Bekijk originele versie : Uitgehuwelijkt aan Zakaria ~ !
Ziinaatjj
30-07-2012, 20:24
Hallo allemaal,
ik ga hier op m.nl een verhaal beginnen, dit is mijn eerste verhaal en ik hoop dat jullie er wat van vinden.
Veel leesplezier!
Spelers:
Romaiisaa 21 jaar
Zakaria 23 jaar ; Toekomstige man
Sara 17 jaar ; Zusje Romaiisaa
Ouders Romaisa ; Jamila&Achmed
Ouders Zakaria ; Malika&Mohamed
Deel 1;
Het was vandaag vrijdag de laatste schooldag van de week ik was blij want de weekend begon. :hihi: Ik keek op mijn wekker en zag dat het 05.30 was ik dagt bij mezelf ga toch slapen. maar nee had geen zin in slaap. ik ben toen mijn kroeshaar gaan steilen want deed er altijd een ander half uur over. toen ik klaar was keek ik nog een keer op mijn wekker en zag kwart over 7 ik deed snel mijn kleren aan daar deed ik ook weer lang voor ik maakte me snel op zoals gewoonlijk ik keek nog naar de spiegel en pakte me tas in en maakte de huisdeur open. Ik schrok me dood wie ik daar zag!! .....:wow:
Veeel leesplezier :o
Ziinaatjj
30-07-2012, 20:58
Deel 2;
het was zo erg toen ik diegene voor mijn deur zag!! gewoon een onbekende knappe lekkerding zat voor mijn deur. Hij was licht getint en had lichtbruine ogen, zijn lichaam was breed en had stekels. Waauww :love:dacht ik. Ik vroeg aan hem wat er was aan hem en of hij iemand zocht. hij zei tegen mij dat hij Dounia zocht, Dounia was mijn buurmeisje. ik wees hem de deur naast me op nummer 120. hij bedankte mij en ging weer verder. ik keek nog naar hem en ging weer weg anders kwam ik te laat op school. toen ik weer op school was zag ik mijn vriendin Amal wagten. ik zag dat ze ongeduldig was. toen ik naar haar toe ging vroeg ik aan haar toe ging verontschuldigde ik mij en zei ik sorry zal volgende keer niet meer zo laat op school komen. zei keek me aan en zei loop shem jallah zid wehe we hoorde de zoemer en liepen naar binnen ik pakte nog wat boeken uit mijn kluisje en liep naar mijn les gelukkig was ik op tijd. maar we wachtte allemaal op de docent maar ze was er niet. het duurde een half uur voordat onze coordinator binnen kwam. Toen wij vroegen waar zij was vertelde hij ons dat ze ziek was en dat we in het lesuur ons huiswerk moesten maken of iets anders, als je maar rustig aan het werk ging. Zo ging dat verder totdat ik klaar was met school. Ik was blij en vertelde aan samira dat het weekend gekomen is. :banana: ik ging naar huis ik maakt de deur open en hoorde mijn moeder roepen. Ze zei dat ik moest komen. Ik kwam ook. ik vroeg aan mijn moeder wat er was ze vroeg aan mij hoe het op sgool ging ik vertelde dat het goed ging en dat mijn resultaten goed waren. ik ging weer naar boven naar mijn slaapkamer en zag op mijn bed dat ik mijn tel was vergeten toen ik keek of er niemand had gebeld zag ik 3 gemiste oproepen van Ilyas. Ik belde terug en vroeg wat er was.
Ilyas; Heey lieverd
Romaisa; Hoihooi
Ilyas;Hoe gaat t?
Romaisa; Goed hmdl mejouu?
Ilyas; Oookgoed
Romaisa; Mooizo
Ilyas; Ga je nog wat doen vandaag ?
Romaisa; Niet dat ik weet
llyas; Zullen we anders wat leuks doen sgat?
Romaisa; Zoals?
Ilyas; Wordt een verrassing ;D
Romaisa; Hihi isgoed
Ilyas; okee sgat, zie je over een uurtje
Romaisa; Isgoeed!
Ilyas; Bye schoonheid, loveyou!
Romaisa; Doeeidoeei loveyou 2!
Ik hangde op en ging naar beneden om even mijn moeder te helpen. Ik deed de afwas.
Ik; Mama?
Jamila (moeder Romaisa) ; Jaa hbibaaa?
Ik; Ik heb over een uurtje afgesproken met Amal oke?
Jamila; Saaf isgoed, wel rustig aandoen he!
Ik; Jaa jaa jaa..
Me moeder wou gewoon het beste voor me, dat begreep ik wel.
Maar als ik had gezegd dat ik met Ilyas wat leuks ga doen, dan zou ik in de problemen zitten.
Ik mag eigenlijk niet met Ilyas omgaan, omdat myn ouders vinden dat ze zelf een man voor mij zouden kiezen. Daar hebben we dus hele grote ruzies over gehad.
Ik liep naar boven, naar mijn kamer, nam mijn douchespullen en nam een snelle douche van 15 minuten. Ik deed mijn badjas aan en ging mijn kamer in, wat zal ik aandoen...?
Ik deed mijn kledingkast open en keek derin, het duurde wel een kwartier voordat ik de juiste kleding had. Ik koos uiteindelijk voor een rood jurkje tot mijn knieƫn met een zwarte panty. Liet mijn haren los en deed mousse in mijn mooie krullen. Ik deed mijn rode oorbellen in met met rode armbandjes en mijn zwarte handtas. Ik liep naar beneden en kreeg allemaal bewonderingen van mijn zusje Sara en mijn moeder. Ik kreeg een sms van Ilyas dat hij voor de deur stond. Ik deed snel mijn rode pumps aan en liep naar buiten.
Op naar mijn verrassing :love: .......
Veel leesplezier!! :sjans:
Geweldig meid!
Ga gauw verder...
Ziinaatjj
31-07-2012, 16:32
Misschien vanavond een vervolgje voor je, maar heb echt meer upps nodig..
geweldig
maar waar is het vervolg
Ziinaatjj
31-07-2012, 23:43
Deel 3;
Hier een klein vervolgje;
Ik deed de deur dicht en liep naar zijn mooie BMW. Ik groette hem met een kus op zijn wang en bleef hem maar aankijken. 'Is er iets?' Uuwh neee nee haha :o ' Wat is hij prachtig! Hij had een spijkerbroek aan met scheurtjes en krasjes, een trui met een v-hals en stekels in zijn haar!
'Waar gaan we heen?'
'Ziee je zo wel schaatt'
Hij pakte mijn hand vast en zo reed hij door, af en toe keek hy naar me, maar kijk ik tog de andere kant op.
Ik zette mijn lievelingsliedje wat harder en zong zachtjes mee.
Ik zag dat hij parkeerde maar herkende de plaats niet.
Hij deed de deur voor mijn open en ik stapte uit, hy pakte me by me hand en gaf me een zachte kus op mijn lippen, oow wat hou ik togg van m :love: , samen liepen we naar een plek, waar? Was nog een verrassing... :o
Sorry dames voor zo een klein vervolgje morgen komt een bigvervolg :)
Veel leesplezier!
Ziinaatjj
07-08-2012, 13:49
Sorry fannetjess, ik beloof jullie om straks een vervolg te schrijven,
blijf uppen ! :love:
Ziinaatjj
07-08-2012, 13:52
Ik ga nu verder.. ! Blijf uppeennx
Ziinaatjj
07-08-2012, 14:15
Hij deed de deur voor mijn open en ik stapte uit, hy pakte me by me hand en gaf me een zachte kus op mijn lippen, oow wat hou ik togg van m , samen liepen we naar een plek, waar? Was nog een verrassing...
We liepen samen hand in hand op het strand, het was zoo romantisch om zo samen met hem te zijn :o
Even later zag ik een gebouw waar 'Restaurant' op stondd. Hmmm dacht ik, we gaan dus uit eten, gezelligg!:likje:
Hij kneep af en toe in mijn hand en ik kneep terug, we liepen het restaurant binnen en hij vroeg de ober voor een tafeltje van 2, het was prachtig :love: Je zag rozenbladeren rode kaartjes in de vorm van hartjes en het licht was gedempt..
We namen plaats, pakte mijn hand en gaf er een kus op
Ilias; Ik houu van je wollahh Romaisa, jij betekent alles voor me!
Romaisa; Awhh lieverdd ik ook van jouu en jy ook voor myy !:o
I; Zo.. wat wil je eten?
R; Uuhh doe mij maar een bord vis en jyy?
I; Hetzelfde..
Het eten kwam eraan en genoten van ons eten, nadat we klaar waren liep ik de wc in en werkte mijn makeup een beetje bij, waste mijn handen en ging terug. Ik zag dat Ilias al had betaald en zo liepen we terug naar de auto, de hele weg was het stil. Hij zette zijn hand op mijn bovenbeen en streelde derop..
Hij bracht me naar huis, gaf hem een kus en deed de deur dicht. Ik liep naar binnen en zag dat er niemand thuis was,ik pakte mijn telefoon, zocht het nummer van mijn moeder en belde haar;
Tuuuutt... Tuuuuuuttt..
Ma; Halloo?
R; Salaam mama
M; Oh hallooo hbibaa ben je al thuiss?
R; Jaah maar ik bel je om te vragen waar je bent..
M; K ben even bij je tante Fatima, omdat ze zich niet lekker voelde
R; Oowh isgoed en waar is Sarah?
M; Ook met mij
R; Owh isgoed doe haar de groetjes doeei!
M; Beslama lieverd
En ik hangde op
Ik besloot om een snelle douche te nemen en daarna maar een film te gaan kijken.
Ik liep naar boven pakte mijn douchespullen en liep de douche in. Een kwartier later kwam ik de douch uit en nam een marokkaanse pyjamajurk. Ik pakte mijn telefoon en merkte dat ik een sms heb ontvangen vann Ilias.
Vandaag was zeker geslaagd met jou lieverd,
en volgende keer neem ik je weer mee!
Alvast slaaplekker & Loveyouu!
xJemannetje
Ik bloosde nadat ik deze sms heb gelezen en smste hem terug;
Jaah het wass zeker gezelligg met jou <3
Zullen we zeker nog wel een keertje doen
Jy ook & Loveyou2
xJouRomaisa
Ik drukte op verzenden ging naar beneden en koos een film uit, uiteindelijk koos ik voor White Chicks, het is wel een oude film, maar het blijft leuk en grappig.. Ik pakte nog wat snacks en limonade en liep weer de woonkamer in. Nadat de film klaar was deed ik de televisie uit.. Woow heb echt veel gelachen :hihi:
Ik gaapte en ging mijn bed in, dromend over mijn toekomst!
Zoo damess... Uppeen maar!:o
Samiira_Riffi
07-08-2012, 15:15
Uppiie nieuw fanntjee
Ziinaatjj
07-08-2012, 15:20
Welkom meiid , ik ga in de avond inshallah verder! Blijf uppen!
Uppiie nieuw fanntjee
Ziinaatjj
07-08-2012, 16:52
Ik zal straks verder gaan! Blyveee uppiee! :o
Ziinaatjj
07-08-2012, 18:46
Ik zal nu een minimini vervolgje schrijven!
Ziinaatjj
07-08-2012, 19:00
Nadat de film klaar was deed ik de televisie uit.. Woow heb echt veel gelachen
Ik gaapte en ging mijn bed in, dromend over mijn toekomst!
De volgende ochtend werd ik wakker door het licht dat via het raam naar binnen kwam. Echt dom van me dat ik de gordijnen niet heb dichtgedaan, dacht ik. Najaa.. Verder slapen lukt me niet dus ik nam mijn douchespullen en nam een snelle douche van 20 minuutjes. Nadat ik klaar was nam ik een pyjama en trok het aan, deed mijjn haar in een rommelige knotje en liep naar beneden. Ik groette iedereen en nam plaats aan tafel om te ontbijten..
Ik merkte dat mijn ouders wat raar deden maar heb echt geen idee waarom.. Na het eten ruimde ik de tafel op en waste alle spullen af.. Pfff.. ik denk dat ik vandaag maar thuis blijf.
Ik liep naar boven en zag datik een sms heb ontvangen
Heey prinsesje,
goedemorgen, lekker geslapen?
loveyou x I.
Aawgh wat is hij lief en beantwoordde zijn sms;
Hooihooi,
Jaah heerlyk, jy?
Loveyou2
xDejouwne..
Zo smste we steeds met elkaar, totdat ik mijn naam hoorde van mijn vader
'ROMAAIISAAAA!!!!??'
Ik liep naar beneden en het was gewoon een nachtmerriee!!:(:wow::jammer:
Uppen damess!
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.