Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Landelijke_Moslima_Petitie

HaSoFa
10-12-2004, 09:30

Salaam aleikoem Even jullie aandacht voor het volgende, zou je dit onderstaande wille lezen tekenen en terug willen sturen naar het onderstaande e-mailadres. En dit zo veel mogelijk willen verspreiden. Moge Allah jullie hiervoor belonen ma3a salama HaSoFa Vrede zij met u, Beste geïnteresseerden, Wij allen willen leven in een vreedzame samenleving. Wij allen willen naast elkaar leven, moslims, christenen, joden, andere gelovige en niet gelovige, met zijn allen in een multiculturele samenleving een samenleving dat open staat voor elke religie en mening. Wij initiatiefnemers zijn het zat dat er zoveel haat wordt gezaaid tussen bevolkingsgroepen. Maar helaas gebeurd dit wel bewust en onbewust. Mevrouw Ayaan Hirsi Ali zet zich in als politicus tegen de vrouwenonderdrukking, wij initiatiefnemers zijn ook tegen elke vorm dan ook van vrouwenonderdrukking. Mevrouw Ayaan Hirsi Ali schuift helaas het probleem op naar de Islam. Zij ziet dat vrouwenonderdrukking als een deel van de Islam, op dit punt zijn wij het niet met haar eens. Wij zijn van mening dat vrouwenonderdrukking een grensloos probleem is, het kan voorkomen bij verschillende geloofsbelijders en in verschillende culturen. Het probleem ligt ook in relationele sfeer. Wij zijn dus tegen vrouwen onderdrukking en tegen welke andere vorm van onderdrukking ook tegen de onderdrukking van de Islam. En niemand ontkent dat er onderdrukte vrouwen zijn in de wereld, maar dit heeft niets te maken met de Islam. Wil Mevrouw Ayaan Hirsi Ali de Islam onderdrukken dan zijn wij tegen haar, wil zij ontkennen dat het geen werelds probleem is dan zijn wij tegen haar werkzaamheden wil zij de vrouwenonderdrukking tegen gaan en wil zij onderscheid maken tussen Islam en Moslims dan staan wij 100% achter haar, als zij zich dan ook onthoudt van de manier van actievoeren die beledigend is voor de Moslima zoals de film Submission en een eventuele 2e deel. Een onderdrukte Moslimvrouw heeft iemand nodig die de dader bekritiseerd en niet haar geloof. Vele moslim vrouwen geven ook aan dat zij hun recht hebben gevonden in de Islam en dat hun (ex-)mannen helaas niet de Islam praktiseerden. Maar ook als politicus hoort zij belangen te behartigen van de mensen in dit land door een probleem op te pakken bij een specifieke groep zal zij alleen maar voor verdeeldheid zorgen in de samenleving, de niet moslimvrouwen zullen zich namelijk minderwaardig voelen doordat er voor hun niets wordt gedaan. Moslimvrouwen willen henzelf kunnen zijn zonder dat zij medelijden krijgen omdat zij als Moslima zelf hebben gekozen voor de Islam. Ik teken hierbij deze petitie, hiermee verklaar ik dat ik het niet eens ben op de manier van werken van Mevrouw Ayaan Hirsi Ali en dat ik het niet mee eens ben met het stigmatiseren van de Islam wat betreft vrouwenmishandeling en vrouwenonderdrukking. Het probleem ligt in relationele sfeer. Wij zijn dus tegen vrouwen onderdrukking en tegen welke andere vorm van onderdrukking ook tegen de onderdrukking van de Islam. En niemand ontkent dat er onderdrukte vrouwen zijn in de wereld, maar dit heeft niets te maken met de Islam. Wil jij je verhaal kwijt en is de kolom "reden" te kort hiervoor, dan zullen wij het erg waarderen wanneer u bijdrage apart bijlevert. U kunt het getekende terug / doorsturen naar Landelijke_Moslima_Petitie@hotmail.com u kunt ook contact met ons opnemen via de mail bij verder vragen of opmerking. Naam Beroep / Opleiding Woonplaats E-mailadres Afkomst Reden Tegen Submission en een 2e deel Ja /Nee www . saloua . nl

HaSoFa
11-12-2004, 14:02
Walou...:verdriet:

OUIDAD1
12-12-2004, 19:49
meid ik teken, ik heb de mail doorgestuurd naar alle mijn contactpersonen. Mensen spread the word.

HaSoFa
13-12-2004, 11:29
meid ik teken, ik heb de mail doorgestuurd naar alle mijn contactpersonen. Mensen spread the word. Djazaak Allahoe garian!

hajiba
15-12-2004, 20:38

salam 3alaikom ik ben het er helemaal mee eens ik heb de petitie al doorgestuurd naar alle mensen in mn hotmail en ik ben het niet eens met mevrouw ayaan hirsli ali zij schuift het gene wat haar cultuur doet op de islaam en dat acepteerdt natuurlijk geen een moslim het is natuurlijk wel waar dat vrouwen mishandeld en onder druk worden gezet maar het is niet zo dat het alleen binnen de islaam gebeurt ik wil ook hierbij zeggen dat mevrouw ayaan hirsli ali haar excuses moet aanbieden naar de islamitishe mensen die zij zomaar beledigd het is niet terecht dat zij deze probleem op de islaam afschuift want het gebeurt ook bij niet moslimse vrouwen het is een probleem die bij alle soorten mensen voorkomt over heel de wereld het is enderdaad waar dat het ook binnen de islaam gebeurt. De mannen die hun vrouwen slaan zijn meestal aan de drugs, drank of verslaafd aan het gokken en dat is al zoiezo iets die je niet doet binnen de islaam het is HARAM. mevrouw ayaan hirsli ali zou volgens mij moeten stoppen met haar tweede deel van de film en haar excuus bieden aan de islaam. wij moslims geloven in allah en al zn engelen en al zn boeken en al zn profeten en in de dag des oordeels. dat wil zeggen wij respecteren alle geloven en wij willen ook dat mevrouw hirsli ali onze geloof respecteerd wij respecteren het dat zij het niet mee eens is met onze geloof en dat ze ook om bepaalde redenen niet meer islamitish is maar dan heeft ze geen recht om ons geloof te beledigen en naar beneden te halen.

TimT
18-01-2005, 04:14
ik ben niet tegen de eerste film. Deze is nu op de markt en verbieden dan gaan er meer mensen naar kijken. Dan maak je het effect van de film alleen maar sterker. Net als drank tijdens de doorlegging van Amerika. Mensen wilde drank. Dus het kwam er ook. Verbied je deze film dan zal iedereen proberen aan deze film te komen. Niet vanwege de inhoud. Maar vanwege het hebben van deze film. Ik denk wel dat deel 2 er niet moet komen. Het zou een verkeerd beeld geven aan de moslim samenleving. Een steek onder water terwijl ze met man en macht proberen te laten zien dat ze tegen geweld zijn. Dan is het niet aan ons om dit te vernielen met een Tweede film. De eerste heeft al genoeg veroorzaakt in Nederland. Kerken in de brand, Moskees en scholen. Ik heb geen zin om weer zulke dagen mee te maken.

lilmizz
27-02-2005, 03:22
Aleykum salaam HaSoFa en Faatje hoe is het gegaan met die handtekeningen hebben jullie ze al aangeboden...? ThalasSs:zwaai:

HaSoFa
27-02-2005, 17:20
Nog niet :o En wij zijn niet degene die ze aanbieden maar mijn baas :D

lilmizz
28-02-2005, 17:05
Oke..we merken het wel...;) :zwaai: