Bekijk originele versie : VANDAAG 12:00 op NMO---------> Dyab Abu Jahjah-----> AEL !!!
Abou Jahjah is geen Jan Peeters
Dyab Abou Jahjah is geboren en getogen in Libanon. In de jaren negentig arriveerde hij in België, waar hij aan de universiteit van Leuven politicologie studeerde. Samen met een aantal vrienden formeerde hij een denktank om de sociaal-maatschappelijke positie van migranten te bestuderen. Anderhalf jaar geleden richtte Abou Jahjah de Arabisch Europese Liga (AEL) op.
-Y-
Hahahaha Meskien Turk die bij CDA zit...Wahd ouwe Nederlander zegt tegen 'em dat ie bij CDA niet thuis hoort...en daar die Turk geen antwoord op...Meskien :haha:
-Y-
miss_kreta
19-01-2003, 13:00
Hij stond echt met zijn mond vol tanden! haha Terwijl je in de politiek toch wel je mondje moet kunnen roeren.
Origineel gepost door miss_kreta
Hij stond echt met zijn mond vol tanden! haha Terwijl je in de politiek toch wel je mondje moet kunnen roeren.
Wallahila ...Hij kon niet eens gelijk antwoord geven...Volgens mij weet hij zelfs niet wat de programma is van het CDA.
Maarre jah...de meeste Turken stemmen ook VVD...Als er een Turk op de lijst van zo'n partij staat stemmen ze zeker op 'em...Das helemaal triest
-Y-
Ik heb een gedeelte gezien :)
Gezien.
Sneu voor die Turk, ipv om n tegenwoord te geven!
het is zeker iemand met oplossingen, kijk en luister goed naar hem en je zult zien de oordeel velt zichzelf
dyab brengt verandering in de huidige rompslompige,eenzijdige,politiek
Het was inderdaat goed van die ouwde nederlandse man.
Die turk stond daar echt met zijn mond vol tanden.
Maar dat staan ze wel vaker.
Bijvoporbeeld bij rondom 10.
Sommige willen te veel door de nederlanders goed gevonden worden.
Ze komen zich nog wel tegen
ma salama laila
miss_kreta
20-01-2003, 14:28
Voordat AEL was opgericht, heeft Dyab zich bij verschillende gevestigde partijen aangesloten. Maar iedere keer mochten zijn punten niet op de agenda komen. Geen wonder dat hij zijn eigen partij heeft opgericht.
En hij kan wat mij betreft wel zeker een bijdrage leveren aan de positie van allochtonen in België. Eindelijk iemand die niet alleen ja en amen roept tegen de gevestigde society. Stiekem wordt van een allochtoon verwacht; met name in België, dat hij zich stil houdt en met een greintje tevreden is. En niet te vergeten dat hij zich vooral niet met de zaken dient te bemoeien. Wanneer het tegendeel gebeurt, staat men met de mond vol tanden. Heb je de paniekerige reactie van Van Hofstadt gezien een paar dagen na de rellen? Niet te filmen. Meteen kwam de AEL negatief in de media. Wat ik afgelopen zondag gezien heb, was verre van negatief. Je zult maar constant op je uiterlijk beoordeeld worden, nog voordat je de kans krijgt om te praten.
Origineel gepost door AceChilla Q
Weet ik.
Hij zou liever willen dat het met lege vliegtuigen zou gebeuren en op militaire doelen.
Dat maakt echter niet uit.
Hij is VOOR aanslagen. punt.
Je kunt nog zo veel voorwaarden noemen, als je voor aanslagen in Amerika bent waar onschuldigen bij kunnen omkomen neem ik je niet meer serieus.
Dat veel marokkanen hem wel serieus nemen zegt denk ik veel over de marokkanen in Nederland.
Wazzup :cool:
Ten eerste 'aanslagen' is een breed begrip.
ten tweede, wanneer heeft Abu Yahia gezegd dat hij VOOR aanslagen is. Je bent nog zo stom om te geloven dat iemand zich tot een uitspraak als 'ik ben voor aanslagen' zou verleiden. Weer die eeuwige projectie van een dom leeghoofd op de "ingewikkelde" realiteit?
Wazzupa!
Altijd wachten op een ander.
Hij praat zeker mooier.
Maar met zijn allen kunnen we veel meer bereiken en we weten toch wat de oplossingen zijn?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.