Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel, de Nederlandse diensplicht wordt weer ingevoerd.

Honderd_Procent
09-12-2004, 21:48

Voor de heren onder ons: Ga je in dienst of weiger je? Immers je hebt ook een Nederlands paspoort!

Zelfkritiek
09-12-2004, 21:52
Het afschaffen van de dienstplicht is een grote fout geweest. Het is een uitstekende periode voor schoolverlaters. Je kunt er gratis verdere opleidingen doen, leeft volgens een strak dagelijks ritme en je doet vaak vrienden op voor het leven. Plus het 'dwingt' autochtonen en allochtonen samen te leven en te werken....

minous21
09-12-2004, 21:59
Zolang het alleen voor de mannen is : PRIMA.......

MadEd
09-12-2004, 22:20
Zolang het alleen voor de mannen is : PRIMA....... Wat is dit nou voor feministische opmerking? Vrouwen kunnen ook wat discipline gebruiken hoor :|

minous21
09-12-2004, 22:27

Wat is dit nou voor feministische opmerking? Vrouwen kunnen ook wat discipline gebruiken hoor :| Ik ben feminist als het me uit komt! :ego: Discipline, heb ik al.....maar ik in het leger, geen make-up, dure kleding (legerkleding :eek: ), samen slapen (met vreemde), een douche delen.. :eek: ........ kan ik allemaal niet aan..... :o

Zelfkritiek
09-12-2004, 23:04
Ja het is heeeeeeeeeeeeeeeel goed voor schoolverlaters, ze leren kaarten en onzin trappen met hun vrienden, uitgaan enz enz enz.... Veel meer leren ze eigenlijk niet... Tja, als het het zo bekijkt, is een thee- of buurthuis een veel goedkopere optie...

Hoogervorst
09-12-2004, 23:26
Ok ok, mijn man vond het helicopters aftanken wel leuk, maar hij had dan ook het geluk op een vliegbasis te zitten, verder zeggen alle mannen die ik heb gesproken hetzelfde(mijn broer, een halfbroer(eigenlijk helemaal geen broer, maar ik bespaar je de uitleg ;) ), andere familieleden en vrienden, dienstplicht was niets waard, alleen maar rottigheid en kaarten... Gelukkig is het afgeschaft en echt hopen dat het niet terugkomt :)