Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is een afknapping bij jullie meiden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Hart4Islam
19-01-2003, 12:58

waar zul je heel snel op afgeknapt raken bij een boy

Asri
19-01-2003, 13:00
Origineel gepost door OemLoqmaan waar zul je heel snel op afgeknapt raken bij een boy Hoeveelste topic is dit over de afknappers... Waarom altijd negatief? -Y-

Hart4Islam
19-01-2003, 13:00
Origineel gepost door Asri Hoeveelste topic is dit over de afknappers... Waarom altijd negatief? -Y- hahaha meskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Dua
19-01-2003, 13:01
Als hij ten eerste lak heeft aan de islam, maar gewoon alles doet wat Allah verboden heeft, daar knap ik op af, verder op gele/bruine tanden, onverzorgt eruit zien, onrein zijn, macho, etc, zo kan ik nog wel eff doorgaan. Maar gelukkig heeft mijn man al deze dingen niet.

Hart4Islam
19-01-2003, 13:01

Origineel gepost door Dua Als hij ten eerste lak heeft aan de islam, maar gewoon alles doet wat Allah verboden heeft, daar knap ik op af, verder op gele/bruine tanden, onverzorgt eruit zien, onrein zijn, macho, etc, zo kan ik nog wel eff doorgaan. Maar gelukkig heeft mijn man al deze dingen niet. elhamdolilah

Hart4Islam
19-01-2003, 13:03
Origineel gepost door Kadir Oem Loqmaan:kwaad: Wat maakt t uit Jij hebt je mannetje toch al, hij vertelde me dat hij echt boos word, als je zulke topics opent:boos: haha t gaat me niet om mijn ja, bij musti is er helemaaaal niet maar dan ook helemaal niets waar ik van afknap hij is perfect..... hij is de enige jongen waar ik bij geen ene afknapping heb gevonden elhamdolilah hij is mijn angel, en wil hem niet verliezen... ik heb hem zeker, en dat zo ook blijven, ik wil gewoon de reden van andere zusters weten zodat julie boys die nog vrijgezel zijn er rekening mee moeten houden

Hart4Islam
19-01-2003, 13:04
dus mustapha is perfect en ideaal

Dua
19-01-2003, 13:05
haha juist, van deze topic kunnen mannen nog iets leren insha'Allah! Enne ughti wanneer staat jou trouwdatum inshallah?? En ik ben blij voor je dat je aanstaande ook aan alle dingen voldoet, hamdullilah!

Hart4Islam
19-01-2003, 13:06
Origineel gepost door Kadir Jah Jah:jammer: Hij wordt echt boos hoor:kwaad: Enne, Moessie die perfect is, whahahahah Nee maar, ff serieus hij is zo een jongen:goedzo: Als hij nou ook stopte met al die chikies te playen, zou hij helemaal perfect zijn... haha hij mag playen ik ben zijn vrouw nog niet maar als hij mijn eenmaal heeft dan kijkt ie zelfs niet eens naar vrouwen.... ik weet hij is een masha allah lief leuk gezellig heeft veel humor en elhamdolilah veel kennis..... je moet een voorbeeld van hem gaan nemen kadir ;) dan word je ook zo perfect bij elke vrouw

3ebergrechts
19-01-2003, 13:06
witte sportsokken, echt moeten ze verbieden!!!!

miss_kreta
19-01-2003, 13:07
Origineel gepost door Dua Als hij ten eerste lak heeft aan de islam, maar gewoon alles doet wat Allah verboden heeft, daar knap ik op af, verder op gele/bruine tanden, onverzorgt eruit zien, onrein zijn, macho. Ik ook! :goedzo: En op lelijke schoenen! Vreselijk

Hart4Islam
19-01-2003, 13:07
eeeeeeh musti dat van ik zei je mag playen nniet te serieus nemen he anders hoek ik je ;) en je weet hoe :rolleyes: :zwaai:

ferozkalloe34
19-01-2003, 13:08
niemand is perfect en heeft fouten en het is alleen maar goed als je die ziet dat je het aankaart zodat hij zichzelf kan verbeteren maar dan moet je wel die ogen hebben om het te zien.

Hart4Islam
19-01-2003, 13:09
Origineel gepost door ferozkalloe34 niemand is perfect en heeft fouten en het is alleen maar goed als je die ziet dat je het aankaart zodat hij zichzelf kan verbeteren maar dan moet je wel die ogen hebben om het te zien. bravooooo bravooooooooo meiden dit is nu een ideale man hij weet heeeeel goed hij moet praten respect aghie echt respect :rolleyes:

Hart4Islam
19-01-2003, 13:11

Origineel gepost door Kadir Ok, hij is wel leuk en bla bla, maar hoezo moet ik een voorbeeld nemen aan hem, ik leef toch gewoon me eigen leven...Als een vrouw mij wilt, moet t zijn voor mezelf, en niet omdat ik "perfect" ben.... hmmmmmmmmmmm als je zijn voorbeeld zou nemen zou je chikkies krijgen die je aanbidden ;) net als ik bij hem :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6