Bekijk originele versie : El Tawheed wordt Moderne Moskee??
BerberDude
10-12-2004, 14:56
Ik heb een heel erg leuk voorstel.
De El Tawheed moskee is bekend geworden om zijn fundamentaliste leerstellingen en is daardoor heel negatief in het nieuws gekomen. Omdat de meeste moslims zich nu schamen voor deze ouderwetse moskee lijkt het me heel leuk om daar een moskee van de Moderne Islam van te maken.
Het zou een heel mooi gebaar van verzoening zijn.
We laten er gewoon eens een lekkere frisse wind door waaien!
HalveWaarheid
10-12-2004, 15:18
Dit is het slechtste idee dat ik ooit heb gehoord!
BerberDude
10-12-2004, 15:29
Waarom een slecht idee? Leg uit!
Waarom een slecht idee? Leg uit!
Als jij onder de Moderne Islam bepaalde afbeeldingen in je ondertekening bedoelt
dan ben je ver heen :)
Mr_innocent
10-12-2004, 15:35
Is hier een "huispsychiater" aanwezig want deze gozer spoort niet......hij heeft dringend hulp nodig!
Wie kan hem helpen AUB:D
Is hier een "huispsychiater" aanwezig want deze gozer spoort niet......hij heeft dringend hulp nodig!
Wie kan hem helpen AUB:D
Helpt niet,
Direct in de Isoleer :)
Mr_innocent
10-12-2004, 15:42
Helpt niet,
Direct in de Isoleer :)
Ook een optie ;)
BerberDude
10-12-2004, 15:58
Maak je om mij geen zorgen, ik voel me kiplekker!
Maar dank voor jullie bezorgdheid broeders, ik voel me thuis bij jullie :)
fire_fighter
10-12-2004, 16:00
Ik heb een heel erg leuk voorstel.
De El Tawheed moskee is bekend geworden om zijn fundamentaliste leerstellingen en is daardoor heel negatief in het nieuws gekomen. Omdat de meeste moslims zich nu schamen voor deze ouderwetse moskee lijkt het me heel leuk om daar een moskee van de Moderne Islam van te maken.
Het zou een heel mooi gebaar van verzoening zijn.
We laten er gewoon eens een lekkere frisse wind door waaien!
Ik vind die moderne islam wel wat, kan je niet eens een draadje beginnen wat dit precies in zou houden.
Mr_innocent
10-12-2004, 16:03
Ik vind die moderne islam wel wat, kan je niet eens een draadje beginnen wat dit precies in zou houden.
Knorrie en onze moderne Imam beginnen samen "de Moderne Islam"
Ik moet zeggen: WERELDNIEUWS!!!!!
BerberDude
10-12-2004, 16:07
A.s maandag zal ik wat dieper ingaan om de Moderne Islam, ik ben nu even heel erg druk met het herschrijven van de Q'ran, ook daarvan probeer ik maandag alvast een stukje online te zetten!!
Nou, ik vind niet dat de islam moet veranderen, maar de mensen die (zogenaamd zehma ala bla) volgens de islam zo stom doen!
want de islam die ik ken predikt het geen ik te horen krijg (via media enz) niet..
Wael_progressiv
10-12-2004, 16:11
A.s maandag zal ik wat dieper ingaan om de Moderne Islam, ik ben nu even heel erg druk met het herschrijven van de Q'ran, ook daarvan probeer ik maandag alvast een stukje online te zetten!!
Ik zou maar uitkijken als ik jou was hoor!!! Niet voor mij, maar ik denk dat heel veel mensen het niet op prijs stelt wat je soms schrijft! :)
BerberDude
10-12-2004, 16:43
Ik zou maar uitkijken als ik jou was hoor!!! Niet voor mij, maar ik denk dat heel veel mensen het niet op prijs stelt wat je soms schrijft! :)
Dat valt wel mee denk ik. Sinds de moord op Theo van Gogh weet elke moslim (Ouderwetse én Moderne Moslim) dat je respekt voor elkaar moet hebben als je op een goede manier wilt kunnen samenleven in onze maatschappij.
Bovendien zeg ik nou niet bepaald extreme dingen.
Wael_progressiv
10-12-2004, 16:50
Herschrijven van de Koran??? Zoiets deed Salman Rushdie ook destijds...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.