Bekijk originele versie : Hoe is jouw band met je ouders?
al_hamka
19-01-2003, 01:15
Nou de naam van deze topic zegt al genoeg...
HOE IS JOUW BAND MET JE OUDERS????
Goed... of oppervlakkig... praat je niet met je ouders.. VERTEL :D
** SouSou ** :rolleyes:
Onslaught
19-01-2003, 01:16
ik lach altijd met me meoder, ze is alles voor me, dus:D
Mijn band met mijn ouders is goed, hamdoelilah
Net als wat onslaught zegt, mijn moeder is alles voor mij. Maar met mijn vader kan ik niet zo vaak goed opschieten, wel jammer
beppie_truus
19-01-2003, 01:55
kan gewoon niet beter de relatie tussen mijn ouders en ik.
crazy2000
19-01-2003, 02:11
VERTEL ???
kifas had vertel???
Niks te doen ofzo dat je hier een onderzoek gaat plegen???
Itsjustme
19-01-2003, 02:29
hamdolileh ik heb lieve ouders en ken altijd met ze praten
hafidaxxx
19-01-2003, 09:23
Mijn moeder is alles voor me, alleen mijn pa, ja, er is een groot communicatieprobleem, zo groot dat hij al 2.5 jaar niet tegen mij praat...dus....jammer.....doet pijn...maar ja.....als hij niet wil....
jawhara1
19-01-2003, 09:27
wat erg voor je !!!! Mijn band met mijn ouders is heel goed ,en ben daar heel blij om. Ik dank ze ook voor alles wat ze voor me doen .Mama en papa ik hou heel veel van jullie :Iluvu:
Heel oppervlakkig. Beste mensen, maar ik heb niet zoveel met ze.
al_hamka
19-01-2003, 12:39
Origineel gepost door crazy2000
VERTEL ???
kifas had vertel???
Niks te doen ofzo dat je hier een onderzoek gaat plegen???
NEE :rolleyes:
Dreamlover
19-01-2003, 12:41
Mijn band met mijn ouders is alhamdoelillah heel erg goed! :)
mimi3000
19-01-2003, 13:43
de band met mijn ouders is goed....De band met mijn vader is echt heel erg goed....Ik lach veel met em en hij is gewoon de beste vader ever!! Maar mijn mama is mijn alles.....IK heb vaak discussies met mijn moeder omdat ik soms wat anders denk over bepaalde dingen maar ik kon me geen betere ouders wensen!!
MAMMA EN ABBA LOEF JOE!!!!!!!!!!
Amanatallah
19-01-2003, 13:45
Origineel gepost door mimi3000
de band met mijn ouders is goed....De band met mijn vader is echt heel erg goed....Ik lach veel met em en hij is gewoon de beste vader ever!! Maar mijn mama is mijn alles.....IK heb vaak discussies met mijn moeder omdat ik soms wat anders denk over bepaalde dingen maar ik kon me geen betere ouders wensen!!
MAMMA EN ABBA LOEF JOE!!!!!!!!!!
:huil: heel mooi gezegd :huil:
SweetRose
19-01-2003, 13:48
Zij zijn mijn alles..mijn leven, mijn hart..gewoon weg....:goedzo:
ik hou zielsveel van papa en mama..zoveeeeeeel dat ik zelfs mijn leven zou opofferen voor die van hun...;)
MOMMIEE AND DADDYY jullie zijn ouders uit de MILJOEEEEEEEEEEEEEN I SWEAAAAAR.....
dus al hamka..mijn relatie met mijn ouders is zeeeeeeeeeeeer goed ;) :boogie:
en voor diegene waarbij dat niet zo is..:(...sorry..ik wou dat jullie konden voelen hoeee goed het voelt om zulke ouders te hebben..echt zalig is het.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.