Vroeger wou je nooit gaan en nu ineens wel??? :rolleyes: "Als ik moet kiezen tussen het zonnetje en dit koud,slecht weer dan weet ik wel wat te kiezen.... :p Niet dat ik in Marokko naar het strand ga ofzo maar daar is de sfeer veel beter en dan al die trouwfeesten :( :Iluvu: Damn,was het maar al zomer.... :kwaad: Ben ik de enige dat uit kijkt naar de zomer om naar Maroc te gaan(of Turkije,Kadir ;) ) :zwaai:

Marocca
19-01-2003, 13:44
Origineel gepost door Kadir Damn, ik heb zin in een Maroc chikie:hihi: :melig: Nee, maar ff serieus, ik ben al 3 jaar niet naar Turkije geweest, dus..... Ik ga dit jaar zeker wel, ik blijf elk jaar weer alleen thuis, en dan werken enzo, dit jaar ZEKER niet 3 jaar??? :eek: Wiejaw....zou ik niet kunnen volhouden :p Maar goed;maak wat van uw vakantie he!!! ;)

Mogast
19-01-2003, 14:21
wajauw mensen je moest eens weten hoeveel ik zin heb in maroc. ik kan niet wachten totdat het weer tijd is om te vertrekken. mijn baas geeft me maar 4 weken vrij hahaha dat dacht ie als ik eenmaal in el hoceima en tanger ben , dan kan me holland gestolen worden, met alles er op en eraan. wajauw

Liloesh
19-01-2003, 14:23
ik wil ook naar maroc...:( ik mis het echt..:(

Amanatallah
19-01-2003, 14:23

okeej dan mogast :goedzo:, waar in tanger?? insha allah ga ik dit jaar wel op vakantie, ben al bijna 4 jaar geweest, shame on me :D

Marocca
19-01-2003, 14:27
Origineel gepost door suggerbabe ik wil ook naar maroc...:( ik mis het echt..:( waar woon je in maroc??? ;)

Marocca
19-01-2003, 14:32
Origineel gepost door Mogast wajauw mensen je moest eens weten hoeveel ik zin heb in maroc. ik kan niet wachten totdat het weer tijd is om te vertrekken. mijn baas geeft me maar 4 weken vrij hahaha dat dacht ie als ik eenmaal in el hoceima en tanger ben , dan kan me holland gestolen worden, met alles er op en eraan. wajauw 4 weken???Valt best mee...... ;)

Liloesh
19-01-2003, 14:40
Origineel gepost door Marocca waar woon je in maroc??? ;) in een dorpje 30km van alhociema

Marocca
19-01-2003, 14:44
Origineel gepost door suggerbabe in een dorpje 30km van alhociema erg ver van mij dus..:verdriet:

Liloesh
19-01-2003, 14:46
Origineel gepost door Marocca erg ver van mij dus..:verdriet: waar woon jij dan?

LaZina
19-01-2003, 14:47
Salaam. Ik herken t cker wel, vooral op regenachtige dagen als deze dwalen mijn gedachte altijd af naar Marokko..... Kan echt niet wachten.... het moment dat ik weer me straatje uitrij..... beslama x x x x

Chaimaa
19-01-2003, 14:57
TETOUAN (TET-1) :Iluvu: :verliefd: INCHAILLAH! nog nooit in nl gebleven gelukkig :)

GoudenGids
19-01-2003, 15:16
zeker zin :zwaai:

Marocca
19-01-2003, 17:09
Origineel gepost door LaZina Salaam. Ik herken t cker wel, vooral op regenachtige dagen als deze dwalen mijn gedachte altijd af naar Marokko..... Kan echt niet wachten.... het moment dat ik weer me straatje uitrij..... beslama x x x x :D

SweetRose
19-01-2003, 17:15

neen.....ni echt zin Wil er iemand in mijn plaaaaats gaan?!!!

Pagina's : [1] 2