Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat te doen tegen medemarokkanen die het voor...

Pagina's : [1] 2 3

MarocStar
18-01-2003, 23:39

Ons verkloten. Ik word er al jaren moe van dat er een procentueel klein groepje marokkanen het voor ons verkloot. Criminaliteit, mensen lastig vallen, in groepjes opereren enz. Mijn vraag naar jullie is 'wat kunnen we er aan doen?' Stel je had het voor het zeggen. Met wat voor voorstellen zou je komen om die probleemjongeren te verminderen? Ik ga zo slapen, maar ik hoop hier morgen verder mee te kunnen discussieren. :zwaai:

Liloesh
18-01-2003, 23:42
dat vraag ik me ook wel is af :(

rahmona
18-01-2003, 23:45
Origineel gepost door ********* Ons verkloten. Ik word er al jaren moe van dat er een procentueel klein groepje marokkanen het voor ons verkloot. Criminaliteit, mensen lastig vallen, in groepjes opereren enz. Mijn vraag naar jullie is 'wat kunnen we er aan doen?' Stel je had het voor het zeggen. Met wat voor voorstellen zou je komen om die probleemjongeren te verminderen? Ik ga zo slapen, maar ik hoop hier morgen verder mee te kunnen discussieren. :zwaai: nou een hele goede oplossing zou kunnen zijn dat zodra eentje metjn bolle leeg hoofd iets uithaald meteen terug sturen naar marokko...en zonder terugkomst.......

rahmona
18-01-2003, 23:49
Origineel gepost door elmarocani :hihi: :hihi: stuur ze naar poelizario!! :hihi: hhahah jah die zouden wel raad met ze hebben....:D Dus uuuhhhh pas op he:D

RaZer
18-01-2003, 23:50

laat ze een jaartje in marokko wonen.. in armoede, dan pas zullen ze zien wat ze hier hebben.. leren ze hun lesje nog niet af, dan voor altijd in marokko blijven.. kijken of ze daar tegen de politie tof kunnen doen... Ze slaan hun daar kapot....

RealCasawia
18-01-2003, 23:55
Origineel gepost door rahmona nou een hele goede oplossing zou kunnen zijn dat zodra eentje metjn bolle leeg hoofd iets uithaald meteen terug sturen naar marokko...en zonder terugkomst....... Dat is ook waar ze nu mee bezig zijn maakt niet uit ookal hier geboren met Nederlandse paspoort nationaliteit alles maar met mocro ouders (oorsprong) safi wordt eruit geknikkert enkeltje naar Maroggo DAAAAG groeten aan Mohamed VI !!!!

CLeOpaTrA01
18-01-2003, 23:58
Origineel gepost door rahmona nou een hele goede oplossing zou kunnen zijn dat zodra eentje metjn bolle leeg hoofd iets uithaald meteen terug sturen naar marokko...en zonder terugkomst....... Hoezo terug naar Marokko.. :confused: ..?!?!?!?!?! Is Marokko soms het land waar we al het "afval" sjomaar kunnen storte...?? Explain.. :rolleyes: .. Enne..*********...het zou opzich best s goed zijn als we allemaal nou eens het initiatief namen en op zoek gingen naar de juiste oplossingen.. Maar het feit dat er zoveel Marokkaanse jongeren zijn die inderdaad verkeerd bezig zijn...wil nog niet zegge dat ze het voor mij verpesten.. Althans, zo zie ik dat niet egt..ik denk dat ze het eerlijk gezegd alleen maar voor zich zelf verklote.. :o ..!! -X- cleo...

rahmona
19-01-2003, 00:04
Origineel gepost door elmarocani :( :( :( :( :( :kwaad: aa joh wees niet boos als ze jou wegsturen ga ik met je mee goed? en Cleopatra...dat zeg ik niet, alleen in Marokko zullen ze voelen wat leven wel niet inhoud.....daar krijg je echt geen kans om wat te flikken want ze stoppen je zo voorgoed weg......

rahmona
19-01-2003, 00:10
Origineel gepost door elmarocani ja precies Nederland heeft ervoor gezorgd dat ze in de criminaliteit zijn gekomen.....en moeten ze in marokko verder gaan? net of marokko geen veiligheid wilt voor zijn land.... Nederland moet zelf de verantwoordelijk voor ze nemen.... marokko is ook een land waar 40 miljoen inwoners wonen. marokko is geen kliko waar afval wordt gegooid rahmonaaaaaaa!!!!!!! :kwaad: heb je me dat horen zeggen? ik zeg alleen laat ze daar maar eens gaan voelen wat het betekend om met harde regels om te gaan is......en ik zeg niets meer :( safi ik heb weer eens me mond open gedaan.......

rahmona
19-01-2003, 00:13
Origineel gepost door elmarocani jawel hoor....daar heb je de echte criminaliteit rahmona en niet hier...en marokko gaat zoiets zowiezo niet accepteren. Marokko is een land met een regering...een harde ook :D en zonder toestemming van marokko gaat ook niemand terug. :cool: ik weet maar wat moet je anders met deze jongeren? gewoon hun gang laten gaan? dat kan toch niet? ze moeten er iets aan gaan doen...of is mars een leuke plek om ze te droppen daar heeft niemand last van ze.....:D

CLeOpaTrA01
19-01-2003, 00:18
Origineel gepost door rahmona aa joh wees niet boos als ze jou wegsturen ga ik met je mee goed? en Cleopatra...dat zeg ik niet, alleen in Marokko zullen ze voelen wat leven wel niet inhoud.....daar krijg je echt geen kans om wat te flikken want ze stoppen je zo voorgoed weg...... Ik begrijp ook wel waar je uiteindelijk op doelt.. maar die aanpak klinkt en is gewoon te makkelijk.. Je kunt niet altijd alleen maar het goede hebbe.. ook het slegte moet je weten aan te pakke.. En is het dan niet gewoon ietwat te gemakzuchtig ze sjomaar naar Marokko te sture... Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het probleem daarmee wordt opgelost... T word dan eigenlijk alleen letterlijk verschoven...

Miss_Hlalia_79
19-01-2003, 00:52
.. begint allemaal bij een goede opvoedingggg .. dus als je ergens moet beginnen is het wel de kern ..

Ali_Z
19-01-2003, 02:17
Nooit bij stilgestaan dat die zogenaamde rotjochies weleens een broertje, neefje of kennis van jou kan zijn. Beter milieu begint bij jezelf en je omgeving a mensen. Als iedereen ervoor zou zorgen dat ie zn eigen shit en zn eigen gezin in de vingers heeft dan zou je dit gezeik ook niet hebben. Daar komt bij dat marokkanen het verkeerde segment van de criminaliteit in handen hebben: Het kruimeldieven-segment. De grootste criminelen in dit land zijn de HOLLANDERS. De hollanders zijn de kopstukken uit de Nederlandse onderwereld. Alleen wordt daar door die behekste media zo goed als geen aandacht aan besteedt. Waarom niet? Het is me een raadsel! Marokkanen moeten stoppen met de kruimeldieven-criminaliteit. Als ze perse crimineel willen zijn moeten ze het groot en sluw aanpakken, uit de zicht van de media. Niet dat ik t ze aanraadt, want het blijven haram-bezigheden! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Ali Z

piraat
19-01-2003, 02:27
Gewoon iezj iezj een kan*kertrap verkopen en dan weten ze wel waar ze mee bezig zijn. iiiieeeeeeeettttttttfffffffooooooooooooeeeeeeee, kan*ker vieze mensen iiiiiieeeeetffffffffooooooeee. Pardon my language, but I'm frustrated

3ebergrechts
19-01-2003, 12:42

je kunt zulke jongeren ook helpen in plaats van ze ergens naar toe te sturen. Daar zullen ze toch niks van leren, je moet ze de juiste weg leren en dan zullen ze uiteindelijk ook de goede weg volgen.

Pagina's : [1] 2 3