Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisje ziet vriendin verkracht worden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Tim76
10-12-2004, 00:28

In Zwolle heeft een pas 17-jarig meisje moeten toezien dat haar vriendin verkracht werd, om vervolgens beroofd te worden. Nadat de dader met een getint uiterlijk het meisje had gedwongen tot gemeenschap, dwong hij haar geld te pinnen. Dit jatte hij van haar en vervolgens fietste hij weg. De brute verkrachting vond omstreeks vier uur in de nacht plaats in een fietstunnel. De twee meiden werden al lange tijd door de man achtervolgd. In de tunnel dwong de man één van de meisjes af te stappen, waarop hij haar verkrachtte. Dit onder dreiging van een wapen. "De vriendin stond erbij. De dreiging van het wapen was zodanig dat ze niets durfde te ondernemen", zo zei de politiewoordvoerder Dierkx. Hij wilde niet ingaan op de vraag of het een vuur- of steekwapen betrof. De dader is een man tussen de 20 en 25 jaar jaar en heeft een getint uiterlijk. Hij is 1,75 meter lang. De politie verzoekt mogelijke getuigen contact op te nemen.

Honderd_Procent
10-12-2004, 00:30
In Zwolle heeft een pas 17-jarig meisje moeten toezien dat haar vriendin verkracht werd, om vervolgens beroofd te worden. Nadat de dader met een getint uiterlijk het meisje had gedwongen tot gemeenschap, dwong hij haar geld te pinnen. Dit jatte hij van haar en vervolgens fietste hij weg. De brute verkrachting vond omstreeks vier uur in de nacht plaats in een fietstunnel. De twee meiden werden al lange tijd door de man achtervolgd. In de tunnel dwong de man één van de meisjes af te stappen, waarop hij haar verkrachtte. Dit onder dreiging van een wapen. "De vriendin stond erbij. De dreiging van het wapen was zodanig dat ze niets durfde te ondernemen", zo zei de politiewoordvoerder Dierkx. Hij wilde niet ingaan op de vraag of het een vuur- of steekwapen betrof. De dader is een man tussen de 20 en 25 jaar jaar en heeft een getint uiterlijk. Hij is 1,75 meter lang. De politie verzoekt mogelijke getuigen contact op te nemen. Oplossing is een nekschot!

Removed
10-12-2004, 00:33
Wat doet ze om omstreeks vier uur in de nacht op straat? maar toch, hij moet gewoon met zijn poten van dat meisje afblijven en inderdaad oplossing = nekshot!

XxIlHeMXx
10-12-2004, 00:39
:rolleyes: moeten de meisjes maar thuis blijven in de nacht zodat ze minder risico hebben om verkracht te worden...............

HollandseVriend
10-12-2004, 00:41

:rolleyes: moeten de meisjes maar thuis blijven in de nacht zodat ze minder risico hebben om verkracht te worden............... typische gedachte..... meisjes moeten binnenblijven :confused:

Thomas001
10-12-2004, 00:44
:rolleyes: moeten de meisjes maar thuis blijven in de nacht zodat ze minder risico hebben om verkracht te worden............... Ja..dan moet iedereen maar binnen binnen blijven om niet eventueel aangereden te worden door een auto? Het lijkt wel of je het goedkeurt. Een getinte man van tussen de 20 en 25 van 1,75 lang, lekker duidelijk :rolleyes:

Removed
10-12-2004, 00:45
ja normaal! gewoon thuis blijven! wie is wakker en op straat om 4 uur in de nacht? niet om 4 uur in de nacht rond zwerven,dan is de kans kleiner dat je dit soort debielen tegenkomt! luister altijd naar je mamie en papie dan komt alles goed

Souhitje
10-12-2004, 00:59
Nou sorry hoor maar toekijke hoe je vriendin verkracht wordt!!!?????? :kwaad: Oh my godddddd :eek: Hoe kun je jezelf dan een vriendin noemen??? :ego: Sorry maar als ik daar had gestaan zou ik voor mn vriendin staan en smeken dat ze mij eerst mochten doodschieten en haar met rust laten.. kijk nou .. dat meisje dr leven is helemaal naar de malle .. sorry maar al IK daar had gestaan en het een goede vriendin was geweest die mij waard is dan had ik mn leven opgegeven voor haar.. Tenminste .. als ht een van MIJN vriendinnen zou overkomen zou ik ht zonder twijfel gedaan hebben .. Kortom voor mn vriendinnen ;) : NO MATTER WHERE OUR DESTINY LEADS: I'LL BE THERE 4 YOU :blauwkus: (al zou ht me mn leven kosten jullie zijn het waard!! ;) ) Groetjesss, Souhitje :nijn:

Greebo
10-12-2004, 01:19
Nou sorry hoor maar toekijke hoe je vriendin verkracht wordt!!!?????? :kwaad: Oh my godddddd :eek: Hoe kun je jezelf dan een vriendin noemen??? :ego: Sorry maar als ik daar had gestaan zou ik voor mn vriendin staan en smeken dat ze mij eerst mochten doodschieten en haar met rust laten.. kijk nou .. dat meisje dr leven is helemaal naar de malle .. sorry maar al IK daar had gestaan en het een goede vriendin was geweest die mij waard is dan had ik mn leven opgegeven voor haar.. Tenminste .. als ht een van MIJN vriendinnen zou overkomen zou ik ht zonder twijfel gedaan hebben .. Kortom voor mn vriendinnen ;) : NO MATTER WHERE OUR DESTINY LEADS: I'LL BE THERE 4 YOU :blauwkus: (al zou ht me mn leven kosten jullie zijn het waard!! ;) ) Groetjesss, Souhitje :nijn: dat denk je nu....maar als het je overkomt, dan kun je niet weten hoe je reageert. Ik hoorde van een collega over een vrouw die judo-kampioene was, en "toch" werd aangerand. Ze verstijfde gewoon helemaal, de impact van de situatie was te groot....ze kon niet meer vechten om zich voldiende te verdedigen. Terwijl ze daar eigenlijk heel goed in was. Misschien heb ik het mis, en gedraag jij je zoals je voorspelt je te gedragen. Maar oordeel niet zo snel over een ander.

lilmizz
10-12-2004, 01:55
Nou sorry hoor maar toekijke hoe je vriendin verkracht wordt!!!?????? :kwaad: Oh my godddddd :eek: Hoe kun je jezelf dan een vriendin noemen??? :ego: Sorry maar als ik daar had gestaan zou ik voor mn vriendin staan en smeken dat ze mij eerst mochten doodschieten en haar met rust laten.. kijk nou .. dat meisje dr leven is helemaal naar de malle .. sorry maar al IK daar had gestaan en het een goede vriendin was geweest die mij waard is dan had ik mn leven opgegeven voor haar.. Tenminste .. als ht een van MIJN vriendinnen zou overkomen zou ik ht zonder twijfel gedaan hebben .. Kortom voor mn vriendinnen ;) : NO MATTER WHERE OUR DESTINY LEADS: I'LL BE THERE 4 YOU :blauwkus: (al zou ht me mn leven kosten jullie zijn het waard!! ;) ) Groetjesss, Souhitje :nijn: Je weet niet hoe je gaat handelen als je in zo`n situatie belandt . Er was een vrouw en haar huis stond in brand en ze nam alleen haar sigaretten mee kun je nagaan.

lilmizz
10-12-2004, 01:57
typische gedachte..... meisjes moeten binnenblijven :confused: Meisjes hoeven niet binnen te blijven maar iedereen weet wel dat het niet veilig is meer om midden in de nacht als vrouw zijnde over straat te gaan. Wat is er mis met een taxi nemen of je laten ophalen.

Greebo
10-12-2004, 02:03
Wat er mis aan is? Nou gewoon, dat het blijkbaar nodig is. Ik kan daar echt zo pissig om worden, als ik 's nachts over straat ga dan fiets ik met mijn fietsketting in m'n hand, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar nu ook als ik vanaf de universiteit naar huis fiets als ik klaar ben met werken. Dat zou niet moeten hoeven, dat ik me zo onveilig voel. Dat is er mis.

Zelfkritiek
10-12-2004, 09:27
De reakties zijn weer duidelijk: - het is de eigen schuld van het meisje - het is de schuld van de vriendin die niet ingreep - de getinte man kan er natuurlijk ook niets aan doen Slechte getinte mannen bestaan niet, toch???

Sheikh_Yassin
10-12-2004, 09:45
voordat de racisten onder ons de term "getinte man" gaan uitbuiten. Volgens cijfers maken Marokkanen zich het minst schuldig aan zeden misdrijven op ex-Jogoslaven na. joego's 1,1 mocro's 1,2 Autochtonen 1,9

hamaswaalqaeda
10-12-2004, 09:48

In Zwolle heeft een pas 17-jarig meisje moeten toezien dat haar vriendin verkracht werd, om vervolgens beroofd te worden. Nadat de dader met een getint uiterlijk het meisje had gedwongen tot gemeenschap, dwong hij haar geld te pinnen. Dit jatte hij van haar en vervolgens fietste hij weg. De brute verkrachting vond omstreeks vier uur in de nacht plaats in een fietstunnel. De twee meiden werden al lange tijd door de man achtervolgd. In de tunnel dwong de man één van de meisjes af te stappen, waarop hij haar verkrachtte. Dit onder dreiging van een wapen. "De vriendin stond erbij. De dreiging van het wapen was zodanig dat ze niets durfde te ondernemen", zo zei de politiewoordvoerder Dierkx. Hij wilde niet ingaan op de vraag of het een vuur- of steekwapen betrof. De dader is een man tussen de 20 en 25 jaar jaar en heeft een getint uiterlijk. Hij is 1,75 meter lang. De politie verzoekt mogelijke getuigen contact op te nemen. hoe je mond blaaskaak, het enige wat je doet is ons gek proberen te maken, maar de enige die eigenlijk para word is jijzelf man, dove domme blinde... je komt altijd met dit soort dingen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8