Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil de pil niet slikken maar wat moet...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

faissal11
10-12-2004, 22:38

gebruiken om niet zwanger te worden, ik werk in het ziekenhuis dus ik weet alles over anticonceptie maar ik wil absuluut niet de pil of spiraaltje gebruiken. wetenschappers hebben ondekt dat die rotzooi kanker verwekkend is, ik heb ook met patienten gewerkt die borstkanker hebben en wat blijkt 8 van die vrouwen heeft meer dan 5 jaar achter elkaar de pil geslikt. ik heb nu twee kinderen en ik heb de pil maar 6 maanden gebruikt in het begin. ik voelde mij ook altijd niet lekker in mijn vel, ik heb dus altijd aan periodieke onthouding gedaan, maar om dat ik nu borsvoeding geef ( mijn zoontje is nu 8 maanden) word ik niet ongesteld daarom weet ik nu niet wanneer mijn evulatie is.

Doenia_Doenia
10-12-2004, 22:45
is een moeilijke zaak geef ik toe. heb er ook mee gezeten, kwam maar niet met een gezonde alternatief, dus ben ik maar terug met de pil begonnen :(

sweet_riffia19
10-12-2004, 23:02
je hebt tog een of andere prik voor een half jaar ?

faissal11
12-12-2004, 11:05
je hebt tog een of andere prik voor een half jaar ? hou op zeg die injecties gaf ik zelf aan vrouwen ( meeste van hun waren hoeren, analfabetsiche vrouwen omdat ze niet met de normale pil kunnen omgaan en aan vrouwen die psychisch niet in orde zijn als je wist hoe hoeveel hormonen die injecties bevatten!!! niet normaal.

yasmin2
12-12-2004, 11:15

gebruiken om niet zwanger te worden, ik werk in het ziekenhuis dus ik weet alles over anticonceptie maar ik wil absuluut niet de pil of spiraaltje gebruiken. wetenschappers hebben ondekt dat die rotzooi kanker verwekkend is, ik heb ook met patienten gewerkt die borstkanker hebben en wat blijkt 8 van die vrouwen heeft meer dan 5 jaar achter elkaar de pil geslikt. ik heb nu twee kinderen en ik heb de pil maar 6 maanden gebruikt in het begin. ik voelde mij ook altijd niet lekker in mijn vel, ik heb dus altijd aan periodieke onthouding gedaan, maar om dat ik nu borsvoeding geef ( mijn zoontje is nu 8 maanden) word ik niet ongesteld daarom weet ik nu niet wanneer mijn evulatie is. Er zijn ook oplossingen voor een man

nl-girl
12-12-2004, 11:15
het condoom.

Doenia_Doenia
12-12-2004, 12:31
Condoom is een gezonde alternatief, maar ja, er zijn veel vrouwen en mannen die dit niet prettig vinden.

Nihat
12-12-2004, 12:37
ik ga zeker later met condoom doen......ik slik zowieso geen pillen enzo ben er heel moeilijk in.....dus mn toekomstige man moet maar een condoom gebruiken of hij wil of niet

Doenia_Doenia
12-12-2004, 12:53
ik ga zeker later met condoom doen......ik slik zowieso geen pillen enzo ben er heel moeilijk in.....dus mn toekomstige man moet maar een condoom gebruiken of hij wil of niet Salaam Nihat, En wat als je het helemaal nix vindt zo'n condoom?? Het is niet hetzelfde als zonder, moet ik je vertellen. Maar dat is persoonlijk, iedereen ervaart het anders.

Doenia_Doenia
12-12-2004, 13:30
hoe de nederlanders het noemen: Voor het zingen de kerk uitgaan Kan ook, maar zeg eens eerlijk, wat voor plezier heb je er dan aan... :rolleyes:

Maroc-Butterfly
12-12-2004, 14:04
Salaam, Oké agti als je dan al deze oplossingen niks vindt, blijft er voor jou maar één ding over: vertrouw op Allah swt en doe gewoon je ding :p als het zo moet zijn dat je zwanger wordt dan is dat een geschenk van Allah swt en anders kun je heel lang gemeenschap hebben en niet zwanger worden zonder wat voor voorbehoedsmiddel dan ook ;) groetjes :nijn:

oem_mujahid2
12-12-2004, 18:34
Assalaam oe alaikoem.. Probeer gewoon in je "vruchtbare dagen" geen gemeenschap te hebben en anders gewoon terugtrekken voor dat je man klaarkomt...dat zijn Wa Allahoe a3lem de enige halal oplossingen..en het condoom wat al genoemd is..! wa salama

meknessia86
13-12-2004, 23:04
Assalaam oe alaikoem.. Probeer gewoon in je "vruchtbare dagen" geen gemeenschap te hebben en anders gewoon terugtrekken voor dat je man klaarkomt...dat zijn Wa Allahoe a3lem de enige halal oplossingen..en het condoom wat al genoemd is..! wa salama Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt me niet echt fijn voor je man als hij zich moet terug trekken als hij klaar komt. Ik neem aan dat het erg belangrijk is bij geslachtsgemeenschap :) Maar ja :)

Zoelfa
14-12-2004, 12:45
gebruiken om niet zwanger te worden, ik werk in het ziekenhuis dus ik weet alles over anticonceptie maar ik wil absuluut niet de pil of spiraaltje gebruiken. wetenschappers hebben ondekt dat die rotzooi kanker verwekkend is, ik heb ook met patienten gewerkt die borstkanker hebben en wat blijkt 8 van die vrouwen heeft meer dan 5 jaar achter elkaar de pil geslikt. ik heb nu twee kinderen en ik heb de pil maar 6 maanden gebruikt in het begin. ik voelde mij ook altijd niet lekker in mijn vel, ik heb dus altijd aan periodieke onthouding gedaan, maar om dat ik nu borsvoeding geef ( mijn zoontje is nu 8 maanden) word ik niet ongesteld daarom weet ik nu niet wanneer mijn evulatie is. Geen sex, geen zorgen. :cool:

Supporter
14-12-2004, 12:49

Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt me niet echt fijn voor je man als hij zich moet terug trekken als hij klaar komt. Ik neem aan dat het erg belangrijk is bij geslachtsgemeenschap :) Maar ja :) Ja je moet iets he...ik bied alleen een paar oplossingen...meer niet..ik zeg niet dat het prettig is voor de man maar wel een oplossing als je geen pil wilt gebruiken..

Pagina's : [1] 2 3 4 5