Bekijk originele versie : UK whites will be minority by 2100
UK whites will be minority by 2100
Special report: race issues in the UK
Anthony Browne
Sunday September 3, 2000
The Observer
Whites will be an ethnic minority in Britain by the end of the century. Analysis of official figures indicate that, at current fertility rates and levels of immigration, there will be more non-whites than whites by 2100.
It would be the first time in history that a major indigenous population has voluntarily become a minority, rather than through war, famine or disease. Whites will be a minority in London by 2010.
In the early 1950s there were only a few tens of thousands of non-whites in the UK. By 1991 that had risen to 3 million - 6 per cent of the population. The population of ethnic minorities has been growing at between 2 and 4 per cent a year. Net immigration has been running at record levels, with 185,000 newcomers last year.
Government forecasts suggest that immigration on its own will be responsible for half the growth of the British population over the next couple of decades.
New immigrants, who are on average younger than the population at large, also tend to have higher fertility rates. In contrast, the population of white British citizens is static. Their fertility rate is very low - at under 2 children per woman - and there is overall emigration of British citizens.
The analysis of the figures showed that if the population of ethnic minorities grows at 4 per cent a year, whites will become a minority before 2100. The demographer who made the calculation wished to remain anonymous for fear of accusations of racism.
Guardia
geloof mij Nederland zal die kant ook op gaan....
Jij moet wel een erg minderwaardigheidsgevoel hebben zeg :-)
Teg'n die tied doot mie de taan nich mer zeer.
feiten is wat ik je geef....
2100-2004=96...nog een lange weg te gaan en tegen die tijd ben jij al opgevreten van de wormen..
Spijtig dat je het nooit zal kunnen meemaken hé. :D
gelukkig heb ik dan een nageslacht..iets wat jij niet hebt....
vele kinderen zal ik maken...en velen zijn met mij...
ze zullen in een westers land opgroeien...overgenomen door niet-westerlingen....
niks mooiers kan ik voor mijn kinderen bedenken....
Die zijn tegen die tijd zo verwestert dat het niet eens meer opvalt. :D
ze zullen in een westers land opgroeien...overgenomen door niet-westerlingen....
niks mooiers kan ik voor mijn kinderen bedenken....
Goh zeg, wat ben jij reuze intelligent dat jij weet dat ik geen nageslacht heb.
Alhoewel ik de indruk heb dat jij beter niet voor een nageslacht zou zorgen, jouw soort hoort in de goot.
Toch nog veel plezier met je natte droom. :D
Sukkel... :zwaai:
Gefeliciteerd! de komende 96 jaar is je armoede dan ook weer gegarandeerd.
tegen die tijd vallen ze zeker niet op.....omdat ze dus in de meerderheid zijn....leuk he?
Gezellig allemaal westerse ligtbruine mensen, die hard moeten werken om de welvaart op peil te kunnen houden, anders wordt het een zelfde failliete boedel als de landen waar hun overgroot ouders vandaan kwamen.
Gefeliciteerd! de komende 96 jaar is je armoede dan ook weer gegarandeerd.
Het heeft al een kweekprogramma, vele kinderen zal het maken, op vele plaatsen zal het zijn zaad lozen.
Geen kwaliteit, maar kwantiteit zegt ie...wat een giller is ie toch. ;)
jammer he...
feiten zijn soms jammer ja...
Nou kleintje, ik ga je maar laten, telkens antwoorden op een dom achterlijk zinnetje dat ik ergens moet gaan zoeken boven dat reuzenplaatje dat meer vertelt dan jij is mij te vermoeiend.
Ik heb boeiender dingen te doen dan me bezig te houden met een geestelijke neanderthaler.
Doe jij al je zusjes en je broertjes een goede dag. :p
mooie mensen....westers land....oosterse cultuur....
zou je spullen maar pakken nu 't nog kan.....Canada en Australie zijn de favorieten onder julie heb ik gehoord.....
Waarom? ik laat mij graag onderhouden door die mooie lichtbruine mensen :)
ElAlamein
10-12-2004, 00:16
och ja, TEVEEL luizen in je pels vreten de gastheer leeg!
vandaar dat het in hun bruine thuislanden zo kaal is; een BRUINE SPRINKHANENPLAAG!
Kunnen deze profiteurs dan nooit hun gedrag veranderen?
zal helaas niet gebeuren...ieder voorzich is ons motto....en familie of rasgenoot ben je niet....helemaal jammer...
Tuurlijk niet, tegen die tijd zwemmen de autochtonen in het geld want die hebben niet voor zoveel hoeven te betalen, terwijl al die arme mensen uit grote gezinnen geen nagel hebben om hun kont te krabben.
Enne iedereen is omkoopbaar alleen de prijs is onderhandelbaar.
uit je kont typen is leuk he....
fact the facts....you're a dead man walking....
V.U.P.G. :D
DutchBart
10-12-2004, 01:17
ik denk dat over een jaar of 20 de westerlingen (engelsen, amerikanen en ook de hollanders) dusdanig extreem tegen de islam zijn, dat het nog wel eens om zou kunnen slaan... krijg je als je de oorspronkelijke bewoners (niet in het geval van de amerikanen) niet normaal behandeld
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.