Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Blind-date BLUNDERS!

Pagina's : [1] 2 3 4

Geitje
18-01-2003, 23:45

Eej mensjUs, Hebben jullie nog van die sappige blind-date verhalen? Iemand die zich voordoet als 23 maar 33 is, of iemand die dr gewoon VET niet uit ziet? Je kent Ut wel. Anyway, verbaas me, vermaak me. Kzal wel wat van mijn dossier vertellen. Had dus afgesproken bleek et een vieze illegaaltje te zijn, van 2 metUr lang, met een geruite blousje die opaatjes dragen, kroeskop. Lelijk! Totaal foute kleding, geen uitstraling! Wist niet hoe snel ik weg moest komen. Man, heb me lesjUh geleerd! :D PS. Was een 1malige actie!:D

Liloesh
18-01-2003, 23:46
Origineel gepost door Geitje Eej mensjUs, Hebben jullie nog van die sappige blind-date verhalen? Iemand die zich voordoet als 23 maar 33 is, of iemand die dr gewoon VET niet uit ziet? Je kent Ut wel. Anyway, verbaas me, vermaak me. Kzal wel wat van mijn dossier vertellen. Had dus afgesproken bleek et een vieze illegaaltje te zijn, van 2 metUr lang, met een geruite blousje die opaatjes dragen, kroeskop. Lelijk! Totaal foute kleding, geen uitstraling! Wist niet hoe snel ik weg moest komen. Man, heb me lesjUh geleerd! :D heb je je lesje geleerd?? wat was het lesje dan? JAMAIS BLIND DATE??

RaZer
18-01-2003, 23:47
Blind Dates is voor trieste hopeloze mensen... dus niets voor mij ;)

Geitje
18-01-2003, 23:49
Was een 1malige actie hoor. Gewoon voor op mn CV weet je wel. Xperience.

Geitje
18-01-2003, 23:50

Origineel gepost door RaZer Blind Dates is voor trieste hopeloze mensen... dus niets voor mij ;) Neej leef jij je maar uit in je kleine cyberwereldje, lekkUr achter de pc 24/7 posten.

Liloesh
18-01-2003, 23:51
Origineel gepost door RaZer Blind Dates is voor trieste hopeloze mensen... dus niets voor mij ;) ben je daar wel zeker van dat het niets voor je is? :D

RaZer
18-01-2003, 23:52
Waarheid is hard.. ik weet het... dus begrijp jullie reacties... 24/7... Ik speel wel mee.. ja ik zit 24/7 achter de computer maar vind ik nog altijd beter dan een blind date... ben je zo wanhopig?

Camilla27
18-01-2003, 23:56
Origineel gepost door Geitje Eej mensjUs, Hebben jullie nog van die sappige blind-date verhalen? Iemand die zich voordoet als 23 maar 33 is, of iemand die dr gewoon VET niet uit ziet? Je kent Ut wel. Anyway, verbaas me, vermaak me. Kzal wel wat van mijn dossier vertellen. Had dus afgesproken bleek et een vieze illegaaltje te zijn, van 2 metUr lang, met een geruite blousje die opaatjes dragen, kroeskop. Lelijk! Totaal foute kleding, geen uitstraling! Wist niet hoe snel ik weg moest komen. Man, heb me lesjUh geleerd! :D hahaha zo ken ik er ook een paar... :D

Geitje
18-01-2003, 23:57
Je hoeft niet mee te spelen, blijf gewoon je zelf, dan is et al genoeg van toepassing op jou. Blind-date is niet zielig, tis leuk, grappig voor een keer, tis zielig als et een gewoonte wordt net als dat 24/7 posten van jou. Maar zoals ik al een keer eerder zei:' Geen gevoel voor humor'

RaZer
19-01-2003, 00:02
Nogmaals.. de waarheid is HARD!! Verder mag je zoveel commentaar leveren als je wil.. maar daar gaat deze topic niet over... gaat over blind daten... Dus niet over internet maar BLINd DATEN Iets wat voor zeer trietse mensen is die wanhopig zijn naar een vriend(in) Dus voor jou ook!! Goed gelezen voor jou ook!! Blind daten.. woord zegt al genoeg.. als je blind ergens heen gaat... is dat niet slim je denkt niet na,.. dus DOM!! dus jij en al die andere zijn DOM geweest.. Lees je het goed DOMMMMM... En wanhopig natuurlijk.. Ok.... en dat ik veel reacties heb.. komt door mensen zo als jou.. als je iets tegen ze zeg over topic gaan ze janken en mij persoonlijk aanvallen.. en dan doe ik aardig mee en dan typ ik lekker door.. zo leer ik ook blind typen.. dus ben je toch nog ergens goed voor.:)

Camilla27
19-01-2003, 00:05
Origineel gepost door RaZer Blind Dates is voor trieste hopeloze mensen... dus niets voor mij ;) ze3ma :rolleyes:

Saraatje
19-01-2003, 00:06
Ik ben met mijn blind date getrouwd...

Camilla27
19-01-2003, 00:07
Origineel gepost door Saraatje Ik ben met mijn blind date getrouwd... :goedzo: was dus een goeie vangst

Saraatje
19-01-2003, 00:08
Origineel gepost door Camilla27 :goedzo: was dus een goeie vangst Ja gelukkig wel, heb 'm gelijk in de boeien geslagen

Camilla27
19-01-2003, 00:10

Origineel gepost door Saraatje Ja gelukkig wel, heb 'm geli jk in de boeien geslagen heb je goed gedaan meid...en laat 'm niet los zorg dat de boeien goed strak zitten ;)

Pagina's : [1] 2 3 4