Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nu of nooit? ...........Doe maar NOOIT!!

Pagina's : [1] 2 3

Hamas_C
10-12-2004, 19:07

Beste mensen, Met dank aan Scottie. Voor zijn tropic, over Hirsi Ali. Ik weet, nog een tropic over die "aap"? Ja, sorry, maar het moet wel. Zij is het bewijs dat wij moslims eigelijk niet zo gewild zijn in dit land, maar die domme kaasjes versieren het verhaaltje en zeggen ons dat we welkom zijn, als we ons maar aanpassen. Nou, nog een stukje.... Ayaan Hirsi Ali: Ik ga me absoluut niet aanpassen Maar wij Moslims moeten ons aanpassen. En zij mag doen en zeggen wat ze wil. Nog een ...... ,,Ik word altijd herinnerd aan mijn opmerking in Trouw dat de profeet Mohammed naar onze eigentijdse normen gemeten een perverse man was omdat hij een minderjarig meisje huwde. Maar ik gaf ook de context. En die is relevant: 1,3 miljard mensen leven nu naar het voorbeeld van de profeet. Dus is de opmerking nog steeds relevant voor alle minderjarige meisjes uit die kringen. Maar misschien had ik in plaats van 'pervers' beter kunnen zeggen 'pedofiel'. Nou, dat mag er ook wel bij komen hoor. Geen enkel probleem. En maar zeggen dat wij moslims niet aan willen schuiven aan tafel om met elkaar praten. Weet je die knuffel moslims van jullie, zijn jullie soort. Ze vertegenwoordigen ons niet. Want ze zijn zo laf als een hond. Troetel dieren. Iemand als Dyab Abou Jah Jah, die mag ons wel vertegenwoordigen. Die heeft een punt, je gaat niet aan tafel zitten als een NERD en je alles laten voorschotelen. Jullie mogen die troetel moslims houden. Zolang zulke apen vrij rond lopen, zijn wij GEEN gespreks partner. Beter gezegt, dan zijn jullie geen gesprekspartner waard. Succes. Groetjes van Hamas_C!!

FIGHAR
10-12-2004, 19:12
Ik weet, nog een tropic over die "aap"? Ja, sorry, maar het moet wel. Zij is het bewijs dat wij moslims eigelijk niet zo gewild zijn in dit land, maar die domme kaasjes versieren het verhaaltje en zeggen ons dat we welkom zijn, als we ons maar aanpassen. Dietschers zijn te achterlijk en worden gebruikt door Ayaan Baviaan de clitloze asielzoekster!!

Petit_Taxi
10-12-2004, 19:22
:goedzo: :goedzo: :goedzo:

Karin_
10-12-2004, 19:31
Dietschers zijn te achterlijk en worden gebruikt door Ayaan Baviaan de clitloze asielzoekster!! Zo, jij bent intelligent

diabl0
10-12-2004, 19:36

Beste mensen, Met dank aan Scottie. Voor zijn tropic, over Hirsi Ali. Ik weet, nog een tropic over die "aap"? Ja, sorry, maar het moet wel. Zij is het bewijs dat wij moslims eigelijk niet zo gewild zijn in dit land, maar die domme kaasjes versieren het verhaaltje en zeggen ons dat we welkom zijn, als we ons maar aanpassen. Nou, nog een stukje.... Ayaan Hirsi Ali: Ik ga me absoluut niet aanpassen Maar wij Moslims moeten ons aanpassen. En zij mag doen en zeggen wat ze wil. Nog een ...... ,,Ik word altijd herinnerd aan mijn opmerking in Trouw dat de profeet Mohammed naar onze eigentijdse normen gemeten een perverse man was omdat hij een minderjarig meisje huwde. Maar ik gaf ook de context. En die is relevant: 1,3 miljard mensen leven nu naar het voorbeeld van de profeet. Dus is de opmerking nog steeds relevant voor alle minderjarige meisjes uit die kringen. Maar misschien had ik in plaats van 'pervers' beter kunnen zeggen 'pedofiel'. Nou, dat mag er ook wel bij komen hoor. Geen enkel probleem. En maar zeggen dat wij moslims niet aan willen schuiven aan tafel om met elkaar praten. Weet je die knuffel moslims van jullie, zijn jullie soort. Ze vertegenwoordigen ons niet. Want ze zijn zo laf als een hond. Troetel dieren. Iemand als Dyab Abou Jah Jah, die mag ons wel vertegenwoordigen. Die heeft een punt, je gaat niet aan tafel zitten als een NERD en je alles laten voorschotelen. Jullie mogen die troetel moslims houden. Zolang zulke apen vrij rond lopen, zijn wij GEEN gespreks partner. Beter gezegt, dan zijn jullie geen gesprekspartner waard. Succes. Groetjes van Hamas_C!! Voor de rest gaat alles nog wel goed met je???

FIGHAR
10-12-2004, 19:41
Zo, jij bent intelligent Jij kunt onmogelijk weten of ik intelligent ben of niet; je bent een Dietscher en dus te achterlijk!!

Hamas_C
10-12-2004, 19:42
Voor de rest gaat alles nog wel goed met je??? Met mij gaat het eigelijk heel goed, soms denk ik dat het beter met mij gaat dan met die kaasjes, en veel beter dan mensen als jij. Jaloers? Ik gun het je wel hoor. Groetjes van Hamas_C!!

Pista
10-12-2004, 19:43
Hirshi is top, bewijs? De moslims hier zijn gefrustreerd door haar, zo gefrustreerd dat ze al honderden topics over haar geopend hebben ipv van haar te negeren. Wat een zwakkelingen toch, wat een gefrustreerde haantjes toch. Het deksel op je neus krijgen van een vrouw is hetzelfde als op hun mannelijkheid trappen. :D , nou ja, mannelijkheid. :hihi:

FIGHAR
10-12-2004, 19:45
Hirshi is top, bewijs? De moslims hier zijn gefrustreerd door haar, zo gefrustreerd dat ze al honderden topics over haar geopend hebben ipv van haar te negeren. Wat een zwakkelingen toch, wat een gefrustreerde haantjes toch. Het deksel op je neus krijgen van een vrouw is hetzelfde als op hun mannelijkheid trappen. :D , nou ja, mannelijkheid. :hihi: Het zou zeker meer van mannelijkheid getuigen de clitloze baviaan te verkrachten en dan vermoorden en dan nogmaals verkrachten Necropista??

Hamas_C
10-12-2004, 19:47
Hirshi is top, bewijs? De moslims hier zijn gefrustreerd door haar, zo gefrustreerd dat ze al honderden topics over haar geopend hebben ipv van haar te negeren. Wat een zwakkelingen toch, wat een gefrustreerde haantjes toch. Het deksel op je neus krijgen van een vrouw is hetzelfde als op hun mannelijkheid trappen. :D , nou ja, mannelijkheid. :hihi: Lolzzzzzz!! Weer zo een achterlijk iemand. Die tropics zijn als bewijs van welke soort inwoners in dit land dommer zijn dan een hond (varken). En bij elke tropic komt het erop neer, dat jullie dat zijn. En onze mannelijkheid, zul je kunnen voelen tussen je benen als je daar aan twijfelt. Groetjes van Hamas_C!!

Pista
10-12-2004, 19:50
Lolzzzzzz!! Weer zo een achterlijk iemand. Die tropics zijn als bewijs van welke soort inwoners in dit land dommer zijn dan een hond (varken). En bij elke tropic komt het erop neer, dat jullie dat zijn. En onze mannelijkheid, zul je kunnen voelen tussen je benen als je daar aan twijfelt. Groetjes van Hamas_C!! Hangen jouw hersenen dan tussen je benen ukkie? Dag geitenneuker. :zwaai:

Pista
10-12-2004, 19:51
Het zou zeker meer van mannelijkheid getuigen de clitloze baviaan te verkrachten en dan vermoorden en dan nogmaals verkrachten Necropista?? Ik had inderdaad verstaan dat in de islaam verkrachtingen en ook van jonge meisjes een normaal iets is, kijk bvb naar Darfur. Je lesje daar geleerd o dierbare geitenneuker?

Hamas_C
10-12-2004, 19:52
Hangen jouw hersenen dan tussen je benen ukkie? Dag geitenneuker. :zwaai: Zou je willen he, als ik een geitenneuker was he, dan had jou moeder een groot probleem. Die dikke, lelijke stinkende geit. En over mijn hersens gesproken, lolzzzzzzz, zijn het niet waard om voor jou gebruikt teworden. En tussen mijn benen vriend. Daar zit iets dat jou pijn kan doen. alleen in mijn reliegie mag je geen HOMO zijn. Stomme Gay!! Groetjes van Hamas_C!!

ceuta
10-12-2004, 19:56
Beste mensen, Met dank aan Scottie. Voor zijn tropic, over Hirsi Ali. Ik weet, nog een tropic over die "aap"? Ja, sorry, maar het moet wel. Zij is het bewijs dat wij moslims eigelijk niet zo gewild zijn in dit land, maar die domme kaasjes versieren het verhaaltje en zeggen ons dat we welkom zijn, als we ons maar aanpassen. Nou, nog een stukje.... Ayaan Hirsi Ali: Ik ga me absoluut niet aanpassen Maar wij Moslims moeten ons aanpassen. En zij mag doen en zeggen wat ze wil. Nog een ...... ,,Ik word altijd herinnerd aan mijn opmerking in Trouw dat de profeet Mohammed naar onze eigentijdse normen gemeten een perverse man was omdat hij een minderjarig meisje huwde. Maar ik gaf ook de context. En die is relevant: 1,3 miljard mensen leven nu naar het voorbeeld van de profeet. Dus is de opmerking nog steeds relevant voor alle minderjarige meisjes uit die kringen. Maar misschien had ik in plaats van 'pervers' beter kunnen zeggen 'pedofiel'. Nou, dat mag er ook wel bij komen hoor. Geen enkel probleem. En maar zeggen dat wij moslims niet aan willen schuiven aan tafel om met elkaar praten. Weet je die knuffel moslims van jullie, zijn jullie soort. Ze vertegenwoordigen ons niet. Want ze zijn zo laf als een hond. Troetel dieren. Iemand als Dyab Abou Jah Jah, die mag ons wel vertegenwoordigen. Die heeft een punt, je gaat niet aan tafel zitten als een NERD en je alles laten voorschotelen. Jullie mogen die troetel moslims houden. Zolang zulke apen vrij rond lopen, zijn wij GEEN gespreks partner. Beter gezegt, dan zijn jullie geen gesprekspartner waard. Succes. Groetjes van Hamas_C!! Ben ik volkomen mee eens,Dyab Abou Jah Jah echt zo iemand moeten we hier hebben!!!

Pista
10-12-2004, 19:59

Zou je willen he, als ik een geitenneuker was he, dan had jou moeder een groot probleem. Die dikke, lelijke stinkende geit. En over mijn hersens gesproken, lolzzzzzzz, zijn het niet waard om voor jou gebruikt teworden. En tussen mijn benen vriend. Daar zit iets dat jou pijn kan doen. alleen in mijn reliegie mag je geen HOMO zijn. Stomme Gay!! Groetjes van Hamas_C!! Gebruik jij je hersenen dan? :confused: En wat tussen jouw benen hangt is niks speciaal, wat in je hoofd zit, dat kan misschien wat waarde hebben. Maar wat in je hoofd zit en tussen je benen zit maakt niet veel verschil uit, beiden doen zonder te denken. ps: Hoe heet jouw persoonlijke geit? :D

Pagina's : [1] 2 3