Bekijk originele versie : Stel dat...
Even een vraagje voor de dames en de heren.
Stel je ontmoet een man/vrouw en die heeft een ideaal karakter en bezit ook alle eigenschappen die jij zoekt in een man/vrouw, maar het enige probleem is dat die persoon iets korter dan jou is (voor de vrouwen) en iets langer dan jou is (voor de mannen). Wat zou jij dan doen....zou je met die persoon verdergaan of zou dat een groot struikelblok zijn? Ik ben beniewd.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
:zwaai:.
Is wel jammer dan, maar liefde kent geen grenzen, toch?
Onslaught
19-01-2003, 10:36
hahahahaha wat een vraag echt een wilma
Ik vindt het niet jammer, If I love the person nobody could stop me.
Waroom zou ik hem niet kiezen, alleen voor de lengte????
I would go for it!!!
No problem.. dan koop ik gewoon hoge schonen :D
wafa_armani
19-01-2003, 16:02
hahaha :lol:.....ik zou het denk ik ook niet zo een probleem vinden, als ie echt zo perfect is...(maar lijkt me sterk dat er een man bestaat die korter is dan ik ...:haha: )
groetjess,
SweetRose
19-01-2003, 16:03
Dat zou wel spijtig zijn...dan zou de vrouw nooit meer iets hogere schoenen kunnen aandoen :(...maar als er genoeg liefde is..zou het toch geen probleem moeten zijn..?
Camilla27
19-01-2003, 16:08
nou ik denk dat het al niet zover zal komen...want als ik iemand ontmoet dan kijk ik eerst naar het uiterlijk en als het niet mijn type is dan ga je ook niet door om achter te komen of het inerlijke goed is...mar om het toch kort te houden :) maar als hij korter is dan mij dan houd het op......en aangezien ik niet al te lang ben heb ik dat probleem nooit :D
Mocro4eva
19-01-2003, 16:42
hhhhmm het zal er aan liggen hoe groot het verschil is, als hij 1.60 is hhmmm i dont think so hahaha ik zie mezelf al lopen :giechel:
hardtodrive
19-01-2003, 16:43
dan heb ik gelijk een afknapper.
Neen, natuurlijk niet liefde ken geen grenzen.
ATLANTICA
19-01-2003, 16:48
Hahaha wel een grappig topicje!!!
Ik vind toch dat een jongen in mijn geval langer moet zijn en lengte vind ik eigenlijk wel belangrijk, zo erg (ja mensuh ben heel erg!) dat ik het altijd zo bereken: ik ben ± 1,70 hij moet dus minimaal 1,82 zijn:
namelijk voor het geval dat ik hakken draag van ± 6 cm dat er toch nog een mooie hoogte blijft tussen ons twee!
Jaaaaaaaaaa, jaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet het, heel erg en de meeste Marokkanen zijn gewoon klein, maar zo ben ik nou ff eenmaal!
Maar voor de rest moet iedereen het zelf weten of course!!
Beslema oe thallew
MissZanab
19-01-2003, 16:59
Wel, ik ben 1.73m maar ik vind het niet belangrijk dat mijn man langer moet zijn. Het belangrijkst toch vind ik is het karakter/innerlijke.
MissZanab
19-01-2003, 17:00
ik denk toch dat men altijd kijkt naar wat mensen gaan zeggen. Ohhhhhhhhhh kijk nou zij is langer dan hem, ik vind dat gewoon triest. Het belangrijkste is dat je van elkaar houdt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.