Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zalen omgeving Den Haag????

Pagina's : [1] 2

visje22
10-12-2004, 08:30

Hoi hoi Wie kent leuke lokaties voor een bruiloft in Den Haag. Mochten jullie een adres weten laat het met dan a.u.b z.s.m weten! Groetjes,

visje22
16-12-2004, 11:20
Jongens help me nou......Heb nog zo weinig tijd en nog steeds geen zaal.. :( Zolang we geen zaal hebben...kan ik niets REGELEN...

mimi_tangaouia
16-12-2004, 13:32
hofstad college is een hele leuke zaak en goedkoop anders kan je ook nog elsenburg proberen in rijswijk en op de hoefkade de musse succes

visje22
16-12-2004, 15:12
nou ik ben 3 maanden geleden getrouwd en ik had een zaal op een school in de kantine. Hofstad college heet die school en als je kijkt op www.hofstadcollege.nl,kun je het adres vinden en even een belletje geven. Ik weet niet wanneer je de bruiloft hebt maar je moet ruim van te voren erbij zijn want die zit wel elke zaterdag vol. Het is een hele grote kantine dus ruimte zat en ook een mooie kantine. Ik zou zeggen bel maar en neem contact op met de concierge want hij gaat erover en hij is trouwens marokkaans, arabisch talig en berbers talig. Nou succes meid en veel geluk met je huwelijk. Lieve meid, welke school? Ik heb namelijk zelf op de heldring gezeten!

mimi_tangaouia
16-12-2004, 16:06

Lieve meid, welke school? Ik heb namelijk zelf op de heldring gezeten! volgens mij is het de albardastraat als ik het goed heb

visje22
16-12-2004, 16:14
Thanks mimi....mocht je nog andere adressen weten....laat het me dan aub weten... Take care

mimi_tangaouia
16-12-2004, 16:35
Thanks mimi....mocht je nog andere adressen weten....laat het me dan aub weten... Take care ik denk dat je niet meer verder hoeft te zoeken omdat deze school een hele mooie zaal heeft

jouil
16-12-2004, 19:10
hofstad college is een hele leuke zaak en goedkoop anders kan je ook nog elsenburg proberen in rijswijk en op de hoefkade de musse succes Mussen verhuurd geen zalen meer

mimi_tangaouia
16-12-2004, 19:11
Mussen verhuurd geen zalen meer waarom niet dan?? :eek:

jouil
16-12-2004, 19:14
waarom niet dan?? :eek: geluid overlast....mensen die het huren laten het niet schoon achter.......diefstal tijdens feesten komt vaak voor.....en ik kan nog meer opnoemen waarom ze het per 2005 niet meer willen verhuren.

visje22
17-12-2004, 13:10
Thanks heb al een afspraak gemaakt..Ik ga zondag kijken en insa-allah is het wat. Ik heb wel van meerdere mensen gehoord dat het een mooie zaal (kantine) is. Jullie zijn toppieeeeeee :nijn:

mimi_tangaouia
17-12-2004, 16:14
Thanks heb al een afspraak gemaakt..Ik ga zondag kijken en insa-allah is het wat. Ik heb wel van meerdere mensen gehoord dat het een mooie zaal (kantine) is. Jullie zijn toppieeeeeee :nijn: succes

Ciham
17-12-2004, 16:29
succes, dat het maar een mooie bruiloft mag worden :zwaai:

Pagina's : [1] 2