Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ze Zagen er allemaal zo mooi uit...

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
18-01-2003, 23:54

Salaammalikoum allemaal... Mijn dagje: Me ouders zijn vandaag naar mekka gegaan. Om 2 uur waren we op schiphol aangekomen en onderweg naar schiphol begon ik spontaan te huilen. Ik leek wel een gek maar ja het moest eruit... Ik keek naar me ouders die zo gelukkig waren dat ze naar mekka zouden gaan en die er zo mooi uitzagen dat ik gewoon door ging huilen en ik had gewoon schijt aan wat mensen van me zouden denken... We kwamen bij een hal aan met allemaal mensen die naar Mekka gingen en dat was zo een mooi gezicht echt niet te beschrijven. Me ouders moesten alleen inchecken mensen die niet naar Mekka gingen moesten achter de hekken blijven ik nam afscheid van me moeder en niet van me vader.. Ik kon mezelf vermoorden!!! met me cameraatje filmde ik hun en ik keek me moeder met trots aan en weer voelde ik de rillingen door me lichaam... Ik begon weer te huilen.. ik rende naar de wc want ze mochten me zo niet zien... Ik friste me wat op ( wat je opfrissen noemt ) en ik gingn gauw terug rennen en me ouders kwamen terug!!! ik kon ze nog in me armen nemen... Me vaders laatse woorden waren pas goed op jezelf en zorg goed voor je oom en tante die speciaal voor mij uit marokko zijn gekomen om op me te passen... me moeders laatste woorden waren Zorg dat mensen trots op je zijn en respecteer jezelf... 8 uur daarna zit ik in me kamertje te wachten op een telefoontje van dat ze veilig zijn aangekomen maar ik heb nog niks gehoord. Minuten lijken wel uren... Ik hoop dat ze veilig aankomen niet alleen me ouders maar ook andere die naar Mekka zijn gegaan... Ik moest dit kwijt... misschien stop ik nu wel weer met huilen... http://home.swipnet.se/~w-47763/mekka.jpg Bent Dagilia :traan1:

MevrBinladen
18-01-2003, 23:56
triek slema

MevrBinladen
18-01-2003, 23:57
En ja is zeker een mooi moment toen me opa en me oma's zijn geweest heb gejankt als een gek hhihihih hoort er bij

rahmona
18-01-2003, 23:59
aaaahhhh meid wees trots op ze dat ze er heen zijn en hoop voor ons jonge moslims dat we ooit de weg daarheen vinden en dat we ooit een keer in ons leven daar mogen zijn......

soumaya1
19-01-2003, 00:05

hey meid allahdihoem 3laghier! insallah! en insallah komen ze gezond en wel weer terug,...mijn ouders gaan a.s woensdag......! en ik ben blij voor ze! en insallah zullen wij ook allemaal een keer gaan!

SweetRose
19-01-2003, 00:07
oooooohhhh zo mooi zusje :tranen: ik vind het prachtig :goedzo: ik hoop ook dat mijn ouders volgend jaar of het jaar erop gaan...kzal ze wel verschrikkelijk missen :huil: maar ik weet dan dat ze daar veilig zijn..;) want ALLAH staat bij hun zijde, net als bij jouw ouders ;)

CLeOpaTrA01
19-01-2003, 00:11
hey hey... Stop crying and be happy 4 them...!! Insh'allah zijn je ouders gewoon goed aangekome...insh'allah zullen ze er prachtige periode doorbrenge...en insh'allah zullen jou ouders ook weer gezond en wel terugkeren...:D... Niet meer huile dus, meid...:D...!! Heeeeeeeeeeel veel xjes cleo...

Dayna22
19-01-2003, 00:23
BEnt Dagilia, Think about the joy you would feel when they come back Inshallah. They have made the trip of their life. Keep ur head up sis!

BentDagilia
20-01-2003, 19:59
Sorry voor me late reactie allemaal maar ik vind jullie echt toppie allemaal :goedzo: Ze hebben gebeld en zijn veilig aangekomen en ik ben allang gestopt met huile :D ik ben nu echt trots dat ze zijn gegaan... Mustapha AA ik doe me best.. Dank jullie wel lieverdjes :blauwkus: Bent Dagilia

mimi3000
20-01-2003, 20:02
zo ey heb helemaal de rillingen gekregen van je verhaaltje!!! triek slemma en je telefoontje komt zo wel!!

True_angel
20-01-2003, 20:06
is moeilijk ik weet heb het zelfde meegemaakt!! de eerste dagen gaan moeizaam maar het went wel..... :rolleyes:

Marocca
20-01-2003, 20:24
Origineel gepost door Bent Dagilia Salaammalikoum allemaal... Mijn dagje: Me ouders zijn vandaag naar mekka gegaan. Om 2 uur waren we op schiphol aangekomen en onderweg naar schiphol begon ik spontaan te huilen. Ik leek wel een gek maar ja het moest eruit... Ik keek naar me ouders die zo gelukkig waren dat ze naar mekka zouden gaan en die er zo mooi uitzagen dat ik gewoon door ging huilen en ik had gewoon schijt aan wat mensen van me zouden denken... We kwamen bij een hal aan met allemaal mensen die naar Mekka gingen en dat was zo een mooi gezicht echt niet te beschrijven. Me ouders moesten alleen inchecken mensen die niet naar Mekka gingen moesten achter de hekken blijven ik nam afscheid van me moeder en niet van me vader.. Ik kon mezelf vermoorden!!! met me cameraatje filmde ik hun en ik keek me moeder met trots aan en weer voelde ik de rillingen door me lichaam... Ik begon weer te huilen.. ik rende naar de wc want ze mochten me zo niet zien... Ik friste me wat op ( wat je opfrissen noemt ) en ik gingn gauw terug rennen en me ouders kwamen terug!!! ik kon ze nog in me armen nemen... Me vaders laatse woorden waren pas goed op jezelf en zorg goed voor je oom en tante die speciaal voor mij uit marokko zijn gekomen om op me te passen... me moeders laatste woorden waren Zorg dat mensen trots op je zijn en respecteer jezelf... 8 uur daarna zit ik in me kamertje te wachten op een telefoontje van dat ze veilig zijn aangekomen maar ik heb nog niks gehoord. Minuten lijken wel uren... Ik hoop dat ze veilig aankomen niet alleen me ouders maar ook andere die naar Mekka zijn gegaan... Ik moest dit kwijt... misschien stop ik nu wel weer met huilen... http://home.swipnet.se/~w-47763/mekka.jpg Bent Dagilia :traan1: wiejaw ya sweety;ik krijg de tranen in mijn ogen van deze tekst...Echt waar:traan1:

Cina
20-01-2003, 20:29
:goedzo: Je ouders gaan de mooiste tijd van hun leven tegemoet meid, inshallah... Toen mijn ouders uit Mekka teruk kwamen raakten ze er niet over uitgepraat...

camjo
20-01-2003, 20:36
Origineel gepost door Bent Dagilia Salaammalikoum allemaal... Mijn dagje: Me ouders zijn vandaag naar mekka gegaan. Om 2 uur waren we op schiphol aangekomen en onderweg naar schiphol begon ik spontaan te huilen. Ik leek wel een gek maar ja het moest eruit... Ik keek naar me ouders die zo gelukkig waren dat ze naar mekka zouden gaan en die er zo mooi uitzagen dat ik gewoon door ging huilen en ik had gewoon schijt aan wat mensen van me zouden denken... We kwamen bij een hal aan met allemaal mensen die naar Mekka gingen en dat was zo een mooi gezicht echt niet te beschrijven. Me ouders moesten alleen inchecken mensen die niet naar Mekka gingen moesten achter de hekken blijven ik nam afscheid van me moeder en niet van me vader.. Ik kon mezelf vermoorden!!! met me cameraatje filmde ik hun en ik keek me moeder met trots aan en weer voelde ik de rillingen door me lichaam... Ik begon weer te huilen.. ik rende naar de wc want ze mochten me zo niet zien... Ik friste me wat op ( wat je opfrissen noemt ) en ik gingn gauw terug rennen en me ouders kwamen terug!!! ik kon ze nog in me armen nemen... Me vaders laatse woorden waren pas goed op jezelf en zorg goed voor je oom en tante die speciaal voor mij uit marokko zijn gekomen om op me te passen... me moeders laatste woorden waren Zorg dat mensen trots op je zijn en respecteer jezelf... 8 uur daarna zit ik in me kamertje te wachten op een telefoontje van dat ze veilig zijn aangekomen maar ik heb nog niks gehoord. Minuten lijken wel uren... Ik hoop dat ze veilig aankomen niet alleen me ouders maar ook andere die naar Mekka zijn gegaan... Ik moest dit kwijt... misschien stop ik nu wel weer met huilen... http://home.swipnet.se/~w-47763/mekka.jpg Bent Dagilia :traan1: De droom van elke moslim en moslima om naar mekka te gaan voor zijn of haar dood.. Ik wens je ouders en de andere moslims goed aankomst incha'allah..en later een goede terugkomst incha'allah Wij zijn heel trots op jou..en hopen incha'allah dat jij en wij het ook mogen mee maken..amin..

Miss_Banana
20-01-2003, 20:47

Origineel gepost door Bent Dagilia Sorry voor me late reactie allemaal maar ik vind jullie echt toppie allemaal :goedzo: Ze hebben gebeld en zijn veilig aangekomen en ik ben allang gestopt met huile :D ik ben nu echt trots dat ze zijn gegaan... Mustapha AA ik doe me best.. Dank jullie wel lieverdjes :blauwkus: Bent Dagilia Heej lieve meid! Ik weet precies wat je nu meemaakt, dat heb je al kunnen lezen. Mijn vader vertrok gisteren en belde vandaag om te zeggen dat ie goed is aangekomen, enzo. Hij klonk zooooooo goed. Hij zei tegen mijn moeder: Fatima, die moskee die we altijd op tv zien... sallit fih! (daar heb ik in gebeden!) Zo lief gewoon! Maar meid, Ik heb er het volste vertrouwen in dat jouw ouders, mijn vader, de ouders van Somaya1 en alle ouders en opa's en oma's die nu gelukkig zijn Insha Allah goed aan zullen komen! :D Take care, sweety! :D

Pagina's : [1] 2